فرماندهان

بازی فرماندهان، رویای یک دفاع جانانهنسخه

3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی فرماندهان از بازار سازنده : میو گیمز

بازی های استراتژی از گذشته تا به حال، محبوبیت زیادی را در بین کاربران داشته اند. بازی هایی که با درگیر کردن ذهن کاربر و به چالش کشیدن حرکات او، تجربه لذت بخشی را به کاربران خود هدیه می کردند.

 

در این نقد و بررسی قصد داریم به سراغ بازی فرماندهان، ساخته جدید استودیو میوگیمز برویم.

فرماندهان یک بازی سه بعدی در سبک استراتژی است که با شبیه سازی یک پایگاه نظامی به شما این امکان را میدهد تا ارتش خود را آماده کنید و با حمله به دشمنان، آن را گسترش دهید.

با ورود به بازی فرماندهان یک اردوگاه تقریبا مخروبه در اختیارتان قرار میگیرد و ابتدا باید با کمک نیروهای سازندگی، اردوگاه را برای ساخت و نگهداری نیروهای نظامی آماده کنید.

پس از تعمیر اردوگاه میتوانید با مراجعه به کارخانه های هواپیما سازی و ماشین سازی، جنگنده های متعددی را برای مقابله با دشمنان آماده کنید.

توجه داشته باشید که علاوه بر ساخت، نگهداری از جنگنده ها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و شما تنها به تعداد جایگاه هایی که برای نگهداری این جنگنده ها دارید میتوانید نیرو بسازید.

 

  • تانک
  • نیسان موشک انداز
  • هلیکوپتر تیر انداز
  • ناوبر و کشتی جنگی

تنها بخشی از جنگنده های مختلفی هستند که شما می‌توانید در این بازی بسازید و با استفاده از آن‌ها در جنگ ها پیروز شوید.

در ضمن فراموش نکنید که زمان فقط هنگامی که شما داخل بازی هستید جلو میرود و این عامل به شما کمک می کند که در هر زمان که خواستید به صورت فشرده جلو بروید و به بهترین فرمانده بازی تبدیل شوید.

نسبت نیروهای نظامی در بازی فرماندهان همانند یک جنگ واقعی اهمیت دارد، پس باید در انتخاب ترکیب نیروهایتان دقت زیادی را به خرج دهید.

امکان ورود به بازی یکی دیگر از قابلیت های بازی است که از طریق صفحه اصلی، در دسترس شما قرار گرفته و با استفاده از آن میتوانید امتیازات خود را وارد جدول برترین های بازی فرماندهان کنید.

 

در کنار اجرای فنی تقریبا قابل قبول برنامه، پیاده سازی ضعیف رابط کاربری بازی کمی کار را برای بازیکنان سخت کرده است، که انتظار میرود در آپدیت های بعدی این مشکل رفع شود.

شبیه سازی خوب محیط، وجود تم و ساختار مشخص بازی، دیالوگ های متنوع باعث شده که از خسته کنندگی بازی تا حد قابل توجهی جلوگیری شود.

وجود انیمیشن ها و قابلیت های متنوع جنگی از عوامل مهم دیگری هستند که باعث میشود تجربه این بازی دو چندان و لذت بخش تر شود.

اگر چه وجود برخی از مشکلات در قسمت صوتی ممکن است از تجربه اصلی آن بکاهد، ولی این مشکلات آن قدر حاد نیست که بخواهیم پیشرفت در این بازی را به زمان دیگری موکول کنیم.

 

در کنار همه این موارد مثبت و منفی، فرماندهان میتواند یک بازی استراتژی خوب و سرگرم کننده برای ساعت ها تفریح باشد.

نقاط قوت و ضعف

  • گرافیک پویا
  • صداگذاری متنوع
  • وجود مشکلاتی در رابط کاربری و تجربه کاربری بازی
  • تکراری شدن صداهای بازی
  • مشکلات جزئی در گیم پلی

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • پیشنهاد میشود با رفع برخی از مشکلات همچون تکرار صدای ساخته شدن نیرو ها، بالارفتن درجه سختی جنگ ها، تجربه کاربری بازی را تا حد قابل قبولی افزایش دهید.

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود فرماندهان