بازی کمانگیر:عده دیوانه

بازی کمانگیر، مبارزه دیوانه وار بین شخصیت های جذابنسخه 1.6.0

4 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

در بازی های مبارزه ای، حس رقابت بین دو طرف است که باعث هیجان انگیز شدن بازی میشود به خصوص وقتی مبارزه تا سر حد مرگ باشد. در بازی کمانگیر میتوانید در نقش کاراکترهای جالب و مشهور ظاهر شوید تا در یک دوئل مرگبار، برای زنده ماندن بجنگید. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این بازی اندرویدی بپردازیم. بازی هیجان انگیز برای اندروید قبل از اینکه در مورد بازی فوق و بخش های مختلف آن توضیح دهیم، بد نیست بدانید که ایده ساخت کمانگیر از یک بازی خارجی گرفته شده است. تیم جوان "استودیو رودو" سعی نموده تا نسخه فارسی این عنوان را با جایگزین کردن کاراکترهای بومی بسازد. تعداد این کاراکترها حدود 20 عدد میباشد که شامل پهلوانان شاهنامه، شخصیت های سینمایی و حتی افراد حقیقی و مشهور میشود. هر کدام از این کاراکترها، سلاح جالبی برای مبارزه در اختیار دارند.   نکته : این بازی اندرویدی همچنان در مراحل توسعه به سر میبرد و ممکن است در برخی از گوشی ها، خطاهای جزئی داشته باشد.

با انجام بازی کمانگیر، مبارزه تیراندازی بین کاراکترهای جالب را تجربه کنید.
بازی های مبارزه ای   حالت های مختلف بازی شما میتوانید در کمانگیر 4 حالت بازی را انجام دهید که عبارتند از: بازی با کامپیوتر : برای شروع و تمرین یادگیری مبارزه، بهتر است ابتدا با هوش مصنوعی چند نبرد دست گرمی انجام دهید. با هر بار ورود به این بخش، یکی از کاراکترها به صورت تصادفی رقیب شما خواهد بود. بازی دونفره : بعد از اینکه نحوه مبارزه در بازی فوق را یاد گرفتید، میتوانید در این بخش با دوستان خود بازی کنید. هر یک از دو طرف باید کاراکتر موردنظر خود را انتخاب نموده و به رقابت بپردازند. جام قهرمانی : در این حالت وارد یک مبارزه جدی با کاراکترهای موجود در بازی میشوید. جام قهرمانی از سه سطح تازه کار، چالش و قهرمان تشکیل شده که از لحاظ سختی با هم متفاوت هستند. جایزه هر کدام از این سه سطح نیز متفاوت میباشد. شکار پرنده : این حالت از بازی بیشتر جنبه سرگرمی دارد و مبارزه ای در کار نیست. شما میتوانید با شکار پرندگان و سکه ها، امتیاز جمع آوری کنید که البته زمان محدودی برای این کار در اختیار دارید. این زمان با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی، قابل تمدید است.   نکته : در نسخه های بعدی، حالت آنلاین نیز به این بازی افزوده خواهد شد.   مبارزه تیراندازی بین کاراکترهای جالب   دقیق هدف بگیرید تا زنده بمانید در کمانگیر، مبارزه ها به صورت نوبتی انجام میشوند و هر بار یکی از دو طرف میتواند شلیک کند. برای شلیک کافی است انگشت خود را روی صفحه نگه دارید و سپس زاویه پرتاب و شدت آن را تنظیم نمایید. با رها کردن انگشت، تیر پرتاب میشود و اگر به هدف بخورد، مقداری جان از طرف مقابل میگیرد. حالا هر کس زودتر جانش را از دست بدهد، بازنده رقابت خواهد بود. مبارزه تیراندازی بین کاراکترهای جالب برای اینکه گیم پلی بازی هیجان انگیزتر شود، هر مبارزه در محیطی متفاوت اتفاق می افتد و فاصله بین دو کاراکتر نیز متغیر است. علاوه بر این، در بین راه موانعی هستند که شاید تیر به آنها برخورد کند و شانس شما برای پیروزی کمتر شود. ضربه آخر (Finish him) ترفند دیگری است که برای افزایش هیجان مبارزات در این بازی به چشم میخورد.   بازی های اکشن   آنچه از مبارزه نصیبتان میشود همانطور که گفتیم حدود 20 کاراکتر جالب با اسلحه های مختلف در کمانگیر وجود دارند که البته فقط 2 مورد از آنها باز هستند. برای باز کردن بقیه کاراکترها باید سکه جمع کنید که این کار با پیروزی در مبارزه های جام قهرمانی یا شلیک به سکه ها در بخش شکار پرنده ها امکان پذیر است. علاوه بر این میتوانید با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی بعد از هر مبارزه، تعدادی سکه بدست آورید.   نکته : در بازی فوق، سکه هدیه روزانه نیز وجود دارد و اگر به سکه بیشتری نیاز داشتید، میتوانید به قسمت فروشگاه بروید.   بازی های دونفره   نکاتی در مورد گرافیک و صدای بازی از لحاظ تنوع محیط و کاراکترهای موجود، باید امتیاز خوبی را برای کمانگیر درنظر بگیریم. البته انتظار میرفت که طراحی این کاراکترها و محیط اصلی بازی با خلاقیت بیشتری انجام بگیرد. وجود جلوه های تصویری و اجرای خوب انیمیشن ها، از دیگر نکات مثبت این بازی هستند هرچند میتوانستیم کیفیت بیشتری در آنها ببینیم. این در حالی است که موزیک و افکت های صوتی نیز معمولی به نظر میرسند. منوهای بازی فوق از طراحی خوبی بهره میبرند و جذابیت کافی در آنها به چشم میخورد. از لحاظ تجربه کاربری و جابجایی بین بخش های مختلف منو نیز مشکل خاصی دیده نمیشود اما جای خالی دکمه توقف در حین بازی، احساس میگردد.  
در کمانگیر باید برای مرگ و زندگی بجنگید و هیجان ناشی از این موضوع، شما را در اوقات فراغت سرگرم میکند. این بازی اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
بازی های مبارزه ای
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • گیم پلی رقابتی و هیجان انگیز
  • اجرای روان با حداقل خطا (گوشی های قوی)
  • وجود کاراکترهای متنوع
  • گرافیک زیبا
نقاط ضعف بازی
  • سادگی بیش از حد در گیم پلی
  • وجود خطاهای جزئی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی اگر بخواهیم کمانگیر را با نمونه خارجی آن مقایسه کنیم، باید گفت که هنوز جای زیادی برای کار دارد. البته همانطور که گفتیم، این بازی اندرویدی همچنان در حال توسعه است و از تولیدکنندگان آن، انتظار ایده پردازی های بیشتری داریم. برای مثال اگر هدفگیری و شلیک روان تر شود یا کم شدن جان به محل برخورد تیر بستگی داشته باشد، هیجان بیشتری در این گیم پلی خواهیم دید. وجود تجهیزات کمکی یا قدرت های ویژه موقع شلیک نیز میتواند به بهبود بازی کمک کند. همچنین انتظار میرود همه خطاهای بازی فوق در نسخه های بعدی برطرف گردد تا بر روی گوشی هایی با سخت افزار متوسط نیز قابل اجرا باشد.  

کمانگیر: عده دیوانه

بازی کمانگیر، مبارزه دیوانه وار بین شخصیت های جذاب

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود بازی اندرویدی کمانگیر:عده دیوانه