با کشکول مطالب و اخبار مورد علاقه خود را پیگیری کنید

با کشکول مطالب و اخبار مورد علاقه خود را پیگیری کنید

کشکول یک بستر اجتماعی برای دسترسی و ثبت بازخورد اخبار و مطالبه. در کشکول فقط مطالب، اخبار و کلا محتوای نشر شده ی سایتها وجود دارن. شما ممکنه دوست داشته باشید محتوای یه سایت خاص رو پیگیری کنید و یا مطالب رو بر اساس یک تگ خاص دنبال کنید. یا حتی شاید دوست داشته باشید مطالبی که دوستاتون بازنشر میکنند رو پیگیری کنید.

فقط کافیه وارد سایت یا اپلیکیشن کشکول بشید. پس از ثبت نام (که کمتر از 20 ثانیه وقتتون رو میگیره) تگهای مورد علاقتون رو انتخاب کنید و اخبار و اطلاعات منتشر شده ی مرتبط با تگهاتون رو مشاهده کنید.

اگر سایتی رو دوست داشتید دنبال کنید و توی کشکول پیداش نکردید، میتونید از قسمت "افزودن سایت"، لینک rss اون سایت رو ثبت کنید و به دنبال کردنش بپردازید.

کشکول نه تنها برای کاربران لذت بخشه، بلکه برای سایتهایی که تولید محتوا دارند هم کمک کننده هست. سایتها میتونند از طریق کشکول، محتواشون رو دسته بندی کنند و به دست علاقمندان برسانند.

از خدمات دیگری که کشکول به سایتها ارائه میده، سیستم ارسال مطالب به کانال تلگرام، توئیتر و لینکدین هست. با استفاده از این سرویس، سایتها میتوانند بصورت اتوماتیک محتوای آپدیت شده در سایتشون رو به کانال تلگرام، اکانت توئیتر و یا لینکدینشون ارسال کنند.

اپلیکیشن کشکول رو متوانید از طریق سایت کافه بازار به آدرس زیر دانلود کنید:

http://goo.gl/AC52I9

 

صفحه اختصاصی سایت اپ ریویو در کشکول:

https://kashkol.ir/appreview.ir

 

کشکول را به دوستان خودتون معرفی کنید.

 

/پایان آگهی

این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

اینها را هم بخوانید