بازی Quiz Panic

بازی آنلاین Quiz Panic، جدال دیوی های بامزه در چالش اطلاعات عمومینسخه 1.6.5

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی Quiz Panic (سوالی آنلاین) از بازار سازنده : بارانا گیمز

فکر میکنید سطح اطلاعات عمومی شما در چه حد باشد؟ آیا میتوانید در یک مسابقه هیجان انگیز آنلاین، مقام اول را کسب کنید؟ در بازی جالب Quiz Panic، تعداد زیادی از کاربران جمع شده اند تا بر سر اطلاعات عمومی با یکدیگر مسابقه بدهند. اگر به دنبال لحظات سرگرم کننده ای برای اوقات فراغت خود هستید، در نقد و بررسی این بازی اندرویدی با ما همراه شوید. بازی دانستنی ها برای اندرویدبا اجرای بازی فوق، راهنمای تعاملی آن همراه با کاراکتر بامزه دیوی به نمایش درمی آید نحوه کار را به شما آموزش دهد. بعد از آن باید یک نام برای خود انتخاب کنید و برای یک رقابت هیجان انگیز و جالب آماده شوید. Quiz Panic یک بازی آنلاین اطلاعات عمومی است که در آن باید بطور همزمان با بقیه کاربران، به سوالات 4 گزینه ای پاسخ دهید. بیش از 100 مرحله جذاب در این بازی اندرویدی وجود دارد که با پیشروی در آنها، سطح سوالات بالاتر رفته و جواب دادن به آنها دشوارتر میشود.   نکته : کاراکتر دیوی هر 10 مرحله رشد میکند و صداها و انیمیشن های او نیز بر همین اساس تغییر می یابد.

Quiz Panic یک بازی سوالی آنلاین با گیم پلی متفاوت و جذاب است.
  بازی در 3 حالت مختلف شما میتوانید با لمس دکمه شروع در منوی اصلی Quiz Panic، این بازی را در سه حالت (گروه) متفاوت انجام دهید. این سه حالت عبارتند از: گروه پنیک : در این حالت از بازی، 4 تا 6 نفر با هم رقابت میکنند و باید به 5 سوال جواب بدهند. برای شرکت در این گروه یک قلب از شما کم میشود. گروه خفن : اگر میخواهید هیجان بیشتری را تجربه کنید، کافی است 10 سکه بپردازید و این گروه را برای بازی کردن انتخاب نمایید. در این حالت بین 10 تا 20 شرکت کننده حضور دارند و باید به 10 سوال جواب داد. در طول مسابقه افرادی که امتیاز لازم را بدست نیاورند، حذف خواهند شد و در نهایت، 2 نفر برای یک رقابت جانانه باقی می مانند. بازی با دوستان : با انتخاب این حالت میتوانید یک بازی ایجاد کنید و یا با وارد کردن کد دعوت به مسابقه، همراه با 2 تا 10 نفر از دوستان خود به رقابت بپردازید. در این حالت 6 سوال برای جواب دادن به نمایش درمی آید.   نکته : بازی در هر کدام از حالت های بالا و کسب امتیاز در آنها، به افزایش سطح شما و رشد کردن دیوی منجر میشود.   بازی آنلاین اطلاعات عمومی  در صحنه مسابقه چه میگذرد Quiz Panic با تمام بازی های آنلاین از نوع دانستنی ها که تا به حال انجام داده اید، متفاوت میباشد. در این بازی هر کاربر با یک کاراکتر جالب وارد صحنه رقابت میشود. این کاراکترها سر و صدای زیادی دارند و امکان کنترل انیمیشن آنها با 4 دکمه خندیدن، دست زدن، گریه کردن و عصبانی شدن، پیش بینی شده است. همین موضوع باعث جذابیت گیم پلی در بازی فوق شده و شما را تا مدت طولانی به انجام دادن آن تشویق میکند.   نکته : با اشاره بر روی کاراکتر دیوی در منوی اصلی، میتوانید رنگ و ظاهر آن را به دلخواه خود تغییر دهید.   سوالاتی از جنس های مختلف برای اینکه گیم پلی Quiz Panic از حالت یکنواختی درآید، ترفند جالبی در آن به کار گرفته شده است. شما در هنگام مسابقه، با سوالاتی از جنس های مختلف روبرو میشوید که هیجان رقابت را به خوبی افزایش میدهند. در زیر برخی از این نوع سوال ها را نام برده ایم:
  • بمبی : با انتخاب جواب غلط، منفجر میشوید
  • چسبنده : دیگر نمیتوانید جواب را تغییر دهید
  • نامرئی : تا وقتی بر روی گزینه موردنظر نرفته اید، جواب مشخص نیست
  • استرسی : در صورت انتخاب پاسخ نادرست، امتیاز از دست میدهید
  • روحی : بقیه کاربران پیدا نیستند و نمیتوانید تقلب کنید
  • معکوس : باید جواب غلط را انتخاب نمایید
  نکته : غیر از این موارد، انواع دیگری از سوالات نیز هستند که کشف آنها را به شما واگذار میکنیم.   نحوه انجام بازی و سیستم امتیازدهی نحوه انجام بازی Quiz Panic بسیار جالب است و شما در طول مسابقه، فعالیت بقیه کاربران را هم خواهید دید. قبل از نمایش هر سوال، ابتدا 4 گزینه جواب های آن نشان داده میشوند. به محض اینکه سوال به نمایش درآمد، باید جواب درست را انتخاب نمایید. در این موقع است که هر کدام از دیوی ها به یک سمت میروند تا در خانه های جواب، جا خوش کنند. بد نیست بدانید که تا قبل از اتمام مهلت پاسخ دادن، امکان تغییر دادن جواب وجود دارد. البته این کار برای برخی از انواع سوالات که در بند قبل نام بردیم، امکان پذیر نخواهد بود. در این رقابت آنلاین و هیجان انگیز، بیشترین امتیاز نصیب کسی میشود که زودتر به سوال جواب دهد. در واقع هر گزینه دارای امتیاز 4 تا 1 است و بدست آوردن عدد بزرگتر، در گرو سرعت شما برای انتخاب جواب میباشد. بعد از هر سوال، جدول امتیازها به همراه سرعت پاسخگویی هر کاربر نشان داده میشود. با پایان هر مسابقه بر اساس رتبه ای که بدست آورده اید، تعدادی سکه دریافت خواهید کرد. علاوه بر این اگر ماموریت های خواسته شده را انجام داده باشید، سطح شما افزایش پیدا میکند و ژن دیوی ارتقا می یابد. هر چه پیروزی های بیشتری در بازی فوق کسب کنید، پیشروی شما در مراحل 100 گانه آن سریعتر میشود. در هر مرحله سطح کاربرانی که با آنها رقابت میدهید، با هم یکسان است.   نکته : با سکه های بدست آمده میتوانید ظاهر دیوی را تغییر دهید یا برای شرکت در گروه پنیک، قلب بخرید. با دیدن ویدیوی تبلیغاتی بعد از هر مسابقه، دو برار سکه به شما تعلق میگیرد. همچنین میتوانید از قسمت فروشگاه، بسته های سکه را بخرید.   رقابت دیوی ها برای جواب دادن به سوالات  گرافیک و صدای بازی چگونه است؟ طراحی خلاقانه محیط و کاراکترهای Quiz Panic به همراه انیمیشن ها و جلوه های تصویری جذاب آن، یکی از نقاط قوت بازی فوق به شمار می آیند. جذابیت های گرافیکی این بازی با موزیک مناسب و افکت های صوتی جالب، کامل شده اند و توجه شما را به خوبی جلب خواهند کرد. علاوه بر این، تجربه کاربری بازی با روش های استاندارد پیاده سازی شده و جابجایی بین منوها و بخش های مختلف بدون پیچیدگی انجام میگیرد. استفاده از امکانات موجود نیز راحت است. البته در این میان نواقص جزئی مثل منوی کناری به چشم میخورد که قابل چشم پوشی هستند.  
با انجام بازی Quiz Panic و شرکت در رقابت دیوی ها برای جواب دادن به سوالات، لحظات سرگرم کننده ای در انتظار شما خواهد بود. پیشنهاد میکنیم این بازی اندرویدی را به صورت رایگان از کافه بازار دریافت نموده و به جمع بیش از 10000 کاربر آن بپیوندید.
بازی آنلاین اطلاعات عمومی
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • محتوای غنی سوالات و سطح بندی هوشمندانه آنها
  • اجرای روان و بدون خطا بر روی اکثر گوشی ها
  • گیم پلی سرگرم کننده، رقابتی و هیجان انگیز
  • امکان انجام مسابقه گروهی و آنلاین تا 20 نفر
  • گرافیک جذاب و کاربرپسند
نقاط ضعف بازی
  • مورد خاصی وجود ندارد
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی گیم پلی Quiz Panic به اندازه کافی جذاب هست و ایده پردازی های جالبی در آن صورت گرفته که در کمتر بازی دیگری از این نوع میبینیم. برای این بازی اندرویدی پیشنهاد خاصی نداریم و امیدواریم شاهد توسعه هرچه بیشتر آن در نسخه های بعدی باشیم.  

Quiz Panic (سوالی آنلاین)

بازی آنلاین Quiz Panic، جدال دیوی های بامزه در چالش اطلاعات عمومی

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    ن 5
    خوب

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    abalfazl_lak 5
    باسلام بازی منحصر بفردوعالی.واقعا سرگرم کننده وجذابه فقط انتقادی که میتونم راجب به این بازی کنم اینکه که قسمت سوالی ک جواباش نامرئیه جذاب نیست و عملا میشه گفت به سختی میشه امتیاز گرفت باتشکر از عوامل سازنده

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    رضا 5
    برای نسخه فارسی کویز پنیک تو آیفون چیکار باید بکنم؟؟؟

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    مقداد 5
    چرا برای ایفون انگلیسی میاد

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    babak
    براي ios چرا حروف فارسي رو نمايش نميده..!!!؟؟؟؟

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    zahra
    پس ios چي؟؟؟?

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    سیدجواد
    برای ای او اس نمیاد؟

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود بازی اندرویدی Quiz Panic