برترین بازی های روز

برترین بازی های روز با طعم حدس کلمه و فوتبال

در این مطلب به معرفی 10 بازی جذاب و سرگرم کننده میپردازم. اکثر بازی ها در سبک کلمات و دانستی ها و حدس کلمه هستند و اگر فکر میکنید اطلاعات خوبی در زمینه فوتبال دارید، نگاهی به بازی های معرفی شده در این لیست بیندازید.

 

کاسب

شما در این بازی به عنوان صاحب فروشگاه ایفای نقش میکنید، پس فروشگاه خود را تجهیز کنید تا مشتریان بیشتری جذب آن شوند. حتی میتوانید کارمند استخدام کنید و سرویس دهی به مشتریان خود را بهبود ببخشید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

فسفریوم (آنلاین)

هوش و سرعت عمل خود را به چالش بکشید و از بین حروف درهم ریخته کلمات بامعنی پیدا کنید. جذابیت بازی در آنلاین بودن آن است و برای حدس هریک از کلمات مدت زمان محدودی در اختیار دارید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

ققنوس (بازی سبک جدید)

در این بازی حدس کلمه دسته بندی های متنوعی از مذهبی و ورزشی گرفته تا موسیقی و حیوانات وجود دارد و بازی راه خوبی برای تقویت حافظه و سنجش اطلاعات عمومی به شمار میرود.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

شاه دزد

در این بازی آنلاین و رقابتی باید از قلعه خود در مقابل راهزنان دفاع کنید. با گرفتن شاهدزدان ثروتمندترین خزانه و متسحکم ترین قلعه را از آن خود کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

تانک فرمانده

تانک بازی کنید و به عنوان فرمانده قدرت تانک خود را بالا ببرید. بازی شامل سه مرحله جذاب و هیجان انگیز است و میتوانید بازی را به صورت چند نفره، آنلاین و یک نفره انجام دهید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

کلاه سیب (یک بازی شیرین و مرحله ای)

سیب زیر کدام کلاه پنهان شده است؟

در اولین مرحله از بازی تنها سه کلاه وجود دارد و با پیشروی در مراحل بازی تعداد کلاه ها بیشتر میشود و بازی چالش برانگیزتر میگردد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

حدس بزن کارتون های دهه ی 60

با این بازی خاطرات دوران کودکی خود را زنده کنید. کارتون های دهه شصت به شما نمایش داده میشود و باید نام کارتون ها را حدس بزنید.

 

 

دانلود از کافه بازار

 

 

فوتبالی

در این بازی باید پرچم یا لوگوی باشگاه های معروف دنیا را حدس بزنید. اگر فکر میکنید اطلاعات خوبی در زمینه فوتبال و باشگاه ها دارید، اطلاعات خود را مورد سنجش قرار دهید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

VAR: بازی کمک داور ویدئویی

اگر از افرادی هستید که موقع تماشای فوتبال راجع به تمامی حرکت های بازیکنان و روال بازی اظهار نظر میکنید، این بازی برای شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

به عنوان کمک داور ویدیویی بهترین تصمیمات را بگیرید و 24 مرحله چالش برانگیز را پشت سر بگذرانید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

کاپ کورن

در این بازی میتوانید اطلاعات خود در زمینه فوتبال را به چالش بکشید. سوالات مختلفی درباره دنیای فوتبال و بازیکنانش از شما پرسیده میشود و باید با استفاده از حروف نمایش داده شده، نام بازیکن یا ... را حدس بزنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

اینها را هم بخوانید