بهترین اپلیکیشن ها برای دانش آموزان

از پیش دبستانی تا دانشگاه : معرفی 7 اپلیکیشن مفید

همزمان با فرا رسیدن فصل زیبای پاییز، یک سال تحصیلی جدید نیز آغاز شد و در این مطلب میخواهم شما را به 7 اپلیکیشن کاربردی که مناسب دانش آموزان و دانشجویان عزیز است آشنا کنم، با من همراه باشید.

 

پیش دبستانی در منزل

کودکان از اولین روزهای زندگی خود چیزهای جدید می آموزند و پیش از ورود به مدرسه، آموزش کودکان بر عهده والدین است.

در این اپلیکیشن که به زبان های فارسی و انگلیسی در دسترس است، تلاش شده تا مفاهیم اولیه به کودکانی که در سن پیش دبستانی هستند آموزش داده شود.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

کنسل: بازارچه کتاب دست دوم

با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی میتوانید کتاب های دست دوم خود را بفروشید. در صورتی که مایل به خرید کتاب باشید، میتوانید در بین هزاران عنوان و دسته بندی جستجو کنید و بدون واسطه، کتاب را از فروشنده بخرید.

 

دانلود از کافه بازار

 

خودآموز جدول ضرب

اگر فرزندتان به تازگی جدول ضرب را آموخته و میخواهید این مهارت ریاضی را در او تقویت کنید، این اپلیکیشن گزینه خوبی خواهد بود.

برنامه شامل دو بخش امتحان از جدول ضرب (ویژه دانش آموزان سوم تا پنجم دبستان) و مسابقه سرعتی میباشد که مناسب افرادی است که میخواهند قدرت هوش و حافظه خود را با چالش بکشند.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

کالج | شبکه اجتماعی دانشجویان

یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای دانشجویان که مجموعه ای از کتاب های دانشگاهی، جزوه ها، نمونه سوال ها و ... را در خود جای داده است.

امکان تبادل کتاب در این برنامه نیز وجود دارد و میتوانید سوالات خود را نیز در این شبکه اجتماعی مطرح کنید و جواب بگیرید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

یادآموز-فلش کارت کانون فرهنگی آموزش

برای اینکه مطالب آموخته شده ملکه ذهنتان شود، باید چندین بار آنها را مرور کنید. در این برنامه چنین امکانی برای شما فراهم شده و تنها با یک کلیک میتوانید مطالب درسی را مرور نمایید.

در بخش فروشگاه این برنامه نیز میتوانید فلش کارت ها، نکات و تست های موردنظر خود را که قابلیت پخش صدا و تصویر نیز دارند، بیابید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

آسیابوک - خرید اینترنتی کتاب

در "آسیابوک" به راحتی میتوانید کتاب های کنکور، دانشگاهی و کمک درسی از تمام انتشارات کشور را به صورت آنلاین خریداری کنید.

امکاناتی از قبیل ثبت نقد و بررسی، دانلود نمونه ای از کتاب ها، جستجوی هوشمند، خرید به صورت مهمان و ... نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

تیک برگ

"تیک برگ" اپلیکیشن بسیار مفیدی برای متقاضیان شرکت در کنکور میباشد. کافی است تعداد سوالات موردنظر را به همراه مدت زمان آزمون وارد کنید تا یک پاسخ نامه برای شما ساخته شود.

امکان مشاهده تاریخچه آزمون ها و تصحیح برگه پاسخ نامه و محاسبه درصد آزمون نیز وجود دارد.

 

دانلود از کافه بازار

اینها را هم بخوانید