فیکساتور

استفاده از پودر فیکس چه تاثیری روی آرایش دارد؟

آرایش و یا میکاپ اصول و قواعدی دارد که رعایت آن تاثیر به سزایی در زیبایی خواهد داشت. پودر فیکس یا فیکساتور یکی از ابزار‌های آرایشی بوده که نقش بسیاری در ماندگاری و زیبایی هرچه بیش‌تر میکاپ دارد. کسانی که در حرفه گریم و یا آرایش مهارت زیادی دارند، می‌دانند که استفاده درست از این ابزار آرایشی تا چه اندازه می‌تواند روی ماندگاری آرایش اثرگذار باشد.

پودر فیکس می‌تواند به سرعت آرایش را روی صورت ثابت نماید، در عین حال کار کردن با آن بسیار آسان است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با تاثیر پودر فیکس روی آرایش بیشتر آشنا شوید.

 

همه چیز درباره فیکساتور

همانطور که از نامش پیداست، فیکساتور و یا تثبیت‌کننده، سبب ماندگاری آرایش و یا گریم برای ساعاتی طولانی خواهد شد. این محصول علاوه بر تاثیر بسزایی که روی آرایش دارد، کارکردی بسیار آسان داشته و انجام آن تنها چند دقیقه از شما وقت خواهد گرفت.

پودر فیکساتور و یا تثبیت‌کننده آرایش قابلیت استفاده بر روی تمامی ابزارهای آرایشی را بطور همزمان دارد. پودرهای فیکس در دو مدل مات و براق در بازار وجود دارند و افراد می‌توانند مطابق با سلیقه خود اقدام به خریداری هر یک از آن‌ها ‌نمایند.

 

حتی استفاده از این محصول آرایشی به میزان کم، علاوه بر تثبیت و تازه نگهداشتن آرایش در ساعاتی طولانی منجر به از بین رفتن سایر نقص‌ها و عیب‌های صورت خواهد شد. پودر فیکس از چرب شدن پوست مخصوصا نواحی چانه و بینی جلوگیری نموده و چربی اضافه آرایش و پوست صورت را به خود جذب می‌نماید. 

پودر فیکس‌ها در رنگ‌های متفاوتی تولید و وارد بازارهای فروش محصولات شده است که معمولا مدل بی‌رنگ آن مورد استفاده اکثر افراد قرار گرفته است. پودر فیکس بی‌رنگ و یا همان سفید هیچ گونه تاثیری بر روی آرایش و یا تغییر رنگ آن نداشته و تنها به تثبیت آن کمک می‌کند.

 

همانطور که می‌دانید، انواع مختلفی از این ابزار آرایشی در بازار وجود دارند. شما می‌توانید برای خرید و قیمت انواع پودر فیکس آرایش معتبر، به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه نمایید و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 

دلایل استفاده از پودر فیکس و تاثیر آن

با توجه به اینکه امروز برندهای آرایشی متفاوتی در بازار وجود دارد، به افراد این امکان داده می‌شود که بتوانند پودر فیکساتور دلخواه خود را به راحتی پیدا کنند. 

افراد به دلایل مختلفی از پودر فیکساتور در پایان آرایش خود استفاده می‌کنند. از مهم‌ترین دلایل استفاده از پودر فیکس به هنگام آرایش می‌توان به عدم ذوب و ریخته شدن آرایش در پایان روز اشاره نمود. پودر فیکس باتوجه به نحوه تولید و مواد بکار رفته در آن از هرگونه براق شدن میکاپ در طی روز جلوگیری می نماید. 

از مزایای استفاده از پودر فیکس می‌توان به مواردی همچون ضد آب و ضد تعریق شدن میکاپ و گریم و ایجاد جلوه‌ای مات بر روی آرایش اشاره کرد. ضمن آنکه امکان تهیه مدل رنگی و بی رنگ آن سبب بالا رفتن کارایی این لوازم آرایشی می‌شود.

 

همچنین استفاده از پودرهای فیکس هماهنگ با رنگ پوست تاثیر بیش‌تری در پوشش دهی نقص‌های آرایش و پوست دارد. ضمن آنکه اگر جای زخم بر روی پوست باقی مانده باشد که نتوان آن را با آرایش پوشش داد، پودر فیکس می‌تواند از میزان نمایان بودن آن به مقدار زیادی بکاهد. 

استفاده از این محصولات برای عکاسی از چهره در زیر شدیدترین نورها نیز بسیار مناسب است، زیرا این پودر از انعکاس نور روی صورت جلوگیری خواهد کرد. 

 

بهترین برندهای فیکساتور

برندهای تولیدکننده بسیاری تا به امروز توانسته‌اند محصولات فوق‌العاده‌ای را به بازار عرضه کنند. از محبوب‎‌ترین برندها می‌توانیم به پودر فیکس فلورمار، هانتین، گلدن رز و یور و سایر برندها اشاره نماییم. اغلب فیکساتورهای موجود در بازار از چسبیدگی و ماسیدگی آرایش روی پوست جلوگیری کرده و ظاهر چهره را با آرایش، شاداب نشان می‌دهد.

یکی از بهترین برندهای شناخته شده و مطرح موجود در بازار، فلورمار است. این برند پودر فیکساتور خود را بدون هرگونه ماده مضر تولید می‌کند، ضمن آنکه ظاهری یکدست و بافتی مخملی روی آرایش پدید می‌آورد.

برای آنکه بتوانید بهترین تاثیر از پودر فیکساتور را روی پوست خود شاهد باشید، بهتر است از یک بیوتی بلندر و براش مخصوص استفاده نمایید و به شکل ضربه‌ای میکاپ خود را روی صورت تثبیت کنید.

 

همچنین می‌توانید از پودر فیکس‌های بی‌رنگ بر روی رژ لب و سایه‌ها نیز به جهت تثبیت و ماندگاری هرچه بیش‌تر استفاده نمود. توجه داشته باشید استفاده از تمامی پودر‌های فیکس بر روی هر قسمت از میکاپ و گریم منجر به از بین رفتن ترکیب رنگ‌ها و یا تغییر رنگ‌ها نخواهد شد. 

 

نتیجه‌گیری 

پودرهای فیکس‌ در مرحله آخر آرایش و یا گریم مورد استفاده قرار می‌گیرند و منجر به تثبیت آرایش و عدم تعریق خواهند شد. پودر فیکس باید به آرامی بر روی پوست و درواقع روی آرایش اعمال شود. برای آنکه بتوانید آرایش خود را برای مدت زمان طولانی ثابت حفظ کنید، استفاده از پودر فیکساتور باکیفیت گزینه‌ای بسیار مناسب است. 

 

 

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید