اپلیکیشن کوکپد

اپلیکیشن کوکپد، راه حلی برای بیشتر لذت بردن از آشپزینسخه 2.71.1.0-android-restoftheworld

امتیاز کاربران
4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سبک زندگی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • حجم : ۱۱٫۵ مگابایت
دریافت برنامه/بازی کوکپد – شبکه‌ آشپزی و دستور غذا از بازار سازنده : کوکپد

آشپزی، برای خیلی از افراد فعالیتی لذت بخش به حساب می آید و برای عده محدودی هم کار خسته کننده و سختی به شمار میرود. با کمی پرسش و تحقیق متوجه خواهید شد که نداشتن مهارت کافی، فراموش کردن مواد لازم و نحوه پخت هر غذا، دلیل اصلی این افراد برای خسته کننده نامیدن آشپزی میباشد. در این نقد و بررسی قصد داریم به سراغ یک شبکه اجتماعی در این حوزه برویم؛ اپلیکیشن کوکپد به لطف قابلیت متعددی که در خود جای داده به شما این امکان را میدهد که با روش تهیه غذاهای مختلف آشنا شوید، تصاویر و روش پخت غذاهایتان را منتشر کنید و علاوه بر پیدا کردن دوستان مختلف، با آنها به گفتگو بپردازید. دانلود اپلیکیشن کوکپد با ورود به کوکپد و پس از از انجام ثبت نام، در صفحه اصلی اپلیکیشن میتوانید آخرین دستورهای پخت کاربران(دوستان) را مشاهده کنید. با انتخاب هر یک میتوانید مواد مورد نیاز، روش پخت، نظرات سایر کاربران و... را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن غذا را بپسندید و به لیست نشان شده هایتان اضافه نمایید. توجه داشته باشید که این نوع ثبت نظر با نام "کوک اسنپ" در برنامه مشخص شده است. یکی از امکانات جالب این صفحه درج نظر به همراه تصویر میباشد که به شما این اجازه را میدهد که تصویر غذایی را که با استفاده از آن رسپی(دستور پخت) تهیه کردید را به همراه نظرتان برای دیگران به اشتراک بگذارید. امکان جستجوی متنی و صوتی و دسترسی به دسته بندی های اپلیکیشن دو امکان مهم دیگری هستند که در صفحه اصلی اپلیکیشن در اختیار شما قرار گرفته اند.

  • غذای اصلی
  • پیش غذا
  • صبحانه
  • کیک و شیرینی
  • دسر
تنها قسمتی از دسته بندی کامل دستورعمل های این اپلیکیشن به حساب می آید. دانلود کوکپد یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اپلیکیشن، قابلیت چت دونفره و گروهی میباشد که با توجه به کاربرد اپلیکیشن میتواند لذت استفاده از یک اپلیکیشن را چند برابر کند. انتخاب از طریق جستجوی نام کاربری و یا دنبال کردن یک کاربر از متداول ترین حالت انتخاب یک کاربر جهت شروع یک گفتگو است. افزودن دوست از طریق دعوت با ایمیل و تنظیمات اعلانات برنامه از امکانات دیگر مربوط به قابلیت چت برنامه به حساب می آید.
کوکپد، بزرگترین شبکه اجتماعی انتشار دستور پخت در جهان است
دستور العمل پخت غذایی امکان نگارش دستور پخت، یکی از راه هایی است که میتواند به شما کمک کند که بیشتر دیده شوید و علاوه بر کسب بازدید کننده، تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و معروف شوید. مشاهده دستور پخت ها، امکان خاص کردن یک دستور پخت از سایر امکانات جالب این بخش به حساب می آید. مشاهده آمار، دسته بندی برگزیده ها(دستورهای نشان شده) و شخصی سازی اپلیکیشن از سایر امکانات خوب این برنامه به حساب می آید؟
به طور کلی میتوان گفت این اپلیکیشن یک شبکه اجتماعی کامل در حوزه دستور پخت و رسپی میباشد که میتواند دید شما را به آشپزی تغییر دهد و لذت این کار را برای شما دو چندان کند.
شبکه اجتماعی غذا
نقاط قوت برنامه
  • رابط کاربری خوب
  • اجرای روان و بدون خطا
  • کاربران فعال
  • امکانات مناسب
نقاط ضعف برنامه
  • مورد خاصی دیده نشد
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه شبکه اجتماعی کوکپد، به لطف قابلیت های متعدد و رسپی های متنوع خود به خوبی میتواند هر علاقه مندی را به خود جذب کند و آنها را تشویق به انتشار محتوا نماید. این اپلیکیشن به خوبی پیاده سازی شده و مهم ترین پیشنهادی که میتوان برای آن داشت، بهبود تجربه کاربری است چرا که معرفی و ارائه خدمات موجود در اپلیکیشن امر مهمی است که انتظار میرود در آپدیت های آتی بهبود قابل توجهی داشته باشد.
  • دعوت از دوستان از طریق ارسال پیام در شبکه های احتماعی
  • بهبود سیستم جستجو
از موارد دیگری هستند که می تواند به راحتی کاربران در هنگام استفاده از اپلیکیشن کمک کند.

کوکپد – شبکه‌ آشپزی و دستور غذا

اپلیکیشن کوکپد، راه حلی برای بیشتر لذت بردن از آشپزی

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    سمانه 5
    ممنون از این مطلب. برنامه رو دانلود کردم، کلی تشویق شدم که بیشتر آشپزی کنم :-)

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    ماریا 5
    خیلی برنامه خوبیه. من کلی باهاش آشپزی یاد گرفتم. یه شبکه اجتماعی سالم و کاملا آموزشی

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود اپلیکیشن کوکپد