اپلیکیشن دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

با این اپلیکیشن، دوستان خود را در اینستاگرام زیر نظر بگیریدنسخه InstaProfi

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام از بازار سازنده : Team Eight

        برنامه ای که در ادامه آن را معرفی کرده ایم، دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام نام دارد. این اپلیکیشن اندرویدی به شما کمک میکند تا عکس پروفایل دوستان خود در اینستاگرام را ذخیره نموده و از تغییر آن باخبر شوید. برای آشنایی با امکانات جالب این برنامه، در نقد و بررسی آن با ما همراه باشید.           ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام           نحوه کار با اپلیکیشن فوق بسیار ساده است. با لمس دکمه جستجو در پایین صفحه اصلی، میتوانید نام کاربری شخص موردنظر خود را وارد کنید تا مشخصات پروفایل او در اینستاگرام ظاهر شود. در این پنجره علاوه بر عکس پروفایل شخص، اطلاعات دیگری مثل تعداد پست ها، فالوئرها و فالوئینگ ها و همچنین متن بیوگرافی به نمایش درمی آید. امکاناتی که این پنجره در اختیار شما میگذارد عبارتند از:                              

  • امکان ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام
  • کپی متن بیوگرافی اینستاگرام
  • اشتراک گذاری تصویر پروفایل
          نکته : پیداکردن پروفایل کاربر و دانلود عکس او در هر صورت انجام میشود. حتی اگر بلاک شده باشید یا اکانت از نوع خصوصی باشد.           هر جستجویی که در دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام انجام دهید، در صفحه اصلی این برنامه اندرویدی و برگه بازدیدهای اخیر ذخیره میشود. علاوه بر این میتوانید عکس هایی که ذخیره کرده اید را در برگه تصاویر دانلود شده ببینید. با خروج از حالت جستجو و لمس طولانی هر پروفایل یا عکس، گزینه های زیر قابل دسترس خواهند بود:                                                
  • اشتراک گذاری تصویر با دیگران
  • ذخیره عکس در گالری
  • بازکردن پروفایل در اینستاگرام
  • حذف از تاریخچه جستجوها
  • بروزرسانی (تکرار عملیات ذخیره تصویر)
  • زیرنظر گرفتن
         
دانلود تصاویر پروفایل اینستاگرام، با این اپلیکیشن به راحتی امکان پذیر است.
چک پروفایل اینستاگرام           سایه به سایه با دوستان اینستاگرامی     یکی از قابلیت های جالب دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام، زیرنظر گرفتن نام دارد که نحوه دسترسی به آن را گفتیم. با فعال کردن این قابلیت برای هر کدام از کاربرانی که در برنامه فوق جستجو کرده اید، میتوانید از تغییرات عکس پروفایل آنها باخبر شوید. همچنین اگر فرد موردنظر پست جدیدی را در اینستاگرام قرار دهد، این موضوع به اطلاع شما میرسد.           نکته : با تغییر تصویر پروفایل یا انتشار پست جدید، یک اعلان به نمایش درمی آید که با اشاره بر روی آن پنجره ذخیره عکس باز میشود.           تنظیماتی برای استفاده بهتر از برنامه     در قسمت تنظیمات دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام، گزینه هایی وجود دارد که برای استفاده بهتر از اپلیکیشن فوق میتوانید آنها را به دلخواه تنظیم کنید:     بررسی آپدیت ها : این گزینه مربوط به تعیین بازه زمانی برای بررسی خودکار تغییرات عکس پروفایل کاربران (از 3 تا 180دقیقه) میشود.     نوتیفیکشن : با فعال کردن این گزینه، تغییر تصویر پروفایل یا انتشار پست جدید در اینستاگرام به اطلاع شما میرسد. (برای اندروید 7 به بالا الزامی است)     ذخیره در گالری : برای اینکه عکس ها بعد از دانلود به صورت خودکار در گالری ذخیره شوند، این گزینه را روشن کنید.     تایید هنگام حذف : اگر این گزینه فعال باشد، قبل از حذف پروفایل یا عکس از شما تایید گرفته میشود.     حذف خودکار تصاویر : با روشن بودن این گزینه اگر پروفایلی را حذف کنید ، عکس مربوط به آن هم حذف میشود.           چند کلمه درباره رابط کاربری برنامه     یکی از ویژگی های مثبت دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام، قالب گرافیکی یکپارچه و کاربرپسند آن میباشد. پیاده سازی رابط کاربری این برنامه بر اساس اصول متریال دیزاین انجام گرفته و به همین دلیل استاندارد است. تجربه استفاده راحت برای همه اقشار کاربران هم از دیگر نکات مثبت این اپلیکیشن به شمار می آید. البته انتظار میرفت در بعضی موارد مثل منوی کناری یا خارج شدن از حالت جستجو، بهتر عمل شود.           نکته : امکان تغییر رنگ بندی قالب گرافیکی و استفاده از آن در حالت شب، پیش بینی شده است.          
با توجه به توضیحاتی که دادیم و رضایت کاربران از این اپلیکیشن اندرویدی، باید گفت که دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام در انجام وظیفه خود، عملکرد خوبی دارد. شما میتوانید با دانلود این برنامه از کافه بازار، به جمع بیش از 10000 کاربر آن بپیوندید.
      کپی متن بیوگرافی اینستاگرام          
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه                                    
  • عملکرد صحیح و بدون خطا
  • امکانات جانبی مفید
  • رابط کاربری استاندارد
  • استفاده راحت برای همه اقشار
   
   
نقاط ضعف برنامه                  
  • عدم نمایش نتایج پیشنهادی در جستجو
   
      پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه     دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام، عملکرد منحصر به فردی دارد و برای قشر خاصی از کاربران مفید است. هرچند این برنامه اندرویدی وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد اما هنوز، جا برای ایده پردازی های بیشتر در آن هست. برای مثال اگر امکان نمایش نتایج پیشنهادی در هنگام جستجوی پروفایل وجود داشت، لازم نبود که نام کاربری افراد را به صورت کامل بدانیم. به هر حال وجود این قابلیت میتواند باعث افزایش کارایی برنامه فوق شود.              

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام

با این اپلیکیشن، دوستان خود را در اینستاگرام زیر نظر بگیرید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟