دیجی فالوور

افزایش فالوور رایگان کاملا ایرانی و واقعی

از جمله مهم ترین مواردی که در پیج های اینستاگرامی مهم و قابل توجه می باشد تعداد دنبال کننده ها هستند. در این زمینه باید صادق باشیم. هر چه تعداد فالوورهای یک پیج بالا تر باشد اعتماد مشتریان به همان میزان بالا خواهد بود.

از این رو کاملاً مشخص است که میزان فروش شما هم بالاتر خواهد رفت. اما حال با خود می گویید که چگونه می توان میزان فالوورهای پیج خود را افزایش داد؟ ما این مقاله را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با بهترین و به روز ترین روش های افزایش فالوور آشنا گردید.

سایت دیجی فالوور این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا بتوانند به صورت 24 ساعته و هر زمانی که خواستند خرید فالوور رایگان کاملاً ایرانی و واقعی را انجام دهند. با ما همراه باشید تا در بخش های زیر در این مورد بیشتر صحبت کنیم:

 

خرید فالوور رایگان از دیجی فالوور!

بهتر است بدانید که داشتن فالوور با تعداد بالا از چند جهت مهم می باشد. در این جا به بررسی این موارد می پردازیم. در بخش های بالا گفتیم که هر چه میزان فالوور بالا باشد اعتماد مردم هم به پیج به همان میزان افزایش پیدا می کند.

از سویی دیگر مورد مهمی که اینجا قابل توجه است، این است که اینستاگرام الگوریتم هایی دارد و بر اساس این الگوریتم اینستاگرام شما می توانید خیلی راحت تر به بخش اکسپلور راه پیدا کنید. از جمله آسان ترین راه های آن هم داشتن فالوور با تعداد می باشد.

زمانی که میزان فالوور پیجتان بالا می رود طبیعی است که میزان لایک و کامنت و بازدید هم افزایش پیدا می کند. در این صورت پست های شما راحت تر در بخش اکسپلور به نمایش گذاشته می شوند.

زمانی که پست های شما وارد اکسپلور می گردد نه تنها فالوور های خودتان آن را مشاهده می کنند بلکه میلیون ها بازدید می خورند. این بزرگ ترین و مهم ترین پوئن مثبت برای کسب و کار شما خواهد بود.

 

اما شاید برخی افراد سرمایه کافی نداشته باشند و نتوانند فالوور خریداری کنند و نگران این موضوع می باشند. اما در این مورد خبر خوبی برایتان آورده ایم. دیگر نگران بحث مالی نباشید. چرا که سایت دیجی فالوور، فالوورهای رایگان و هم چنین واقعی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و می توانید تنها در عرض چند دقیقه فالوورهای زیادی را از دیجی فالوور دریافت کنید.

 

و اما چگونه می توان از سایت دیجی فالوور، فالوور رایگان خریداری کرد؟

سایت دیجی فالوور از همان ابتدای شروع کار خود رضایت مشتریان را در نظر گرفته است. به این علت برای کسب و کارهایی که نوپا هستند و تازه شروع به فعالیت می کنند امتیازی در نظر گرفته است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی می باشید که کسب و کار جدیدی شروع کرده اید و هزینه کافی جهت خرید فالوور ندارید می توانید از سایت دیجی فالوور، فالوور های رایگان دریافت کنید. اما چطور؟

دیجی فالوور راه های مختلفی را برای دریافت فالوور رایگان در اختیارتان قرار داده است و شما می توانید با استفاده از روش های زیر فالوور رایگان دریافت کنید.

 

  1. جذب 500 فالوور رایگان با استوری کردن فیلمی از دیجی فالوور

از جمله روش هایی که می توانید 500 عدد فالوور رایگان از دیجی فالوور دریافت کنید، استوری کردن یک فیلم از دیجی فالوور می باشد. نحوه کار این گونه است که شما فیلمی کوتاه ولی مفید از سایت دیجی فالوور در اینستاگرام خود استوری می کنید.

البته بهتر است بدانید که تنها این کار کافی نیست و در کنار آن باید پیج دیجی فالوور را هم تگ کنید. زمانی که شما این کار را انجام می دهید سایت دیجی فالوور، فالوورهای واقعی در اختیارتان قرار می دهد و می توانید از این طریق چندین قدم از رقیبان خود جلو تر باشید.

 

  1. جذب 100 فالوور رایگان با استوری کردن عکسی از سایت دیجی فالوور

شاید با خود بگویید که اگر کسی توان درست کردن فیلم را نداشته باشد دیگر با چه روشی می تواند فالوور دریافت کند؟

بله، شما می توانید با درست کردن عکسی از دیجی فالوور آن را در استوری خود با مخاطبان به اشتراک بگذارید. استوری کردن عکس کار بسیار ساده ای می باشد و پیچیدگی خاصی ندارد. توصیه می کنیم که حتماً از این موقعیت و فرصت عالی استفاده کنید.

شاید در هیچ جای دیگری این کار را مشاهده نکنید. همانند روش قبلی، زمانی که عکس را در استوری به اشتراک می گذارید حتماً سایت دیجی فالوور را هم تگ کنید تا مسئولان فعال در سایت دیجی فالوور مشاهده کنند که شما استوری کرده اید. در این صورت می توانید به راحتی 100 عدد فالوور رایگان و واقعی به دست بیاورید.

 

  1. جذب فالوور با پخش لینک رفرال سایت دیجی فالوور

علاوه بر دیگر خدماتی که دیجی فالوور انجام می دهد، شرایطی برای مشتریان خود فراهم کرده است که از طریق همکاری در فروش هم بتوانند درآمد کسب کرده یا فالوور دریافت کنند.

روند کار این گونه می باشد که شما یک حساب کاربری در سایت ایجاد می کنید و بعد از ثبت نام یک لینک به شما داده می شود و این لینک تنها مختص خودتان است. شما می توانید از این پس این لینک را با دوستان و فامیل های خود یا حتی در سایت های دیگر به اشتراک بگذارید.

هر فردی که از طریق لینک شما وارد سایت دیجی فالوور گردد و خرید انجام دهد بخشی از سود هم به شما تعلق می گیرد. از این طریق هم می توانید فالوورهای رایگان و واقعی ایرانی را از سایت دیجی فالوور دریافت کنید.

 

آیا فالوورهای دریافت شده از دیجی فالوور به اندازه فالوورهای پولی ارزش و اعتبار دارند؟

سوالی که شاید به ذهن خیلی از کاربران برسد این است که این فالوورهای رایگان آیا ارزش و اعتباری هم دارند یا نه؟ باید بگوییم که این فالوورهای رایگان به اندازه فالوورهای پولی ارزش دارند.

اما باید با شما صادق باشیم. از این فالوورها بیشتر می توانید برای کسب و کار های نو پای خود استفاده کنید و اگر قصد بالا رفتن و حرفه ای شدن پیج خودتان را دارید می توانید خرید فالوورهای زیاد را از دیجی فالوور انجام دهید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید