اپلیکیشن جاباما

اپلیکیشن جاباما؛ روشی ساده و مطمئن برای رزرو انواع اقامتگاه 

با وجود تعداد زیاد اپلیکیشن‌ها مربوط به سفر و رزرو اقامت، بسیاری هنوز نمی‌دانند که هنگام سفر به کدام اپلیکیشن و وب‌سایت اعتماد کنند. به همین خاطر در این مطلب شما را با یکی از آسان‌ترین و مطمئن‌ترین اپلیکیشن‌های رزرو آنلاین اقامت در ایران آشنا می‌کنیم.

این‌ روزها زندگی همه‌ی ما به تکنولوژی وابسته شده و اکثر امور زندگی‌ را از طریق گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهیم. یکی از مهم‌ترین و شاید استرس‌زاترین بخش‌های برنامه‌ریزی سفر، انتخاب و رزرو یک اقامتگاه مناسب در سفر است. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی یک اپلیکیشن جامع برای رزرو انواع اقامت در ایران به نام جاباما بپردازیم.

 

شروع کار با اپلیکیشن جاباما و ثبت نام

جاباما یکی در حال حاضر یکی از معتبرترین سامانه‌های رزرو هتل، اجاره ویلا و اقامتگاه است. اپلیکیشن جاباما را می‌توانید از گوگل‌پلی استور، کافه بازار و سایت جاباما دانلود کنید.

پس از نصب و باز کردن برنامه، اولین سوالی که از شما پرسیده می‌شود، این است که آیا مهمان هستید یا میزبان. قسمت میزبان مناسب افرادی است که ویلا یا اقامتگاهی برای اجاره دادن دارند و می‌خواهند از طریق جاباما خدمات اقامتی خود را به عموم ارائه دهند.

 

روی گزینه‌ی «مهمان هستم» بزنید تا وارد فضای اصلی اپلیکیشن شوید. در اولین قدم بهتر است که ثبت‌نام کنید تا در مراحل بعدی راحت‌تر باشید. از نوار پایین اپلیکیشن، روی گزینه‌ی حساب کاربری بزنید و سپس در قسمت «ورود/ثبت‌نام» شماره موبایل خود را وارد کنید تا ثبت‌نام شما انجام بگیرد. در قسمت حساب کاربری علاوه بر امکان ثبت‌نام، امکانات دیگر هم برای شما وجود دارد.

از همین بخش می‌توانید اطلاعات حساب کاربری را وارد کنید. همچنین در این قسمت می‌توانید رمز عبور خود را تعیین کنید، لیست تراکنش‌های پیشین را ببینید، به کیف پولتان اعتبار اضافه کنید، با پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی جاباما تماس بگیرید و در بخش پرسش‌های متداول، پاسخ تمامی سوالاتتان از جاباما را بخوانید.

 

امکان رزرو اقامت در حین سفر؛ قیمت مناسب و رزرو سریع

خوشبختانه الان با وجود اپلیکیشن‌های رزرو اقامت مانند جاباما، حتی می‌توانید در طول سفر هم اقامت خود را راحت و سریع رزرو کنید. اطلاعات و تصاویر هر اقامتگاه توسط جاباما از قبل بررسی می‌شود، حتی اگر در مواردی هم به مشکل برخوردید، می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی جاباما تماس بگیرید و مشکل خود را به دست متخصصین پشتیبانی بسپارید.

 

جستجوی انواع هتل، ویلا و اقامتگاه‌ در سراسر ایران

پس از ثبت کردن نام و اطلاعات کاربری، از نوار پایین اپلیکیشن روی گزینه‌ی جستجو بزنید. در اولین بخش از این صفحه، جاباما به شما تعدادی از اقامتگاه‌های خود برای آخر هفته را پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را با تخفیف رزرو کنید. اگر کمی در صفحه‌ی جستجو پایین‌تر بروید، می‌توانید از بین «ویلا و اقامتگاه»، «هتل داخلی»، «دهگردی» و «هاستل»، بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

فرض کنید به دنبال یک ویلا در رامسر هستید. روی گزینه‌ی «ویلا و اقامتگاه» بزنید، بر نوار بالای صفحه که علامت جستجو دارد ضربه بزنید و به جای عبارت «تمامی مقصد‌ها»، نام شهر مورد نظر خود یعنی رامسر را تایپ کنید. پس از آن جاباما از شما می‌خواهد که تعداد نفرات و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر تعداد و تاریخ مشخصی برای سفرتان ندارید، روی گزینه‌ی «رد کردن» در پایین صفحه بزنید تا تمامی ویلاها و اقامتگاه‌های شهر رامسر به شما نشان داده شود.

 

با انتخاب هر اقامتگاه می‌توانید تصاویر و تمامی امکانات و توضیحات مربوط به آن را ببینید، از تاریخ‌های آزاد اقامتگاه باخبر شوید. همچنین نظر مهمان‌های سابق اقامتگاه را بخوانید. بالای تصویر هر اقامتگاه، یک علامت اشتراک‌گذاری قرار گرفته که به وسیله‌ی آن می‌توانید این اقامتگاه را با دوست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می‌توانید روی علامت قلب ضربه بزنید تا این اقامتگاه در فهرست اقامتگاه‌های مورد علاقه‌های شما ثبت شود. به همین ترتیب می‌توانید در تمامی شهرها و روستاهای کشور، انواع هتل، ویلا، سوئیت و اقامتگاه را جستجو کنید و با مشاهده‌ی دقیق تصاویر و امکانات، اقامت مناسب خود را انتخاب کنید.

 

دهگردی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی؛ یکی از نقاط قوت جاباما

از مدتی پیش، جاباما یک بخش جذاب به نام «دهگردی» به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. این بخش مخصوص کسانی است که علاقه به روستاگردی دارند و در سفرهای خود به دنبال زیبایی و سکوت روستاهای بکر و آرام هستند. این بخش هم به دو دسته‌ی «اقامتگاه‌های بوم‌گردی» و «کلبه» تقسیم شده است. در این دو بخش می‌توانید خاص‌ترین و بکرترین اقامتگاه‌های روستایی را اجاره کنید و سفری متفاوت برای خود رقم بزنید.

اگر مقصد مشخصی در نظر دارید، می‌توانید در نوار بالای صفحه مقصد خود، مثلا گیلان را بنویسید و کلبه‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی گیلان را ببینید. اگر هم گزینه‌ی اقامتی خاصی مدنظرتان نیست، توصیه می‌کنیم پیشنهادهای جذاب جاباما برای دهگردی را ببینید. برای اینکه انتخاب برای مهمانان آسان شود، در این صفحه لیست‌های مختلفی مانند محبوب‌ترین بومگردی‌ها، محبوب‌ترین مناطق دهگردی و لیستی از کلبه‌ چوبی‌های دنج شمال قرار گرفته‌اند.

 

استفاده از فیلترها و شخصی‌سازی جستجوها

یکی از بهترین ویژگی‌های اپلیکیشن جاباما، امکان شخصی‌سازی جستجو است.

برای مثال، فرض کنیم شما به دنبال ویلایی در بندرانزلی هستید که حتماً استخر، بخاری، گاز آشپزخانه و اینترنت داشته باشد. پس از اینکه در قسمت «ویلا و اقامتگاه» مقصدتان را انتخاب کردید، از گزینه‌های بالای صفحه روی گزینه‌ی «فیلترها» بزنید.

در این بخش می‌توانید جستجوی خود را شخصی‌سازی کنید. در ابتدا می‌توانید محدوده‌ی قیمت را بسته به بودجه‌ی موردنظرتان تغییر دهید. در مرحله‌ی بعد می‌توانید انتخاب کنید که فقط اقامتگاه‌هایی به شما نشان داده شود که جریمه‌ی کنسلی نداشته باشند. در مرحله‌ی بعدی می‌توانید نوع اقامتگاه را از میان سوئیت، ویلا، آپارتمان، مجتمع اقامتی و بوم‌گردی انتخاب کنید. به همین صورت می‌توانید تمامی جزئیات مورد نظرتان از جمله تجهیزات و امکاناتی که به آن نیاز دارید را وارد کنید. رزرو و اجاره اقامتگاه های بوم گردی به عنوان یک تجربه‌ی متفاوت و بی‌نظیر حتما توصیه می‌شود.

در صورتی که برای اولین بار است که از جاباما اقامتگاه رزرو می‌کنید، یک کد تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته شده است.

 

جاباما پلاس و سایر ویژگی‌های جذاب جاباما

اپلیکیشن جاباما چند ویژگی خاص و جالب دیگر هم دارد که در نوع خود منحصر به فرد هستند. یکی از این ویژگی‌ها رزرو بدون تایید میزبان است که شامل برخی از اقامتگاه‌های جاباما می‌شود. اگر این عبارت را در پایین اسم اقامتگاهی دیدید، به این معنی است که می‌توانید به صورت آنی و بدون صرف وقت برای تایید میزبان، اقامتگاه را به صورت قطعی رزرو کنید. این گزینه در سفرهای ناگهانی بسیار کاربردی است.

ویژگی دیگر یعنی جاباما پلاس، ویژه‌ی دوران کرونا طراحی شده است. اگر علامت جاباما پلاس را در کنار نام اقامتگاهی دیدید، خیالتان راحت باشد که این اقامتگاه قبل از ورود هر میهمان کاملا ضدعفونی می‌شود و قسمت‌های ضدعفونی شده پس از بررسی کیفی و تایید نماینده جاباما پلمپ می‌شوند. علاوه بر این، به ازای هر مسافر یک پکیج بهداشتی رایگان هم در اقامتگاه قرار می‌گیرد. جاباما تاکید ویژه‌‌ای روی مسائل بهداشتی و سلامتی همه‌ی اقامتگاه‌ها دارد، و در اقامتگاه‌هایی که سرویس جاباماپلاس ارایه می‌شود، نظارت دقیق‌تری روی رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.

شاید بهترین ویژگی جاباما، پشتیبانی تا پایان سفر باشد که به شما ضمانت می‌دهد تا آخر سفر شما را در حل مسائل و مشکلات اقامت همراهی کند. با وجود تمامی این امکانات، دیگر سفر کردن برایتان دغدغه‌ی اضافه‌ای نخواهد داشت.

 

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید