اپلیکیشن آچارباز

اپلیکیشن تعمیرات آنلاین آچارباز؛ از معرفی تا نحوه استفاده

همه ما در خانه و محیط کارمان، دستگاه‌ها و لوازم دیجیتال و الکترونیکی زیادی داریم که انجام کارهای روزانه‌مان به وجود این دستگاه‌ها وابسته است. هر کدام که دچار مشکل شوند، بخشی از کارها را نمی‌توان به درستی انجام داد. هر زمانی که یکی از لوازم خانگی و یا ابزار کارمان خراب شوند، یافتن یک تعمیرکار ماهر، بزرگ‌ترین دغدغه ما خواهد شد. در این مطلب قصد داریم به معرفی یک اپلیکیشن ارائه خدمات بسیار کاربردی با نام آچارباز بپردازیم. در اپلیکیشن آچارباز از تعمیر لوازم خانگی تا تعمیر خودرو هر تعمیراتی که نیاز داشته باشید در محل شما انجام خواهد شد.   برای استفاده از اپلیکشن آچارباز، از طریق شماره تلفن وارد برنامه شده و حساب کاربری خود را ایجاد می‌کنید. بهتر است در ابتدای کار، پروفایل کاربری خود را نیز کامل کنید. در همان صفحه اصلی، شما قادر به مشاهده خدمات آچارباز خواهید بود. دسته بندی خدمات اصلی ما شامل:

  • تعمیر پرینتر و ماشین‌های اداری
  • تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ
  • تعمیر، نصب و راه اندازی سرور و شبکه
  • تعمیر تجهیزات صوت و تصویر
  • خدمات بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد
  • خدمات برق ساختمان
  • نظافت (نظافت منزل، ساختمان، محل کار)
  • تعمیر لوازم خانگی برقی بزرگ و کوچک
  • تعمیر دستگاه‌های صنعتی کوچک
  • و ...

 

 

چگونه در آچارباز خدمت تعمیر آبگرمکن دیواری را ثبت کنم؟

برای ثبت درخواست تعمیر انواع آبگرمکن دیواری در آچارباز، باید چند مرحله را طی کنید: انتخاب خدمت: درصفحه اصلی اپلیکیشن، گزینه مشاهده همه گروه‌ها را زده و در صفحه بعدی، شهر خود را انتخاب می‌کنید. لازم به ذکر است است که در حال حاضر، خدمات محدودی از آچارباز در سایر شهرها ارائه می‌شوند و تنها همشهریان تهرانی قادر به استفاده از تمام خدمات این سامانه هستند. تعمیر آبگرمکن هم در تهران انجام می‌شود. پس شهر تهران را انتخاب کرده و تایید را می‌زنید. در صفحه خدمات، گزینه پکیج و آبگرمکن دیواری را انتخاب کنید. بسته به مشکل دستگاهی که دارید، نوع سفارش خود را انتخاب کنید.     در مرحله بعدی، مدل دستگاه را وارد می‌کنید و در نهایت در صفحه توضیحات تکمیلی، اطلاعاتی که بهتر است کارشناس بداند و در تسریع خدمت به شما کمک می‌کند را وارد کنید.     ثبت آدرس: در صفحه انتخاب آدرس، با زدن گزینه افزودن آدرس جدید، تمام اطلاعاتی که از شما خواسته می‌شود را وارد کنید. لطفا در وارد کردن اطلاعات دقت داشته باشید. انتخاب تاریخ و زمان انجام کار: بهترین زمان برای انجام خدمت از سوی کارشناس خدمات فنی گرمایشی و سرمایشی که تمایل دارید را انتخاب کنید. ابتدا تاریخ و سپس زمان را انتخاب کنید. در نهایت هم تیکت خود را ثبت کنید.  

چگونه می‌توان وضعیت سفارش را پیگیری کرد؟

با ثبت تیکت تعمیر آبگرمکن، پیامکی برای شما راسال می‌شود که اعلام می‌کند، درخواست شما در حال بررسی است. بعد از تایید تیکت، کارشناس پشتیبانی آچارباز با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم برای اعزام کارشناس تعمیر آبگرمکن با شما انجام می‌شود. بعد از ثبت تیکت، قادر هستید از طریق اپلیکیشن، مراحل سفارش خود را دنبال کنید. اگر بعد از ثبت تیکت نظرتان تغییر کرد و تمایل به استفاده از این خدمت نداشتید، از طریق گزینه لغو، سفارش خود را لغو کنید. بعد از مراجعه کارشناس و سرویس آبگرمکن، می‌توانید هزینه سرویس را هم به صورت نقدی و هم اینترنتی پرداخت کنید. اگر در پروفایل کاربری خود اعتبار هدیه داشتید، در هنگام پرداخت هزینه، با انتخاب گزینه استفاده از اعتبار، هزینه خدمت را با کسر از اعتبار هدیه، پرداخت خواهید کرد.  

اگر از نحوه سرویس دهی رضایت نداشتم چگونه به آچارباز اعلام کنم؟

آچارباز از ابتدا تا انتهای انجام سفارش با شما خواهد بود و در صورت بروز هرگونه مشکلی، می‌توانید پشتیبانان ما را در جریان قرار دهید. همچنین تمامی خدماتی که از اپلیکیشن آچارباز دریافت می‌کنید، تا یک ماه از سوی آچارباز گارانتی خواهند شد و در صورت تکرار مشکل، بدون دریافت هزینه آن را برطرف خواهیم کرد. اگر هم بعد از اتمام سرویس از برخورد کارشناس و نوع سرویس دهی رضایت داشتید، از طریق سیستم Happy Call با آچارباز به اشتراک بگذارید. همچنین با کلیک روی لینک معرفی خدمات پرطرفدار آچارباز می توانید، با پر تیکت ترین خدمات ما آشنا شوید.  

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید