آقای واترمارک

با آقای واترمارک به عکس ها و ویدیوهایتان لوگو و متن اضافه کنیدنسخه 1.2

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ابزارها
  • قیمت : رایگان
  • حجم : ۲۱٫۸ مگابایت

با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی، نیاز کاربران به ابزارهایی برای ویرایش عکس و ویدیو نیز افزایش یافته است. از طرفی گاهی اوقات عکس ها و ویدیوهای ساخته شده متعلق به فرد یا شرکت خاصی هستند و نیاز است تا لوگو و نامی از آنها روی عکس و ویدیو درج شود.

در این مطلب میخواهیم به نقد و بررسی یک اپلیکیشن کاربردی به نام "آقای واترمارک" بپردازیم که دقیقا برای همین منظور ساخته شده است.

 

دسترسی به بخش های اصلی برنامه در یک چشم به هم زدن

رابط کاربری اپلیکیشن به خوبی طراحی شده و با مشاهده راهنماهای اولیه، کاربر به سرعت طرز استفاده از برنامه را یاد میگیرد.

کاربر از طریق صفحه اصلی و منوی کناری به عملیات اصلی اپلیکیشن دسترسی دارد و به راحتی میتواند بر روی عکس ها و ویدیوهای خود واترمارک بیندازد.

با زدن "دریافت فونت ها" در منوی کناری نیز میتوانید فونت های زیبایی برای افزودن به تصاویر دانلود کنید.

 

 

با واترمارک کردن لوگو روی عکس ها، جلوی کپی برداری غیرمجاز را بگیر

با مراجعه به بخش "نشانه گذاری تصویر" در صفحه اصلی یا منوی کناری اپلیکیشن میتوانید بر روی عکس های موجود در گالری گوشی واترمارک بیندازید.

روال کار بسیار ساده است و کافی است دکمه + در وسط صفحه را زده و عکس دلخواهتان را انتخاب کنید. در مرحله بعد میتوانید به عکس خود متن یا لوگو اضافه کنید.

امکاناتی از قبیل تغییر میزان شفافیت لوگو، رنگ، اندازه، فونت و میزان شفافیت متن هم در اختیارتان قرار دارد و حتی میتوانید اندازه لوگو را تغییر داده یا آن را بچرخانید و متن و لوگو را در جای دلخواه روی عکس قرار دهید.

 

 

موردی که بهتر است در نسخه های بعدی اپلیکیشن اصلاح شود، تنظیم سایز نوشته با عکس انتخاب شده است، به طوری که اگر عکس کوچکی انتخاب کنید، متن ها کل عکس را میپوشانند و حتی با تغییر اندازه آنها نیز نمیتوانید متن ها را به خوبی روی عکس قرار دهید.

در صورتی که امکان زوم روی عکس ها هم وجود داشته باشد، کاربر راحت تر میتواند سایز لوگو را تغییر داده یا متن و لوگو را جابجا کند.

 

از "آقای واترمارک برای اضافه کردن لوگو به ویدیوهایتان استفاده کنید

قابلیت کاربردی دیگری که توسط این اپلیکیشن به آن دسترسی دارید، امکان افزودن لوگو به ویدیو است. این کار طی چهار مرحله انجام میشود. ابتدا باید ویدیوی مربوطه را از گالری گوشی انتخاب کنید، سپس لوگو را برگزینید، در مرحله بعدی مکان قرارگیری لوگو روی عکس را مشخص کنید. انتخاب مکان قرارگیری به خوبی پیاده سازی شده و اول از همه باید نسبت لوگو به ویدیو را مشخص کرده و سپس مکان قرارگیری آن را انتخاب کنید. در گام بعدی میتوانید میزان شفافیت و چرخش لوگو را تغییر داده و دکمه "شروع نشانه گذاری" را بزنید.

 

 

البته بهتر بود امکان افزودن متن که برای تصاویر وجود دارد، در قسمت ویدیوها نیز در دسترس باشد.

پس از تکمیل فرآیند میتوانید ویدیو را مشاهده کرده و یا آن را از طریق پیام رسان های نصب شده روی گوشی با سایرین به اشتراک بگذارید.

دکمه "ذخیره تنظیمات" نیز تمام گزینه های انتخاب شده برای لوگو را ذخیره میکند و اگر میخواهید لوگو با همین روال به سایر ویدیوهایتان اضافه شود، بهتر است تنظیمات را ذخیره کنید.

 

دسترسی به آرشیوی از عکس ها و ویدیوهای ساخته شده

با زدن گزینه "تصاویر نشانه گذاری شده" در منوی کناری برنامه میتوانید کلیه عکس هایی را که با استفاده از "آقای واترمارک" ساخته بودید، مشاهده نمایید.

"ویدیوهای نشانه گذاری شده" نیز لیستی از ویدیوهای ویرایش شده به کمک برنامه را نمایش میدهد.

البته بهتر بود یک تصویر بندانگشتی کنار آیتم های لیست نمایش داده شود تا کاربر راحت تر بتواند موارد دلخواه خود را بیابد.

 

 

نشانه گذاری خودکار ویدیو

به کمک "نشانه گذاری خودکار ویدیو" میتوانید از تنظیماتی که قبلا برای ساخت ویدیو و اضافه کردن لوگو ذخیره کرده بودید، استفاده نمایید. کافی است تنظیمات موردنظر را زده و پس از انتخاب ویدیو، دکمه "شروع نشانه گذاری" را بزنید.

این امکان بسیار کاربردی است و با استفاده از آن در زمان شما نیز صرفه جویی میشود.

البته بهتر بود این قابلیت در نشانه گذاری تصویر نیز در دسترس قرار گیرد تا کاربر بتواند یک سری متن و لوگوی پیش فرض را به عکس های خود اضافه کند.

 

 

با "آقای واترمارک"، لوگوی اختصاصی خود را بسازید

یکی از گزینه هایی که پس از ثبت نام و ورود در برنامه به شما نمایش داده میشود، امکان ساخت لوگوی اختصاصی است. با زدن "سفارش لوگوی اختصاصی" طرح های "آقای واترمارک" به شما نمایش داده میشود و میتوانید طرحی را که با نیازهایتان همخوانی دارد انتخاب کرده و با پر کردن فرم نمایش داده شده و پرداخت هزینه، سفارش خود را ثبت نمایید.

 

 

پس از انجام سفارش، لوگوی شما در قسمت "لوگوهای من" نمایش داده میشود و میتوانید آن را مشاهده یا ذخیره کرده و با استفاده از پیام رسان های نصب شده روی گوشی تان به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن "آقای واترمارک" به عنوان یک ابزار برای افزودن واترمارک به عکس ها و ویدیوها به خوبی عمل میکند و با استفاده از بات تلگرام آن نیز به کلیه امکانات اپلیکیشن دسترسی دارد، هرچند افزودن قابلیت هایی که در قسمت پیشنهادات به آنها اشاره کردیم، اپلیکیشن را قوی تر و کاربردی تر خواهد کرد.

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن "آقای واترمارک"

 

 

آقای واترمارک

با آقای واترمارک به عکس ها و ویدیوهایتان لوگو و متن اضافه کنید

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری زیبا و رعایت استانداردهای طراحی
  • استفاده از فونت های خوانا
  • سهولت در استفاده از اپلیکیشن
  • دسترسی سریع و راحت به تمامی امکانات ا
  • مکان انجام عملیات با استفاده از بات تلگرام برنامه
  • امکان ساخت لوگوی اختصاصی
  • مشکل در نمایش ویدیو
  • کمبود برخی امکانات

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • - امکان افزودن متن به ویدیو
  • - امکان ذخیره تنظیمات در ساخت تصویر
  • - نمایش میزان شفافیت به صورت عددی
  • - امکانات اولیه برای ویرایش عکس، مانند افزودن فیلترها، تغییر شفافیت و ...
  • - نمایش لیست عکس ها و ویدیوهای ساخته شده به صورت بندانگشتی
  • - امکان همگام سازی اطلاعات پس از ورود در برنامه

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود آقای واترمارک