اپلیکیشن باپ

اپلیکیشن باپ، موزیک پلیری ساده و درعین حال قدرتمندنسخه 1.0

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی موزیک پلیر باپ از بازار سازنده : aliyyyyreza

گوش دادن به موسیقی، یکی از لذت بخش ترین فعالیت‌های روزمره اکثریت مردم به حساب می‌آید. در اتوبوس، هنگام استراحت، ورزش و پیاده روی، خیلی از ما به سراغ گوش دادن به موسیقی میرویم و معمولا برای این کار از تلفن همراه و یا تبلت استفاده میکنیم. اگرچه معمولا به صورت پیش فرض اپلیکیشنی برای اجرای موسیقی بر روی تلفن های همراه نصب شده، اما گاها وجود مشکلات و یا ضعف هایی باعث میشود که بخواهیم به سراغ موزیک پلیرهای جایگزین برویم. در این مقاله قصد داریم به سراغ نقد و بررسی اپلیکیشن "موزیک پلیر باپ" که به لطف امکانات و ظاهر ساده خود میتواند یک انتخاب خوب برای علاقه مندان به موسیقی باشد. موزیک پلیر باپ اپلیکیشن باپ تنها با زدن یک دکمه دسترسی کاملی به فایل های صوتی تلفن همراه و یا تبلت شما پیدا میکند و به شما امکان استفاده از تمامی موجود در دستگاهتان را میدهد. لیست کردن موسیقی ها بر اساس نام خواننده، نام و کاور آلبوم، نام آهنگ به صورت لیست متنی و همچنین پلی لیست اختصاصی از پایه‌ای ترین امکانات این اپلیکیشن محسوب میشود. همچنین در هر بخش شما میتوانید آهنگ مورد نظرتان را در صف پخش قرار دهید، به لیست موردعلاقه خود اضافه نمایید، به اشتراک بگذارید و یا آن را به صورت کامل از تلفن همراهتان حذف کنید. دانلود موزیک پلیر شخصی توجه داشت باشید که امکانات این موزیک پلیر به اینجا ختم نمی شود. برای مثال شما با مراجعه به صفحه پخش آهنگ میتوانید علاوه بر دسترسی داشتن به اطلاعات کامل آهنگ در حال پخش و کنترل صدای پخش، به امکانات متعددی دسترسی داشته باشید. امکاناتی مثل

  • مشاهده لیست آهنگ های در صف پخش
  • زمان خواب:
در این قسمت یک تایمر 120 دقیقه‌ای در اختیار شما قرار میگیرد و شما میتوانید زمان توقف خودکار موسیقی را مشخص و مدیریت کنید.
  • تعداد تکرار:
ممکن است شما از یک آهنگ یا لیست پخش خاص، خوشتان بیاید. در این صورت میتوانید تعداد تکرار یک آهنگ یا کل لیست را مدیریت کنید و از بیشتر گوش کردن به آنها لذت ببرید.
  • پخش تصادفی آهنگ
  • و...
مدیریت آهنگ های گوشی استفاده از طراحی متریال توانسته علاوه بر سادگی ظاهری اپلیکیشن، راحتی کاربر و تجربه کاربری خوبی را به وجود بیاورد، که نقطه قوت خوبی برای یک اپلیکیشن به حساب می‌آید. البته فراموش نکنیم که استفاده از انیمیشن‌های مختلف در اپلیکیشن هم نقش شایانی در این موفقیت داشته است. اگر از سردرگمی در اپلیکیشن های پیش فرض تلفن همراهتان خسته شدید، موزیک پلیر باپمیتواند یک انتخاب جایگزین مناسب برای شما باشد. موزیک پلیر جدید برای اندروید
نقاط قوت برنامه
  • رابط کاربری روان و بدون خطا
  • طراحی متریال و استفاده از انیمیشن‌های مناسب
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی امکانات
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه موزیک پلیر باپ به طور کلی یک برنامه کاربردی غیررسمی است که به خوبی پیاده سازی شده و به لطف طراحی متریال خود به زیبایی هرچه تمام تر در اختیار کاربران قرار گرفته است. جهت بهبود رابط کاربری پیشنهاد میشود قابلیت استفاده از زبان فارسی را به برنامه خود اضافه نمایید، چرا که این مورد میتواند یک مزیت رقابتی برای شما محسوب شود.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود باپ از کافه بازار