امکان به اشتراک گذاری فایل های دراپ باکس از طریق فیسبوک مسنجر

امکان به اشتراک گذاری فایل های دراپ باکس از طریق فیسبوک مسنجر

دراپ باکس اقدام به انتشار قابلیت جدیدی نموده که امکان به اشتراک گذاری عکس ها، ویدیوها و سایر فایل ها با افرادی را که در حال چت از طریق فیسبوک مسنجر هستید فراهم می کند. این قابلیت جدید در اپلیکیشن های آی او اس و اندروید فیسبوک مسنجر در دسترس است و عملیات به اشتراک گذاری را می توان هم از طریق اپلیکیشن پیام رسان فیسبوک و هم دراپ باکس به انجام رسانید. به بیان فیسبوک در VentureBeat، این اولین بار است که مسنجر با یک سرویس اشتراک کلود مشارکت می کند.

blog_17743_1

به بیان Stan Chudnovsky مدیر محصول مسنجر "ما تمایل داریم تا مردم با روش مورد انتظار خود و با افراد موردنظر به تعامل بپردازند. قادر ساختن کاربران برای به اشتراک گذاری ویدیوها و عکس های خود در مسنجر به آنها کمک می کند تا سبک و شخصیت بیشتری به مکالمات خود دهند."

در مکالمه با زدن دکمه more، دراپ باکس را به عنوان منبع انتخاب کنید، لازم به ذکر است که در ابتدا باید توسط سرویس ذخیره سازی کلود احراز هویت شوید و پس از آن به راحتی می توانید هر فایلی را بدون رها کردن فیسبوک مسنجر با سایرین به اشتراک بگذارید.

blog_17743_2

قابلیت مشاهده ویدیوها و تصاویر در چت نیز در اختیار شما قرار دارد و پلی بک و تعاملات ساده ای را برای شما میسر ساخته است. در صورت ارسال فایل غیرقابل مشاهده، باید آن را با استفاده از اپلیکیشن موبایل دراپ باکس باز کنید. به بیان کمپانی این قابلیت راهی سریع و ساده برای به اشتراک گذاری عکس های تعطیلات، فیلم های خانگی و خاطرات خنده دار با کمک فیسبوک مسنجر بوده که هم اکنون 900 میلیون کاربر را در سراسر جهان از آن خود کرده است.

دراپ باکس جزء آخرین سرویس هایی می باشد که به پلتفرم پیام رسانی فیسبوک راه یافته است. از سوی دیگر اخباری حاکی از فعالیت احتمالی فیسبوک بر روی فاز بعدی، یعنی پشتیبانی از ربات ها نیز وجود دارند.

قابلیت یکپارچه سازی دراپ باکس هم اکنون در حال انتشار است و فیسبوک بیان داشته که به زودی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

 

http://venturebeat.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید