با این پنج اپلیکیشن و بازی پرنصب آشنا شوید

با این پنج اپلیکیشن و بازی پرنصب آشنا شوید

بعضی از اپلیکیشن ها و بازی های موبایل که در مارکت های مختلف منتشر میشوند، با سرعت زیادی به تعداد نصب بالا میرسند. در این مطلب قصد داریم پنج اپلیکیشن و بازی پرنصب کافه بازار را نام ببریم.

اپلیکیشن آموزش مکالمه انگلیسی

آموزش مکالمه انگلیسی (Casco)

برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی میتوانید از این برنامه اندرویدی و آموزش های موثر آن کمک بگیرید. در آموزش مکالمه انگلیسی Casco، تمرین های مفیدی برای یادگیری بهتر وجود دارد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن فیس اپ مدرن

فیس اپ مدرن

این اپلیکیشن اندرویدی از روی برنامه محبوب FaceApp ساخته شده و امکانات جالبی برای تغییر چهره دارد. به کمک فیس اپ مدرن میتوانید با یک اشاره، چهره خود را پیرتر کرده یا به آن لبخند اضافه نمایید.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن همراه سبز

همراه سبز

اگر به سلامتی جسم و اندام متناسب اهمیت میدهید، محتوای این برنامه اندرویدی برایتان بسیار مفید خواهد بود. در همراه سبز مقالات و آموزش های ویدیویی مفیدی با موضوع سلامت و تناسب اندام، قابل دسترس است

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن وی تور

وی تور - سفر رویایی به دور دنیا

به کمک این اپلیکیشن اندرویدی که در واقع یک مجله ویدیویی گردشگری میباشد، میتوانید با نقاط دیدنی جهان و فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شوید. ویدیوهای وی تور به زبان فارسی هستند و شما را با زیبایی های دنیا آشنا میکنند.

دانلود از کافه بازار

بازی رهایی: سایه تاریکی

رهایی: سایه تاریکی

این بازی اندرویدی در سبک ماجراجویی تولید شده و داستان دختری به نام سوگند را روایت میکند که درگیر زندگی گذشته خود شده است. اگر به بازی هایی با داستان عاشقانه علاقه مند هستید، گیم پلی رهایی: سایه تاریکی برای شما جذاب خواهد بود.

دانلود از کافه بازار

اینها را هم بخوانید