تعمیر گوشی آیفون

از کجا بفهمیم قطعات گوشی عوض شده

استفاده از تلفن همراه هوشمند اگر چه بر روند کارهای روزمره افراد تأثیرات بسیار مثبتی دارد، اما گاهی با خرابی قطعات مختلف و ایجاد مشکلاتی در روند کارکردش، می‌بایست حتماً در اختیار یک گروه تعمیرکار تخصصی قرار بگیرد. افرادی که تلفن‌های همراه خود را برای تعمیر به مراکز مربوطه می‌برند، همواره نگران این هستند که مبادا قطعات اصل یا فابریک تلفن‌هایشان توسط تکنسینی که وظیفه تعمیر را به عهده گرفته است به صورت عمدی یا سهوی با قطعات تقلبی، اشتباه و بی‌کیفیت جابه جا شود.

 

همان‌ طور که می‌دانید کمپانی‌های زیادی در زمینه تولید و عرضه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند و لوازم جانبی مخصوص به آن‌ها در بازارهای جهانی از جمله بازار لوازم الکترونیکی کشور ما فعالیت می‌کنند. یکی از این کمپانی‌ها که در کشور ما و کل جهان از محبوبیت و متقاضیان خرید بسیاری برخوردار است کمپانی اپل با نام و برند تجاری گوشی‌های آیفون شناخته می‌شود. با توجه به این که قیمت قاب و شاسی آیفون به عنوان یکی از قطعاتی که تقریباً راحت قابل جداسازی و جایگزینی است، بالا است همواره یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های موجود برای افرادی است که قصد دارند تلفن همراه آیفون خود را برای تعمیر به مرکزی بسپارند.

 

نظر به قیمت قاب و شاسی آیفون نقش حیاتی آن در حفظ سلامت قطعات گوشی، وابستگی کیفیت ظاهری تلفن همراه به آن، راحت بودن روند جدا سازی و از این قبیل مسائل، افراد مختلف تلاش می‌کنند تا روش‌های شناخت قاب و شاسی یا به طور کلی لوازم جانبی آیفون را به خوبی بیاموزند. البته یادگیری روش‌های شناخت کالاهای اورجینال و اصلی تنها مختص به زمان سپردن تلفن همراه به یک تکنسین تعمیرات نبوده و در هنگام خرید این محصولات نیز می‌تواند حائز اهمیت ویژه‌ای باشد.

 

در ادامه با بررسی نکاتی به شما در روند تشخیص جابه جایی قطعات اصل یا تقلبی بودن لوازم جانبی آیفون کمک خواهیم نمود:

مراجعه به یک مرجع معتبر

همان گونه که در بندهای ابتدایی مقاله اشاره شد، قیمت قاب و شاسی آیفون اصل تفاوت چشم‌گیری با نوع تقلبی یا کپی این محصول دارد، از این رو احتمال این که فروشنده‌ یا تعمیرکار فرصت طلبی قصد عرضه و عوض کردن نوع تقلبی این محصول با محصول اورجینال را داشته باشد، کم نیست. البته این مسئله تنها مختص قیمت قاب و شاسی آیفون نبوده و قابل تعمیم به همه‌ی لوازم جانبی محصولات این کمپانی نیز هست. در ابتدای امر و پیش از هر گونه اقدام برای آموزش لازم است مرجع معتبری را برای دریافت خدمات انتخاب کنید تا به عبارتی احتمال مواجه شدن با فرایند تقلب و کلاهبرداری به میزان خیلی کمی برسد. توجه به قیمت قاب و شاسی آیفون در بابافون و خرید از آن، به عنوان یکی از بهترین مراجع فروش قطعات یدکی آیفون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و راهی برای مقابله با تقلب‌های احتمالی است.

 

توجه به پیچ‌ها

پیچ‌هایی که کمپانی اصلی برای چسباندن قاب و شاسی بر ساختار گوشی استفاده می‌کند پیچ‌های مخصوص و باکیفیتی هستند که تنها با پیچ گوشتی‌های خیلی خاص قابل باز کردن هستند اما قاب و شاسی‌های تقلبی، پیچ‌های کاملاً معمولی دارند که هرکس به راحتی قادر به باز کردن آن‌ها است. در نظر داشته باشید یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت قاب و شاسی آیفون اصل نسبت به نوع تقلبی همین کیفیت پیچ‌های به کار رفته در ساختار است.

 

رنگ و طرح

یکی دیگر از علائمی که می‌تواند نشان دهنده‌ی اصل یا تقلبی بودن قاب و شاسی یا به طور کلی خود گوشی در هنگام خرید باشد رنگ به کار رفته در لوگو و توضیحات بخش پشتی قاب و شاسی است. معمولاً در محصولات تقلبی رنگ و لعاب بیشتری علی الخصوص در ناحیه لوگوی شرکت اپل به چشم می‌خورد. در قاب و شاسی اصل و ساخت کارخانه‌های تأیید شده توسط اپل معمولاً نوشته‌ها به نوعی کدر و حتی کم‌رنگ هستند اما برق رنگ طوسی محصول تقلبی، راحت قابل تشخیص است.

خطوط آنتن دستگاه اپل اصل سفید نبوده و ظاهری کدر دارند، برآمده و فرو رفته نبودن لوگوی اپل، کیفیت و دکمه‌های فلزی آیفون بسیار چشم‌گیر است، ترتیب چینش دکمه‌های فلزی مختص کمپانی اپل، لق نبودن مواردی چون قاب و شاسی بر پیکره گوشی و .... را می‌توان از عوامل مشخص کننده‌ی اصل بودن قاب و شاسی نصب شده بر یک تلفن همراه آیفون دانست.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که با توجه به اهمیت و قیمت قاب و شاسی آیفون به دنبال مرجعی مطمئن و معتبر برای خرید آن هستید پیشنهاد ما به شما پیگیری شرایط خرید و قیمت قاب و شاسی آیفون در بابافون است. بابافون یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های عرضه لوازم جانبی موبایل بوده و با در نظر گرفتن شرایطی چون ارسال سریع به سراسر کشور، همکاری با کمپانی‌های متعدد، عرضه محصولات اصل با بهترین قیمت و .... همواره سعی بر ارائه بهترین خدمات و حفظ کرامت مشتری دارد. با خرید از بابافون هرگز نگران بی‌کیفیت و تقلبی بودن محصولات خریداری شده نخواهید بود.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات فروش مجموعه بابافون به نشانی الکترونیکی https://babaphone.ir مراجعه کنید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید