اپلیکیشن رفاه من

اپلیکیشن رفاه من، سامانه هوشمند برای ارتباط بین کارجو، کارفرما و افراد متخصصنسخه 1.0.3

امتیاز کاربران
4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کسب و کار
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 5.65 مگابایت

شما شغل دلخواه خود را چطور پیدا میکنید؟ آیا در زمینه ای تخصص دارید و میخواهید درآمد بیشتری از آن داشته باشید؟ نیروهای متخصص شرکت خود را با چه روشی به استخدام درمی آورید؟ برنامه رفاه من به عنوان یک سامانه هوشمند کار و خدمات، محلی برای ارتباط بین کارجویان، کارفرمایان و افراد متخصص میباشد. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن اندرویدی، در نقد و بررسی آن با ما همراه شوید. سامانه هوشمند کار و خدماتبرای ورود به اپلیکیشن فوق و مشاهده آگهی های آن نیاز به ثبت نام نیست اما برای استفاده از همه امکانات، بهتر است به منوی کناری رفاه من بروید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. این کار با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، جنسیت، شماره همراه، رمز عبور دلخواه و انتخاب استان و شهر محل سکونت انجام میشود. حالا یک کد تایید با پیامک برایتان ارسال میگردد تا ثبت نام خود را در این برنامه اندرویدی تکمیل کنید.   نکته : برای تکمیل اطلاعات کاربری مثل وضعیت تاهل، تاریخ تولد، وضعیت خدمت، رشته تحصیلی، میزان تحصیلات، آدرس ایمیل و افزودن تصویر پروفایل میتوانید به منوی کناری برنامه فوق بروید.

اگر کارجو، کارفرما یا متخصص در یک شغل هستید، اپلیکیشن رفاه من برایتان مفید خواهد بود.
کاریابی و استخدام  مروری بر بخش های مختلف برنامه همانطور که گفتیم، رفاه من محلی برای ارتباط بین کارجویان، کارفرمایان و افراد متخصص در زمینه های شغلی مختلف است. محتوای این اپلیکیشن در 3 بخش زیر  قابل دسترسی میباشد: کارجویان : اگر به دنبال نیروی کار متخصص برای کسب و کار خود هستید، میتوانید رزومه کارجویان را در این قسمت ببینید. کارفرمایان : این بخش مربوط به آگهی های استخدام میشود که توسط کارفرمایان ثبت شده است. متخصصین : محتوای این قسمت شامل سابقه های کاری و اطلاعات افراد یا شرکت های متخصص در زمینه های شغلی مختلف میگردد.   نکته : آگهی های بخش کارجویان و متخصصین در بعضی موارد مشابه هستند.   آگهی های استخدامی در همه استان ها  امکاناتی که رفاه من در اختیار شما میگذارد برای استفاده بهتر از رفاه من، امکانات مفیدی در آن پیش بینی شده است. شما میتوانید لیست آگهی های هر کدام از بخش ها را بر اساس نام شهر و استان یا عنوان شغلی، فیلتر کنید. علاوه بر این، یک ابزار جستجوی حرفه ای در این اپلیکیشن به چشم میخورد تا آگهی مورد نظر خود را با ترکیب فیلترهای زیر بیابید:
  • تخصص یا عنوان شغلی
  • نام استان و شهر
  • انتخاب یکی از محله های شهر
  • عنوان آگهی
با لمس هر آگهی وارد صفحه جزئیات آن خواهید شد و میتوانید اطلاعاتی از قبیل تعداد بازدید عنوان، تخصص، نام صاحب آگهی، وضعیت تاهل و خدمت، جنسیت، نوع حقوق، زمان کار و توضیحات بیشتر را ببینید. این اطلاعات بر حسب نوع آگهی (کارجو، کارفرما و متخصص) متفاوت هستند. برای مشاهده شماره تماس و ایمیل نیز باید بر روی دکمه دریافت اطلاعات تماس اشاره کنید. در این صفحه امکانات دیگری هم وجود دارند که عبارتند از:
  • افزودن به علاقه مندی ها و حذف از آن
  • اشتراک گذاری با دیگران
  • مشاهده نظرات و ثبت نظر
  • گزارش تخلف آگهی با مورد آن
  • ارسال پیام به صاحب آگهی
  نکته : شما میتوانید با لمس نام صاحب آگهی، همه آگهی ها و رزومه کاری او را ببینید. در این صفحه، امکان امتیازدهی، افزودن به علاقه مندی ها و ارسال پیام نیز وجود دارد.   نحوه ثبت آگهی در رفاه من قبل از اینکه در رفاه من آگهی ثبت کنید، باید به صفحه پروفایلتان بروید و علاوه بر تکمیل اطلاعات کاربری، تخصص های خود را به ثبت برسانید. این کار با وارد کردن اطلاعات زیر انجام میشود:
  • سابقه کار
  • توضیحات لازم
  • انتخاب عنوان شغلی یا تخصص
  • میزان تخصص
  • درج عکس از مدرک تخصصی یا تحصیلی
بعد از ثبت تخصص میتوانید با لمس دکمه موجود در سربرگ، آگهی های خود را ثبت نمایید. در این برنامه امکان درج سه نوع آگهی وجود دارد: ایجاد آگهی کارجو : اگر برای خود یا دیگران به دنبال کار میگردید، با استفاده از این گزینه میتوانید آگهی مربوط به آن را ایجاد نمایید. اطلاعات لازم برای این کار عبارتند از عنوان، اولویت استخدام بر اساس تحصیلات یا تخصص، نوع همکاری (تمام وقت یا پاره وقت)،  نوع حقوق، وضعیت تاهل و خدمت، انتخاب استان، شهر و محله، جنسیت و تصویر نمونه مدرک کار. ایجاد آگهی کارفرما یا استخدام کنندگان : با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نام شرکت، آدرس دقیق محل، ملاک گزینش بر اساس تحصیلات یا تخصص، نوع همکاری و حقوق، وضعیت تاهل و خدمت، انتخاب استان، شهر و محله، جنسیت و تصویر محل کار، میتوانید این نوع آگهی را برای استخدام نیروی کار به ثبت برسانید. ایجاد آگهی دفترچه اطلاعات شخصی متخصص : کسب و کارهای مختلف یا افراد متخصص میتوانند با استفاده از این گزینه و واردکردن اطلاعاتی مثل مهارت، عنوان، نوع همکاری، انتخاب استان، شهر محله، تصاویر نمونه مدرک یا مجوز کار و توضیحات لازم، رزومه خود را ثبت کنند.   نکته : در انتهای صفحه مربوط به ثبت هرکدام از آگهی ها، باید قوانین را بپذیرید. همچنین میتوانید گزینه ارسال هوشمند برای افراد مرتبط یا ارسال در سطح استان را علامت بزنید.   درج آگهی استخدام  سایر بخش های برنامه در صفحه اصلی رفاه من و منوی کناری آن، بخش های دیگری نیز به چشم میخورند که آنها را در زیر نام برده ایم: برگزیده های من : هر کدام از آگهی هایی که به علاقه مندی ها اضافه کرده باشید، به تفکیک نوع آگهی از این قسمت قابل دسترسی هستند. آگهی های دریافت شده : در این صفحه میتوانید آگهی هایی که مرتبط با تخصص شما میباشد را ببینید. پیام ها : برای دسترسی به پیام هایی که به صاحبان آگهی ها داده اید، باید به این بخش بروید. اعلان ها : پیام های سیستمی برنامه که مربوط به اخبار یا تایید آگهی ها هستند، در این صفحه به نمایش درمی آیند. امتیاز : با ثبت آگهی در این اپلیکیشن (در صورت تایید)، مقداری امتیاز به شما تعلق میگیرد که در این صفحه قابل مشاهده است. آگهی های من : این گزینه در منوی کناری قرار دارد و برای مشاهده وضعیت آگهی های خود میتوانید از آن استفاده کنید.   نکته : گزینه های دیگری مثل تخصص های من و معرفی به دوستان نیز در منوی کناری برنامه به چشم میخورد.   ثبت رزومه برای استخدام  نکاتی درباره رابط کاربری برنامه هرچند رفاه من از لحاظ ظاهری دارای جذابیت های لازم هست اما انتظار میرفت که در قالب گرافیکی آن، یکپارچگی بیشتری را ببینیم. استفاده از رنگ های زنده تر با رعایت اصل هماهنگی و آیکن های یکدست و زیبا، میتوانست محیط اپلیکیشن فوق را جذاب تر کند. این برنامه از بخش های متعددی تشکیل شده که جابجایی بین آنها با حداقل پیچیدگی انجام میشود. البته بهتر بود در پیاده سازی تجربه کاربری آن، دقت نظر بیشتری صرف گردد.  
پیشنهاد میکنیم برای مشاهده آگهی های استخدامی در همه استان ها یا ثبت رزومه برای استخدام، رفاه من را بر روی گوشی خود نصب کنید. این اپلیکیشن اندرویدی به صورت کاملا رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
آگهی های استخدام
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای غنی و قابل اعتماد
  • ایجاد ارتباط موثر بین 3 گروه کاربران
  • عملکرد صحیح با حداقل خطا
  • امکانات جانبی مفید
  • رابط کاربری روان و زیبا
نقاط ضعف برنامه
  • وجود خطاهای جزئی
  • دریافت اطلاعات با سرعت کم
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه باید گفت که تولیدکنندگان رفاه من، امکانات خوبی را برای آن پیش بینی کرده اند و از این لحاظ کمبود خاصی احساس نمیشود. البته پیشنهاد میکنیم که خطاهای جزئی این برنامه اندرویدی که در اکثر بخش های آن وجود دارد، رفع گردد و سرعت دریافت اطلاعات نیز بیشتر باشد. در این صورت، کاربران تجربه بهتری از کار با برنامه فوق خواهند داشت. منتظر توسعه و پیشرفت این اپلیکیشن در آینده هستیم.  

رفاه من - سامانه هوشمند کار و خدمات

اپلیکیشن رفاه من، سامانه هوشمند برای ارتباط بین کارجو، کارفرما و افراد متخصص

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    محمد غریبی 5
    سلام علاوه بر اپ تمام کارها رو میشه از طریق سایت هم انجام داد .من از سایتش استفاده کردم امکانات بسیار جامع و کاملی داره

    به این نظر پاسخ دهید
    1. avatar
      رفاه من
      با عرض سلام و روز بخیر بله همینطوره، تمام امکانات سامانه رفاه من هم از طریق وب سایت هم اپلیکیشن قابل استفاده می باشند، همچنین وب سایت رفاه من برای نمایش در تلفن همراه بهینه شده است. امیدواریم رضایت شما را کسب کرده باشیم. موفق و پیروز باشید رفاه من

      به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    ساسان قاسمی 5
    سلام از سایت خوبتون ممنونم عجب نرم افزاری معرفی کردین ! الان نصب کردم و واقعا راضیم ازش. خیلی امکانات جالبی داره با تشکر از تهیه کنندگان رفاه من بابت این نرم افزار مفید و رایگان

    به این نظر پاسخ دهید
    1. avatar
      رفاه من
      با عرض سلام و روز بخیر از اینکه توانستیم رضایت شما رو کسب کنیم بسیار خوشحالیم و امیدواریم رفاه من شرایط کار مناسبی برای هموطنان عزیزمان از جمله شما فراهم کند. موفق و پیروز باشید رفاه من

      به این نظر پاسخ دهید
دانلود برنامه اندرویدی رفاه من