قیمت روز کارتن

استعلام قیمت کارتن | قیمت روز کارتن

استعلام قیمت روز کارتن در کمتر از 3 دقیقه به صورت آنلاین   حتما می دانید که یکی از موضوعاتی که در بحث صادرات اهمیت زیادی دارد، بسته بندی محصولات و نحوه ارائه یک کالا به مصرف کننده آن است. از آنجایی که موارد استفاده از کارتن بسته بندی بسیار زیاد است، این متریال در صنعت بسته بندی طرفداران زیادی دارد. از گذشته تاکنون بسته بندی کارتنی رایج ترین نوع بسته بندی بوده است و بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی برای بسته بندی محصولات خود از این جعبه های کارتنی استفاده می کنند. برای بسته بندی کالاهای خود از کجا قیمت بگیریم؟ استعلام قیمت کارتن با وجود یک سامانه آنلاین دیگر به دشواری گذشته نیست؛ پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا مزیت های استفاده از بسته بندی های کارتنی و همچنین بهترین سایت برای سفارش و استعلام قیمت را معرفی کنیم.  

بسته بندی کارتنی و رضایت بیشتر مشتری!

هزینه مقرون به صرفه و استحکام و مقاومت کافی تنها مزیت های بسته بندی های کارتنی نیستند؛ این جعبه های مقوایی با مزیت های بی شمار دیگری توانسته اند توجه شمار بیشتری از افراد را به خود جلب کنند. به عنوان مثال این جعبه ها روند حمل و نقل و جا به جایی محصولات را تسهیل می کنند. با بسته بندی کارتنی دیگر نگرانی بابت آسیب رسیدن به کالای خود حین حمل و نقل نخواهید داشت. فراموش نکنید که یکی از مهم ترین پارامترهای سنجیدن یک بسته بندی استاندارد، حفاظت کامل از محتوای درون آن بسته بندی است. بنابراین طراحی این جعبه های کارتنی باید به صورتی انجام شود که سلامت محصول بسته بندی شده را تضمین کند.  

کارتن برای بسته بندی؛ ارزان اما مقاوم

یکی دیگر از مزایای بسته بندی به این شیوه، اقتصادی بودن این روش است. بسته بندی باید به گونه ای صورت بگیرد که هزینه زیادی در پی نداشته و بر قیمت نهایی محصول تاثیر زیادی نداشته باشد؛ این موضوع برای مشتریان شما اهمیت زیادی دارد، چراکه پرداخت هزینه زیاد بابت بسته بندی برای مشتری خوشایند نخواهد بود! بنابراین با استعلام قیمت کارتن از تیمی مجرب مانند گلبرگ باکس راحت تر می توانید برای متریال مصرفی بسته بندی خود تصمیم بگیرید. موضوع مهم دیگری که باید آن را در نظر داشته باشید هدف اصلی شما از بسته بندی است؛ محصولات و کالاهای مختلف بسته بندی می شوند تا با حفظ ماهیت خود به دست مصرف کننده برسند. بنابراین حفظ سلامت محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کارتن های بسته بندی با توجه به مقاومتی که دارند، سلامت کالا را تضمین می کنند.  

حمل و نقل بی دردسر

برای واحدهای تولیدی که محصولاتی برای صادرات به دیگر کشورها دارند، حمل و نقل آسان یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید آن را در نظر گرفت. تیم گلبرگ باکس با سابقه ای طولانی مدت در زمینه تولید و طراحی کارتن، هدف خود از تولید بسته بندی های کارتنی را سهولت در حمل و نقل در نظر گرفته است. حمل و نقل آسان به دو عامل مهم بستگی دارد؛ سبک و کم حجم بودن بسته بندی و همچنین مقاومت آن در برابر آسیب های فیزیکی. متریال مصرفی برای تولید و چاپ کارتن وزن زیادی ندارد، از همین رو بسته بندی های شما راحت تر جا به جا می شوند. برای استعلام قیمت کارتن نیازی به جستجو در بازار نیست! می توانید حتی با تلفن همراه خود در عرض چند دقیقه قیمت کارتن را از کارشناسان گلبرگ باکس استعلام بگیرید.  

زیبایی کارتن و قابلیت طرح پذیری آن؛ راهی برای تبلیغات ارزان

به عنوان یکی از راه های بازاریابی می توان به نوع بسته بندی اشاره کرد. برای تبلیغات محصولات خود نیازی نیست حتما هزینه های سنگینی صرف تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردی کنید! شما می توانید حتی با یک بسته بندی متناسب با نوع محصولتان نیز خودتان و برندتان را به مخاطب معرفی کنید. فراموش نکنید که نحوه بسته بندی یک محصول اولین پل برقراری ارتباط آن محصول با مخاطب است. قابلیت طرح پذیری کارتن این فرصت را برای شما فراهم می کند تا به راحتی لوگو، نام و حتی شعار سازمانی خود را بر روی بسته بندی های کارتنی خود چاپ کنید و با یک تیر دو نشان بزنید! در این صورت هم برندتان را با هزینه ای کم تبلیغ کرده اید و هم نگران آسیب دیدن محصول قبل از رسیدن به دست مصرف کننده نخواهید بود.    

با انواع چاپ در بسته بندی کارتنی بیشتر آشنا شوید

کمی قبل به قابلیت طرح پذیری کارتن های بسته بندی اشاره کردیم. در واقع همین ویژگی سبب شده است تا طرفداران کارتن برای بسته بندی بیشتر شوند. اگر می خواهید با بسته بندی خود تاثیر بیشتری بر روی مشتری بگذارید، امکان چاپ با کیفیت های معمولی تا فوق العاده بالا بر روی کارتن ها امکان پذیر است. چاپ بر روی جعبه های کارتنی به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم یا پیش چاپ تقسیم بندی می شود. در روش مستقیم که به آن چاپ فلکسو نیز گفته می شود، طرح مورد نظر به صورت مستقیم بر روی کارتن چاپ می شود. اما در روش دوم که به چاپ لمینت نیز معروف است، طرح مورد نظر ابتدا بر روی یک لایه نازک مانند مقوا چاپ شده و پس از آن روی کارتن چسبانده می شود.   اما کدام یک از این روش های چاپ برای شما مناسب تر است و چگونه می توانید قیمت نهایی آن را برآورد کنید؟ استعلام قیمت کارتن که یکی از خدمات سایت گلبرگ باکس است، فرصتی را فراهم کرده است تا شما بتوانید در عرض تنها چند دقیقه قیمت روز کارتن را استعلام بگیرید. اما برای انتخاب شیوه چاپ به صورت مستقیم یا غیرمستقیم باید به کاربرد بسته بندی خود توجه داشته باشید. به عنوان مثال بسته بندی به روش فلکسو محدودیت هایی به دنبال دارد و اغلب برای چاپ یک طرح بر روی کارتن استفاده می شود. اما اگر می خواهید طرح و همچنین نوشته هایی با کیفیت بالاتر را بر روی بسته بندی کارتنی خود چاپ کنید، بهتر است از روش چاپ لمینت استفاده کنید.  

استعلام قیمت روز کارتن تنها در چند دقیقه؛ از کجا استعلام بگیریم؟!

چرا استعلام قیمت کارتن تا این اندازه پر اهمیت است؟ یکی از عوامل مهم قبل از سفارش هر چیزی برآوردی از هزینه نهایی آن است؛ مخصوصا اگر بخواهید بسته بندی کارتنی را به صورت عمده سفارش دهید. آسان ترین راه برای گرفتن قیمت چیست؟ قبل از استعلام قیمت باید بدانید که قیمت یک بسته بندی کارتنی به چه پارامترهایی بستگی دارد. ابعاد کارتن از جمله طول، عرض و ارتفاع آن و همچنین مدل کارتن از جمله کارتن های بدون در، کارتن های ته قفلی، کارتن کفشی و ... همگی می توانند بر روی هزینه نهایی تاثیر گذار باشند. بنابراین بعد از در نظر گرفتن این موارد می توانید برای استعلام قیمت کارتن اقدام کنید. اما از چه طریقی می توانیم استعلام بگیریم؟! یک واحد فعال در حوزه بسته بندی کارتنی می تواند به سوال شما پاسخ دهد!   برای گرفتن قیمت، تنها یک مشاوره تلفنی می تواند تخمینی از قیمت به شما بدهد. چرا که نوع ورق مصرفی در تولید بسته بندی کارتنی که می تواند به صورت سینگل فیس، سه لایه، پنج لایه و حتی هفت لایه باشد نیز بر قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. مشاوره قبل از خرید به شما کمک می کند تا مناسب ترین متریال را برای تولید کارتن های خود انتخاب کنید و از این طریق هزینه های نهایی را مدیریت کنید. به عنوان مثال اگر ماهیت محتوای درون بسته بندی شما به گونه ای باشد که مسائل بهداشتی و مقاومت در برابر رطوبت حائز اهمیت باشد، باید از کاغذ کرافت استفاده کنید، در حالی که اگر مسائل بهداشتی اهمیت چندانی نداشته باشد می توانید با استفاده از کاغذهای بازیافتی هزینه را به نسبت کاهش دهید. با استعلام قیمت کارتن و مشاوره گرفتن راجع به متریال مناسب، هزینه اضافه ای پرداخت نخواهید کرد.  

با کارتن سازی گلبرگ جلوی هزینه اضافه را بگیرید!

همانطور که کمی پیش ذکر کردیم شما می توانید با انتخاب هایی درست تر، هزینه نهایی را کاهش دهید و جلوی هزینه های اضافی را نیز بگیرید. استفاده از متریال گران قیمت تر که هزینه نهایی را افزایش می دهند همیشه مورد نیاز نیست؛ بنابراین حتی می توانید با کاغذهای بازیافتی، کارتنی مقاوم و مناسب برای بسته بندی محصولات خود سفارش دهید. واحد تولیدی کارتن سازی گلبرگ باکس با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و بکارگیری نیروهای متخصص و باتجربه در زمینه تولید و چاپ کارتن، توانسته است قدم مهمی در حوزه صنعت بسته بندی کارتنی بردارد. استعلام قیمت کارتن تنها در چند دقیقه یکی از خدمات برجسته این سامانه است که می تواند روند سفارش و خرید بسته بندی های کارتنی را بسیار راحت تر کند. به منظور مشاهده نمونه کارها و همچنین اطلاع از قیمت و سفارش جعبه کارتن برای انواع محصولات صنعتی و میوه های صادراتی به سایت گلبرگ باکس مراجعه کنید. امکان مشاوره تلفنی قبل از خرید یکی دیگر از ویژگی های این سامانه است که انتخاب را برای شما آسان تر کرده است. اگر در زمینه بسته بندی و یا انواع کارتن و روش های چاپ روی کارتن سررشته و تخصصی ندارید، بهترین گزینه پیش رو، سپردن طراحی و چاپ این بسته بندی ها به یک تیم متخصص و باتجربه است. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا اطلاعاتی جهت استعلام قیمت کارتن می توانید با پشتیبانی و یا مشاوران تلفنی کارتن سازی گلبرگ ارتباط برقرار کنید.  

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید