گوگل ادوردز

با هزینه کم در گوگل تبلیغ کنید!

ساخت اکانت گوگل ادوردز

اگر شما نیز می‌خواهید که یک اکانت گوگل ادوردز برای خودتان بسازید تا بتوانید با توجه و به آن هزینه تبلیغ در گوگل خود را مشخص نمایید و بتوانید زمینه‌ های تبلیغاتی خود را به دید مردم دیگر برسانید، شما باید با نحوه ساخت اکانت گوگل ادوردز آشنایی کامل داشته باشید یا آن را به مجموعه های متخصص در زمینه ادوردز بسپارید. اگر میخواهید خودتان ساخت اکانت گوگل ادوردز را انجام دهید، باید قبل از انجام هر کاری این نکته را بدانید که لازم است دارای یک حساب جیمیل باشید، پس اگر ایمیل ندارید هر چه سریع ‌تر اقدام به ساخت یک اکانت نمایید تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی در گوگل ادوردز برای خودتان یک اکانت درست نمایید.

پس از این‌که شما ایمیل خود را وارد نموده‌اید و کشور خود را انتخاب کردید می توانید سطح کمپین خودتان را انتخاب کنید، کلمه کلیدی تان را انتخاب کنید و به تبلیغ اپلیکیشن موبایل خود یا سایت خود بپردازید. اما توجه نمایید که شما برای این ‌که بتوانید هزینه تبلیغات در گوگل را بپردازید، باید توجه نمایید که حتماً حساب کاربری خود را قبل از اقدام به تبلیغات شارژ نمایید، زیرا اگر حساب کاربری شما وجود نداشته باشد، ممکن است که تبلیغات شما با مشکلات زیادی همراه باشد.

 

افزایش نصب اپلیکیشن موبایل

اگر سازنده و توسعه ‌دهنده اپلیکیشن‌ های موبایل باشید، می‌دانید که ساخت خود اپلیکیشن کاری بسیار زمان ‌بر و پر هزینه می‌باشد علاوه بر این، هنگامی ‌که شما اپلیکیشن را ساختید و در سایت ‌های مختلفی برای دانلود افراد مشخصی قرار دادید، باید به خوبی اپلیکیشن خود را تبلیغ کنید تا بتوانید مشتریان خود را جذب نمایید و اپلیکیشن خود را به آن‌ ها بشناسید. در این زمینه شما باید در رابطه با هزینه تبلیغات در گوگل بیشتر بدانید تا بتوانید اپلیکیشن خود را در گوگل پلی و یا اپ استور قرار داده و تبلیغ کنید. شما می‌توانید از گوگل ادز کمک بگیرید تا بتوانید بهتر و با سرعت بیشتری اپلیکیشن خود را تبلیغ نمایید. گوگل ادز می تواند با کمک تکنولوژی‌ های گوناگون، اپلیکیشن های شما را برای افرادی که برنامه ‌های مشابه برنامه شما را در تلفن ‌های همراه‌شان دارند نشان دهد تا شانس دیده شدن تبلیغات شما را بالاتر ببرد و باعث افزایش نصب اپلیکیشن شما شود‌. توجه کنید که هزینه تبلیغات در گوگل با توجه به تعداد نصب برای شما محاسبه می‌شود و این هزینه برای شما معمولاً کمتر از پانصد تومن می‌باشد. ولی اگر میزان رقابت در میان اپلیکیشن‌ های مشابه شما بالاتر رود هزینه این تبلیغات نیز به نسبت آن بالا می‌رود.

 

شارژ حساب گوگل ادوردز

توجه نمایید که گوگل برای بالاتر رفتن میزان بازدیدهای تبلیغاتی شما مزایده هایی را تعیین می‌کند که این مزایده ها می توانند میان شما و رقیبان‌تان یک حس رقابت را ایجاد نمایند و باعث شوند که شما مجبور شوید برای بالاتر رفتن بازدید خودتان اقدامات بیشتری را انجام دهید. توجه نمایید که گوگل تنها پنجاه درصد راه را می‌رود و شما خودتان هستید که می‌توانید با ایده‌های خلاقانه در زمینه تبلیغ تان اقدام به تبلیغ خودتان نمایید تا بتوانید از این راه سود بسیار زیادی کسب نمایید و بتوانید اپلیکیشن خودتان را راحت ‌تر تبلیغ نمایید و یا حتی بتوانید سایت ها و محصولات و خدمات خود را به دید مشتریانتان برسانید تا بتوانید از آن‌ ها سود بیشتری کسب نمایید و سودهای کلانی به دست بیاورید. برای تبلیغات در گوگل می‌توانید از سایت های گوناگونی که اقدام به شارژ حساب کاربری شما می‌کنند کمک بگیرید. برای مثال مجموعه تاپ ادورت یکی از مجموعه‌هایی می‌باشد که می‌تواند با هزینه ‌های بسیار پایین اقدام به شارژ اکانت گوگل ادوردز شما نماید تا بتوانید برند یا خدمات خود را راحت ‌تر به دید مردم برسانید و بتوانید هزینه تبلیغات در گوگل را به راحتی پرداخت نمایید.

 

 

هزینه تبلیغات در گوگل

شاید این نکته برای شما جالب باشد که گوگل برای نشان دادن تبلیغ شما هیچ‌گونه هزینه‌ای را در نظر نمی‌گیرد و هزینه تبلیغات در گوگل تنها زمانی برای شما بالا می رود که کاربران شما روی تبلیغ شما کلیک نمایند تا بخواهند جزئیات بیشتری را مشاهده نمایند. از این نظر تبلیغ در گوگل برای شما بسیار هدفمند و به صرفه می باشد، زیرا تنها بازار هدف شما هستند و کسانی که کنجکاو برای دانستن جزئیات بیشتر در رابطه با زمینه تبلیغ شما کلیک می‌کند، بنابراین شما از هدر رفت هزینه برای تبلیغات جلوگیری می کنید. در نتیجه هزینه تبلیغات در گوگل برای شما بسیار پایین و سودمند می باشد و می تواند به گسترش کسب ‌و کار شما کمک بسیاری نماید.

 

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید