آموزش آنلاین زبان انگلیسی در فرادرس

با فرادرس از بهترین آموزش‌های آنلاین زبان انگلیسی بهره‌مند شوید

روش‌های سنتی آموزش مدت زمانی زیادی است که جای خود را به شیوه‌های جدیدتر یعنی آموزش‌های مجازی داده‌اند و این موضوع با شیوع ویروس کرونا در جهان و محدودیت‌هایی که در ارتباطات به وجود آورد، بیش از پیش شدت گرفت.

آموزش آنلاین بسیاری از چالش‌هایی را که آموزش سنتی به همراه دارد، کنار زده و دریچه‌ای نو به سوی دنیای علم و دانش گشوده است.

این متد آموزشی نوین مورد پذیرش همگان نیز قرار گرفته و در جای‌جای این کره خاکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما آموزش آنلاین چه مزیت‌هایی به همراه دارد؟ برای چه موضوعات و تخصص‌هایی بیشترین بازدهی را دارد؟ و چه سایت‌هایی در حوزه آموزش آنلاین در ایران فعالیت می‌کنند؟

این‌ها برخی از سوالات رایجی است که در ادامه این مطلب قصد داریم به آنها پاسخ دهیم، پس با ما همراه باشید...

 

آموزش آنلاین

با پیشرفت‌های صورت گرفته در دنیای امروزی از یک سو و توسعه ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی از سوی دیگر، متدهای آموزشی نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند و برای اینکه از قافله عقب نمانید، باید هم‌گام با این تغییرات پیش بروید.

آموزش های متنوع فرادرس

آموزش مجازی نه تنها باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شود، بلکه مزیت‌های جانبی متعددی را نیز به همراه دارد که برای نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مزیت‌های آموزش مجازی

  • امکان مشاهده آموزش به دفعات
  • امکان تنظیم زمان مشاهده آموزش
  • امکان دانلود و مشاهده آموزش به صورت آفلاین
  • امکان دوره و مرور مباحث آموزشی با کیفیت بالاتر
  • تفهیم بهتر و عمیق‌تر مباحث آموزشی
  • عدم نیاز به حضور در مکان
  • کاهش ترافیک
  • کاهش هزینه‌های مربوط به رفت‌و‌آمد
  • در دسترس بودن برای همگی افراد
  • قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر
  • و ...

 

در مجموع می‌توان گفت که آموزش آنلاین و مجازی موجب سهولت فرآیند آموزش شده و از این رو مورد استقبال عموم افراد از رده‌های سنی مختلف قرار گرفته است.

از سوی دیگر تنوع موضوعات در حوزه آموزش آنلاین بسیار زیاد است و با کمی جستجو در اینترنت، به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر به یافتن آموزش‌های کاربردی در مورد مباحث دلخواه‌تان خواهید بود.

 

آموزش برنامه‌نویسی به صورت آنلاین

هم‌زمان با محبوبیت یافتن اپلیکیشن‌های موبایل و وب‌سایت‌ها، برنامه‌نویسی نیز طرفداران بی‌شماری در بین فارغ‌التحصیلان رشته‌های کامپیوتر و همچنین سایر علاقه‌مندان این حوزه یافته است. از سوی دیگران برنامه‌نویسی درآمد نسبتاً بالایی دارد و همین موضوع نیز موجب علاقه‌مندی هرچه بیشتر افراد به این حوزه شده است و یادگیری برنامه‌نویسی به شیوه آنلاین سال‌هاست که مورد استقبال افراد قرار گرفته و می‌توان گفت حساب خود را هم پس داده است.

آموزش برنامه نویسی در فرادرس

با این اوصاف، برنامه‌نویسی یکی از مباحث پرطرفدار در حوزه آموزش آنلاین بوده و فرادرس نیز یکی از وب‌سایت‌های معتبر در این زمینه می‌باشد. آموزش‌های برنامه‌نویسی فرادرس از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و دانشجویان و علاقه‌مندان رشته‌های دانشگاهی مختلف به راحتی می‌توانند مباحث آموزشی موردنظر خود را پیدا کرده و فرآیند یادگیری را آغاز کنند.

 

برنامه‌نویسی اندروید، پی‌اچ‌پی، سی‌شارپ، پایتون، دلفی، روبی و ... تنها بخشی از دسته‌بندی‌های بخش برنامه‌نویسی فرادرس می‌باشند.

چنانچه با یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا باشید و تسلط خوبی روی آن پیدا کنید، یادگیری سایر زبان‌ها نیز برایتان ساده‌تر شده و فرآیند یادگیری تسریع می‌یابد.

موفقیت در حوزه برنامه‌نویسی نیازمند پشتکار و تمرین مدام است و اینترنت نیز منبع خوبی برای جستجوی مطالب مرتبط با این علم می‌باشد.

البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای این کار لازم است با زبان انگلیسی آشنا بوده و از توانایی لازم جهت درک مفاهیم بیان شده با این زبان برخوردار باشید.

 

زبان انگلیسی

انگلیسی یک زبان بین‌المللی است و برای آنکه بتوانید با جهانیان ارتباط بهتر، عمیق‌تر و موثرتری برقرار کنید، باید تسلط خوبی بر زبان انگلیسی داشته باشید. در کنار یادگیری یک زبان جدید، شما از مزیت‌های جانبی متعددی نیز بهره‌مند خواهید شد.

 

مزیت‌های یادگیری زبان انگلیسی

  • امکان ادامه تحصیل در کشورهای خارجی و دانشگاه‌های معتبر
  • موقعیت‌های شغلی بهتر
  • چالش‌های کمتر در حین مسافرت به کشورهای خارجی
  • اطلاع از دانش روز دنیا
  • تسریع فرآیند کسب اطلاعات در خصوص زمینه‌های تخصصی
  • امکان برقراری ارتباط با سایر افراد در اقصی‌ نقاط جهان
  • و ...

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

تا چندین سال قبل نیز شرکت در کلاس‌های حضوری متداول‌ترین شیوه برای یادگیری زبان انگلیسی بود. اما امروزه و هم‌زمان با ترویج هرچه بیشتر فضای آنلاین، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در منزل خود و زمان‌هایی که می‌خواهند، به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند.

البته تسلط بر مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی نیازمند تمرین و صرف زمان زیادی است، اما در متدهای آموزش آنلاین سعی بر آن شده تا هنرجو در کمترین زمان ممکن، بیشترین بازدهی را داشته باشد.

نقویت زبان انگلیسی با فرادرس

 

موقعیت‌های شغلی بهتر برای افراد مسلط به زبان انگلیسی

مسلماً فردی که تسلط خوبی بر زبان انگلیسی دارد و برای استخدام به یک شرکت مراجعه می‌کند، از اولویت بیشتری نسبت به فردی که مهارت خاصی در این زمینه ندارد، برخوردار خواهد بود و به لطف این تخصص می‌تواند پیشرفت‌های بیشتری در شغل و حرفه خود داشته باشد.

 

دانش روز دنیا به زبان انگلیسی ارائه می‌شود و برای آنکه به بروزترین، جدیدترین و معتبرترین اخبار و اطلاعات دسترسی داشته باشید، لازم است از توانایی بالایی در درک مطالب انگلیسی برخوردار باشید.

امکان تعامل و داد و ستد با کشورهای خارجی نیز دیگر مزیتی است که تسلط بر زبان انگلیسی با خود به همراه خواهد داشت. از این رو اگر به فکر گسترده‌تر کردن حوزه کسب‌وکارتان هستید، یادگیری این زبان را در اولویت قرار دهید.

 

سفری لذت‌بخش‌تر به کشورهای خارجی

بدون شک زبان انگلیسی در سفر نیز به شدت مورد نیاز است و برای آنکه بتوانید سفر راحت‌تر و بی‌دغدغه‌تری را تجربه کنید، باید بتوانید با ساکنین آن منطقه و همچنین کارکنان هتل ارتباط کلامی برقرار نمایید.

در نتیجه بیشتر از همه باید به تقویت مهارت‌های گفتاری خود پرداخته و آموزش‌های خاصی در این زمینه ببینید.

با این تفاسیر می‌توان گفت که آموزش مکالمه زبان انگلیسی یکی از پرطرفدارترین زیرمجموعه‌ها از آموزش آنلاین زبان انگلیسی به شمار می‌رود.

البته تسلط بر قواعد دستوری نیز بسیار مهم بوده و برای آنکه مکالمه حرفه‌ای‌تری داشته باشید باید مهارت خوبی در زمینه قواعد و دستور زبان انگلیسی یا به اصطلاح گرامر، کسب کنید.

 

تحصیل در دانشگاه‌های برتر دنیا و اخذ مدارک بین‌المللی

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تحصیلات خود را در یکی از دانشگاه‌های خارج از کشور ادامه دهند. داشتن مدرک آیلتس یا تافل یکی از پیش‌نیازهای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های خارجی است، بنابراین چنانچه قصد اخذ چنین مدارکی را دارید، می‌توانید از آموزش‌های آنلاین تخصصی بهره‌‌مند شوید.

 

حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی

افراد در طول روز مشغله‌های بسیار زیادی دارند و همین شرایط نیز شرکت در کلاس‌های حضوری را دشوار می‌سازد. ترافیک، هزینه‌ بالای حمل‌و‌نقل و همچنین زمانی که در مسیر رفتن به کلاس تلف می‌شود، از جمله نقاط ضعف شیوه‌های سنتی آموزش به شمار می‌روند. حال آنکه آموزش مجازی تمامی این محدودیت‌ها و مشکلات را از میان برداشته و موجب صرفه‌جویی در زمان و بسیاری از هزینه‌ها می‌گردد.

اینترنت پرسرعت و لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند، تنها پیش‌نیازهای لازم جهت دسترسی به آموزش‌های آنلاین می‌باشند.

 

آموزش‌ زبان‌های خارجی

آموزش‌های فرادرس تنها محدود به زبان انگلیسی نیستند و سایر زبان‌ها نیز جز مجموعه‌های آموزشی این وب‌سایت می‌باشند. قطعاً یادگیری هر زبانی مزیت‌های منحصر به فرد خود را نیز به همراه خواهد داشت.

آموزش زبان های خارجی در فرادرس

آموختن زبان کشور مقصد یکی از پیش‌شرط‌های مهاجرت محسوب می‌شود و با آموزش‌های فرادرس می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زبان موردنظر خود را یاد گرفته و آماده مهاجرت شوید.

 

جمع‌بندی

قاعدتاً چرخه یادگیری افراد متفاوت بوده و سرعت یادگیری نیز به عوامل گوناگونی بستگی دارد. اما آموزش آنلاین این فرصت را در اختیار قرار می‌دهد تا فرد، دقت و تمرکز بیشتری روی موضوع داشته باشد و بتواند مباحث را با کیفیت بالاتری درک، تمرین و مرور کند.

امکان آموزش آنلاین زبان انگلیسی، برنامه‌نویسی و سایر آموزش‌های دانشگاهی از طریق وب‌سایت فرادرس در اختیارتان قرار گرفته و اگر به این موضوعات علاقه‌مندید، هرچه سریع‌تر در وب‌سایت عضو شده و آموزش خود را آغاز کنید.

 

 

اینها را هم بخوانید