بهترین اپلیکیشن های روز

برترین ها: از ایران گردی به صورت سه بعدی گرفته تا خواندن خبر و خرید

در این مطلب قصد دارم شما را با 10 اپلیکیشن کاربردی آشنا کنم. به کمک این برنامه ها میتوانید به صورت سه بعدی ایران گردی کنید، محصولات، کتاب ها و داروهای موردنظرتان را خریداری کنید، از جدیدترین اخبار مطلع شوید.

 

ایران تور |گردشگری با واقعیت مجازی

به کمک اپلیکیشن میتوانید جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی ایران را به زیباترین شکل ممکن ببینید. تکنولوژی های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، ویدیو و عکس 360 درجه و ... به شما کمک میکنند تا با گوشی خود یک سفر خاطره انگیز و به یادماندنی به شهرهای ایران را تجربه کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

مادریار

این اپلیکیشن یک دستیار همه کاره برای مادران عزیز است و امکان مدیریت شیردهی، خواب، پوشک، دارو، وزن، قد، واکسن ها و ... در این برنامه فراهم شده است. امکان جستجو و تنظیم یادآور برای امور مختلف نیز وجود دارد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

ایزی دارو | داروخانه آنلاین

از طریق این داروخانه آنلاین میتوانید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی، داروهای گیاهی و ... را خریداری کنید. اپلیکیشن اطلاعات محصول به همراه طرز استفاده از آن را هم نمایش میدهد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

آقای واترمارک

به کمک این برنامه به عکس های خود واترمارک اضافه کنید. امکاناتی از قبیل قرار دادن لوگو و متن روی عکس و ویدیو، سفارش لوگوی اختصاصی و ... از جمله قابلیت های کاربردی اپلیکیشن میباشند.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

خوش خبر

از طریق این اپلیکیشن به اخبار روز، وضعیت هوا، نرخ ارز و طلا، جدول نتایج برتر و ... دسترسی خواهید داشت. پادکست ها و ویژه نامه ها نیز از بخش های جذاب این برنامه اندرویدی میباشند.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

رایکت

رایکت یک فروشگاه اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی است و میتوانید از تخفیف های دائمی و دوره ای آن استفاده کنید و محصولات دلخواه تان را به راحتی خریداری نمایید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

شاپ شو

اجناس فروشگاه های مختلف را ببینید و خرید سریع تر و راحت تری را تجربه کنید. امکان جستجو و دنبال کردن فروشگاه ها نیز وجود دارد و میتوانید کالاهای موردنظرتان را در کلکسیون های مختلف ذخیره کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

دنیای حکایت و داستان

این برنامه مجموعه ای از حکایت ها و داستان های پندآموز را در خود جای داده است. میتوانید از قابلیت جستجوی اپلیکیشن استفاده کنید و حکایت های موردنظر را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نمایید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

تیتر

اخبار مهم از خبرگزاری های معتبر را به صورت تیتروار مشاهده کنید و مشروح اخبار را بخوانید.

اپلیکیشن برخی امکانات شخصی سازی را نیز در اختیارتان قرار میدهد و میتوانید اخبار را بر اساس موضوعات موردعلاقه خود فیلتر کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

ماشین حساب کسرها

میتوانید از این اپلیکیشن برای انجام عملیات اصلی ریاضی بر روی کسرها استفاده کنید. جواب ها به صورتی کسری و اعشاری نمایش داده میشود. میتوانید اعداد منفی را نیز برای انجام محاسبات وارد کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

اینها را هم بخوانید