اپلیکیشن اینوگام

با گام‌شمار اینوگام هدفمند ورزش کن و امتیاز بگیرنسخه 1.8.8

4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : تناسب اندام
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 5 مگابایت

انجام فعالیت‌های جسمانی برای داشتن بدنی سالم الزامیه، اما متاسفانه خیلی از ما زمان کافی برای انجام ورزش رو نداریم و همین امر هم باعث بروز چاقی و بیماری‌های دیگه میشه.

داشتن یه دستیار کمکی که تو رو تشویق به انجام ورزش کنه، می‌تونه خیلی موثر باشه و باعث بشه انگیزه بیشتری پیدا کنی.

در این مطلب قصد دارم تو رو با یه برنامه اندرویدی به نام "گام‌شمار اینوگام" آشنا کنم که در ازای انجام فعالیت‌های بدنی بهت امتیاز میده و جالب‌تر اینکه با این امتیازها می‌تونی از فروشگاه‌های همکار اینوگام خرید کنی، اونم با تخفیف!

 

رابط و تجربه کاربری

طراحی اپلیکیشن با رعایت اصول و جزئیات انجام شده و محتوای اون هم به شکل مناسبی طبقه‌بندی شده و کاربر به راحتی می‌تونه از این برنامه استفاده کنه. هرچند کمبود برخی امکانات احساس میشه که در انتهای مطلب به اونا می‌پردازیم.

 

ثبت‌نام در اپلیکیشن گام‌شمار اینوگام

برای ثبت‌نام در این برنامه کافیه شماره موبایلت رو به همراه کد تاییدی که از طریق پیامک برات ارسال شده، وارد کنی. در مرحله بعدی هم نام و نام‌خانوادگی، جنسیت و قد و وزنت رو برای محاسبه شاخص BMI وارد کن. حالا می‌تونی از قابلیت‌هایی که اینوگام در اختیارت قرار داده بهره ببری.

 

امروز چقدر راه رفتی؟

پیاده‌روی و راه رفتن ساده‌ترین فعالیت بدنی که میشه انجام داد و تنها با صرف چند دقیقه در روز، می‌تونی این کار رو انجام بدی. اما کمکی که اینوگام بهت می‌کنه، شمارش تعداد قدم‌های روزانه‌ات هست. کافیه هدف پیاده‌روی اون روز رو تعیین کنی و دکمه شروع رو بزنی. میزان مسافت طی شده و همچنین کالری سوزانده شده هم بهت نمایش داده میشه و می‌تونی این اطلاعات رو به سایرین هم به اشتراک گذاشته و اونارو هم به انجام پیاده‌روی روزانه تشویق کنی.

 

خبر خوب اینکه با انجام قر فعالیتی در اپلیکیشن، امتیاز می‌گیری و همین امتیاز هم می‌تونه مشوقی برای ادامه فعالیت‌ها باشه.

 

فعالیت‌های گروهی

بعضی‌ از افراد ترجیح میدن برای ورزش و پیاده‌روی به بقیه همراه بشن. خوشبختانه اینوگام این قابلیت رو هم در اختیارت قرار داده که بتونی با گروه‌های مختلف همراه بشی.

برای این کار کافیه به قسمت "گروه‌های اطراف من" بری و دکمه "ملحق" رو بزنی. آخرین چالش‌ها، قدم‌ها و پست‌های گروه هم نمایش داده میشه و حتی می‌تونی دوستان خودت رو هم به گروه دعوت کنی.

با مراجعه به قسمت "پروفایل" هم گروه‌هایی که بهشون ملحق شدی نمایش داده میشن و حتی می‌تونی خودت هم یه گروه جدید بسازی.

 

به کمک قابلیت جستجوی اپلیکیشن، رویدادها، گروه‌ها یا چالش‌های موردنظرت رو پیدا کن و با کلیک روی آیکون تقویم که در بالای صفحه نمایش داده میشه، رویدادهای مختلف رو که قراره در آینده برگزار بشن، ببین.

 

مسیریابی

این قابلیت از برنامه بهت کمک می‌کنه تا آخرین رویدادها، چالش‌ها و فعالیت‌های اطرافت رو ببینی و از قابلیت مسیریابی به اون محل بهره‌مند بشی.

روندها

مشاهده آمار و گزارش‌های کاربردی بهت کمک می‌کنه تا دید بهتری از فعالیت‌های انجام شده خودت پیدا کنی. بخش "رویدادها" دقیقاً همون جاییه که می‌تونی این اطلاعات رو ببینی. اطلاعات در زبانه‌های مختلف و در قالب شکل و نمودار بهت نمایش داده میشن و حتی می‌تونی بفهمی که فعالیتت نسبت به بقیه کاربران اپلیکیشن بیشتره یا کمتر!

 

بلاگ

اگه به دنبال مطالب مفید در حوزه سلامت و تغذیه هستی، بهتره یه سری به بلاگ اینوگام بزنی. امکان جستجو هم در این بخش وجود داره و می‌تونی مطالب رو به صورت دسته‌بندی شده هم مشاهده کنی.

 

خرید از فروشگاه‌های همکار

با کلیک روی امتیاز در که در بالای صفحه اصلی اپلیکیشن نمایش داده میشه، می‌تونی کلیه فروشگاه‌های همکار اینوگام رو مشاهده کنی و با استفاده از امتیازی که دریافت کردی، تخفیف بگیری. اینطوری به یه تیر دو نشون زدی و هم به سلامت جسمانی‌ات کمک کردی و هم از نظر مالی سود کردی.

امکان جستجو در فروشگاه‌ها هم وجود داره و می‌تونی امتیاز لازم برای خرید از اونا و درصد تخفیفی رو که در ازای این امتیاز بهت میدن، مشاهده کنی.

 

مشاهده فعالیت‌ها، رویدادها و چالش‌های من

با کلیک روی دکمه ستاره که در کنار فعالیت، رویداد یا چالش نمایش داده میشه، می‌تونی اونو به لیست اختصاصی خودت اضافه کنی. با کلیک روی بخش "پروفایل" این اطلاعات به صورت تفکیک‌شده بهت نمایش داده میشه.

حتی می‌تونی دوستانت رو هم با استفاده از شناسه کاربری‌شون جستجو و دنبال کنی.

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن اینوگام

 

گام شمار اینوگام

با گام‌شمار اینوگام هدفمند ورزش کن و امتیاز بگیر

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری مناسب
  • امکانات متعدد
  • آمار و نمودارهای کاربردی
  • وجود برخی مشکلات در نمایش اطلاعات

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • - افزودن قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب وبلاگ
  • - افزودن قابلیت تنظیم یادآور برای انجام فعالیت‌ها یا شرکت در چالش‌ها
  • - افزودن امکان مشاهده شاخص‌های مختلف سلامت و تناسب اندام
  • - افزودن فعالیت‌های ورزشی پیشنهادی نسبت به سن و جنسیت کاربر

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اینوگام از کافه بازار