اینستافالوور فالوئر بگیر اینستاگرام

با اینستافالوور، در اینستاگرم معروف شویدنسخه 10.1.0

امتیاز کاربران
4.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

امروزه افراد با سنین مختلف در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارند و بسیاری از کسب و کارها نیز با فعالیت در این حوزه، درآمدهایی چشمگیری عاید خود میکنند.

اینستاگرام یکی و شاید هم محبوب ترین شبکه اجتماعی است که کاربران آن به طور روزمره در حال افزایشند. این محبوبیت سبب شده تا اپلیکیشن های فالوورگیر و لایک گیر نیز طرفداران زیادی پیدا کنند.

در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی اپلیکیشن "اینستافالوور فالوئر بگیر اینستاگرام" بپردازیم که دستیار خوبی برای افزایش تعداد فالوور و لایک های اینستاگرام به شمار میرود.

 

یکی از مزایای این اپلیکیشن نسبت به نمونه های مشابه، قابلیت خرید مستقیم فالو و لایک، بدون وارد شدن به حساب کاربری اینستاگرام میباشد. روال کار به این صورت است که یک شناسه کاربری خصوصی برای شما تولید میشود و میتوانید از این شناسه برای رهگیری خرید یا سفارش خود استفاده کنید.

 

در صورتی که مایل به استفاده از این روش نبودید، "ورود از طریق اینستاگرام" را زده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد شوید.

توجه داشته باشید که این عملیات به طور کامل توسط اینستاگرام مدیریت میشود، لذا هیچگونه نگرانی بابت وارد کردن اطلاعات خود نداشته باشید.

 

 

دو روش برای وارد شدن به اینستاگرام وجود دارد و اگر یکی از روش ها موفقیت آمیز نبود، میتوانید از دیگری استفاده کنید.

راه هایی هم برای دریافت سکه رایگان وجود دارد که برای نمونه میتوان به ثبت نظر در کافه بازار، عضویت در کانال تلگرام و ... اشاره کرد.

 

 

در صفحه خانه، اطلاعات مربوط به اکانت اینستاگرام شما مانند تعداد فالوور، فالووینگ و پست ها نمایش داده میشود.

 

با چندین اکانت وارد اپلیکیشن شوید

با مراجعه به قسمت "مدیریت اکانت" میتوانید سایر اکانت های اینستاگرام خود را به برنامه اضافه کنید. اکانت فعال با کادر سبز رنگ و در بالا نمایش داده میشود و در صورت تمایل میتوانید اکانت های افزوده شده را حذف کنید.

 

 

سکه های خود را به سایر اکانت ها انتقال دهید

امکان انتقال سکه برای شما فراهم شده و کافی است نام کاربری گیرنده و تعداد سکه موردنظر را وارد کرده و عملیات انتقال را انجام دهید.

البته پیش از انتقال، باید با اکانت گیرنده نیز وارد برنامه شوید و اکانت را از لیست نمایش داده شده انتخاب کنید. توضیحات لازم برای انتقال سکه با لمس علامت سوال به شما نمایش داده میشود.

حداقل تعداد سکه قابل انتقال 100 عدد است و سکه های ارسال شده و دریافت شده در بخش "تاریخچه انتقال" نمایش داده میشود.

 

 

تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید

با مراجعه به بخش "سفارش بده" میتوانید سفارش های فالو، لایک و ویوی خود را ثبت نمایید. یکی از قابلیت های خوبی که در این قسمت وجود دارد، امکان انتخاب بسته متغیر است و میتوانید تعداد فالوی دلخواه تان را انتخاب کنید، تعداد سکه موردنیاز برای ثبت سفارش بر اساس انتخاب شما تغییر میکند.

در صورتی که فالوورها، شما را آنفالو کنند، سکه های به حساب کاربری شما بازگردانده خواهد شد.

 

 

برای عکس ها و ویدیوهای خود سفارش لایک دهید

اول از همه بهتر است به این نکته اشاره کنیم که برای دریافت لایک، اکانت اینستاگرام شما باید از نوع عمومی باشد. روال کار مشابه ثبت سفارش فالو است و میتوانید از بسته های متغیر نیز برای ثبت سفارش خود استفاده نمایید.

با زدن "انتخاب عکس" پست های شما نمایش داده میشود و بعد از انتخاب پست موردنظر، میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

بازدید ویدیوهای خود را بیشتر کنید

به غیر از سفارش لایک و فالو، میتوانید از این اپلیکیشن برای افزایش تعداد بازدید ویدیوهای خود نیز استفاده کنید. نکته قابل توجه اینکه برای سفارش ویو باید هزینه را مستقیما پرداخت کنید، از این رو امکان انتخاب تعداد متغیر وجود ندارد.

 

 

از فروشگاه، سکه فالوور و لایک بخرید

در قسمت "خرید سکه" میوانید بسته فالوور یا لایک موردنظر خود را خریداری کنید. پیشنهادهای ویژه ای نیز به شما نمایش داده میشوند تا بتوانید با پرداخت هزینه کمتر، سکه ای بیشتری خریداری نمایید.

تمامی خریدهای انجام شده به همراه اطلاعاتی از قبیل تاریخ، تعداد دریافتی و وضعیت، در بخش "تاریخچه خرید" به شما نمایش داده میشوند.

 

سکه رایگان دریافت کنید

در برنامه این امکان برای شما فراهم شده تا با فالو و لایک کردن بقیه، سکه رایگان بدست آورید. کافی است به بخش مربوطه رفته و با فالو کردن سایرین یا لایک کردن پست ها، سکه فالو و لایک رایگان بگیرید. امکان فالو و لایک خودکار نیز وجود دارد و در صورتی که زمان کمی دارید، میتوانید از این قابلیت استفاده کنید.

در قسمت "سکه بگیر ترکیبی" نیز عملیات به صورت خودکار انجام میشود و سکه های فالو و لایک تان افزایش پیدا میکند.

 

 

البته بهتر بود سایز فونت یا فاصله بین خطوط در تب ها کمتر شود تا متن ها در حالت انتخاب تب، به صورت کامل نمایش داده شوند.

روش دیگر برای دریافت سکه رایگان، مراجعه به بخش "هدیه بگیر" در صفحه خانه است. کافی است کد هدیه خود را وارد کرده و سکه رایگان بگیرید.

 

برای دوستان خود سفارش ثبت کنید

اپلیکیشن این امکان را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید برای سایر اکانت های اینستاگرام نیز سفارش فالو ثبت کنید. برای این کار کافی است نام کاربری دلخواه تان را وارد نمایید. مابقی کار دقیقا مانند سفارش برای اکانت خودتان میباشد و باید بسته موردنظرتان را انتخاب کنید.

 

 

بدون ورود، سفارش فالو و لایک دهید

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد، شما میتوانید بدون ورود به برنامه برای اکانت های مختلف سفارش فالو و لایک دهید. گزینه "خرید مستقیم بدون ورود" را از منوی کناری انتخاب کرده و نام کاربری موردنظرتان را وارد کنید و دکمه بررسی را بزنید. برای خرید لایک و ویو نیز لازم است لینک پست را وارد نمایید.

 

 

لیست سکه های برگشتی خود را مشاهده کنید

در صورتی که فالوورهای جذب شده از طریق اپلیکیشن شما را آنفالو کنند، سکه های شما برگشت داده میشود و در قسمت "گزارش سکه برگشتی" میتوانید این سکه ها را ببینید.

 

فالوکنندگان و لایک کنندگان برتر را ببینید

 

به افرادی که بیشترین فالو و لایک را کرده باشند، به طور روزانه سکه رایگان داده میشود. اگر میخواهید سکه رایگان بگیرید، تعداد فالو و لایک روزانه خود را افزایش دهید. این دو بخش از طریق منوی کناری اپلیکیشن در دسترسند.

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن

 

اینستافالوور فالوئر بگیر اینستاگرام

با اینستافالوور، در اینستاگرم معروف شوید

نقاط قوت و ضعف

  • اجرای روان و بدون خطا
  • استفاده از رنگ های هماهنگ
  • چیدمان مناسب بخش های مختلف
  • سکه رایگان اولیه
  • امکان دریافت سکه رایگان
  • قابلیت انتقال سکه
  • سفارش بدون ورود
  • سفارش برای سایرین
  • دریافت سکه رایگان با تکمیل پروفایل اینستاگرام
  • سوئیچ خودکار بین اکانت ها در بخش سکه بگیر ترکیبی
  • مشکلات جزئی

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • نمایش دکمه منوی کناری در سمت راست
  • نمایش صفحه خانه به محض باز کردن اپلیکیشن
  • عدم نمایش پیام های تکراری بعد از بستن و باز کردن مجدد برنامه

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    پوریا 5
    عالی

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    سعید 5
    عالیه

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    آپاما 1
    وارد که میشم هر ما این اتفاق میفته که از اکانتم خارج میشه ،باید یوزر و پسورد وارد کنم تا وارد شه.این به کنار.الان که خارج شده،برای ورود کلا روی اکانتم که میرم هیچ اتفاقی نمیفته و وقتی پاک کردن اکانت رو میزنم کلا برنامه استاپ میشه

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود اینستافالوور فالوئر بگیر اینستاگرام