برنامه حیوانات خرید و فروش دام و محصولات باغ و مزرعه چارپا

برنامه حیوانات خرید و فروش دام و محصولات باغ و مزرعه چارپا

چارپا مرکز آنلاین حیوانات ایران

از کجا شروع کنیم به کجا برسیم؟ چارپا دنیای موجودات دوست داشتنی و مخلوقات با ارزش میباشد. در گذشته خرید و فروش، داد و ستد حیوانات امری طبیعی بوده و حیوانات بخشی از خانواده های زندگی گذشتگان بوده. از مرغ و خروس و انواع طیور تا دام های بزرگ و کوچک. اما امروزه شاید تصور خیلی ها این باشد که خرید و فروش حیوانات عادلانه نیست. در رابطه با خرید و فروش حیوانات از لحاظ شرعی و قانونی هم اگر این کار با رعایت اصول انجام شود، منعی وجود ندارد. اگر چارپا نیز نباشد این امر به صورت سنتی و ناکارآمد ممکن است همیشه با خطاهای غیرقابل جبران در جریان باشد و بدلیل نیاز ما انسانها به دام ها هم در انجام کارها که امروزه گسترده تر شده نتیجه خوبی در رشد این صنعت نداشته باشد.

 

از این رو چارپا میکوشد با ایجاد رقابت سالم برای خریداران و نیازمندان، اجازه خرید راحت و مطمئن از پرورش دهندگان و تولید کنندگان را فراهم سازد. همچنین بستری مناسب و پربازده برای فروشندگان، تولیدکنندگان و پرورش دهندگان ایجاد نماید تا به صورت روزانه مشتریان خوبی از سراسر ایران را به کسب و کار مجاز شما اضافه کند. امروزه حیوانات نیاز بسیاری از افراد را در زمینه های مختلف با هزینه پایین برآورده میکنند. بعنوان مثال در امر کشف و تحقیق، سلامت بیماران روانی و حتی سلامت روحی روانی، نگهبانی و محافظت، تجسس و چندین و چند مورد مشابه دیگر. برای تامین این نیاز، گاه کاری گاه صنعتی و سرگرمی و ورزشی مانند اسب سواری سوارکاری یا انواع پرندگان، نمیتوان چشم به واگذاری آنها و با گرفتن توله، کره، جوجه یا بچه آن حیوانات از نزدیکان مزرعه داران یا دامداران بود. چارپا بستری مناسب برای گله داران، صنعت گران و یا دامدارانی که به فکر خرید سگ نگهبان میباشند، مهیا کرده تا به راحتی بتوانند بین موارد مختلف پرورش دهندگان آنها را بررسی و تهیه نمایند. و با خرید اسب، انواع دام بزرگ و کوچک، انواع آبزیان زینتی و پرورشی و خدمات آنها همچنین محصولات و خدمات باغ و مزرعه.

 

 

برنامه حیوانات چارپا

امروزه نیز در بسیاری امور نیاز انسانها با کمک گرفتن از حیوانات برطرف میگردند. نقش آنها را در بیشتر امور بازرسی ورزشی و صنعتی چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی، حتی با وجود پیشرفت تکنولوژی حیوانات هنوز جایگزین ندارند. چارپائی مانند سگ در امور بازرسی و تجسس، محافظت، کشف سرطانها و بیماریها، و نگهبانی بخش خصوصی صنعتی کارخانه ها در امن تر کردن مکان ها و کمتر مستهلک کردن بیت المال و نیروی انتظامی و پلیس. مثال دیگر در بخش دامداری برای روستاییان عزیز و گله داران چوپانان همیشه همراه و کمک میباشند و از مال و اموال آنها در بسیاری تهدید ها از جمله سارقان گله در شب از مزرعه شان تا دریده شدن توسط گرگها شغال ها و گاهی حیوانات خطرناک تر. حتی گربه ها نیز در برخی خدمات دهی به انسانها جایگزین ندارند. هنوز از بروزترین تکنولوژی ها برای پاکسازی، از موش ها در برخی مراکز مهم دولتی و خصوصی از جمله انبار فروشگاه ها و بیمارستانها برترین میباشند. یکی از مثال ها پاکسازی خیابان ولیعصر از موش ها بود، شاهد کمک گرفتن از این حیوان در برخی اوقات بوده ایم. از اسب و الاغ و شتر هم که نگوییم. امروزه روز هم سعی کنیم اسب سواری، شنا و تیراندازی را یاد بگیریم.

 

اسب بسیار صنعت زنده و سود آوری میباشد. الحمدالله در کشورمان تمام این حیوانات تاریخ و تاریخچه دارند. نژادهای بسیار کارآمد و قدرتمندی را دارا هستیم. برای حفظ و رشد آنها نیز مجموعه های بسیاری در تلاش و کوشش هستند که نیازمند بستری مانند چارپا میباشند تا در رقابتی سالم بدون واسطه ها از سراسر ایران همدیگر را پیدا و کسب و کارشان را پردرآمدتر کرده و توسعه دهند.

در بخش پرورش حیوانات، دامداری، فراورده های لبنی نیز نیاز ما انسانها میباشد. این تولیدات دارای صنعت بزرگ و همیشه در حال توسعه میباشند. موقعیت مناسبی برای همه در کشور میباشد که در این زمینه فعالیت و کار آفرینی ‌کنند و به کسب درآمد فعالان تجاری، تحقیقاتی و مشاوران، در این صنعت ارتقا بخشند.

تا جائی که تولید و تجارت در بیشتر کسب و کار ها از نو پایان تا پیشکسوتان، به نقطه تکامل یعنی صادرات برسند. و در نتیجه در درآمد و چرخش سرمایه کشور تاثیرگذار گردند. چارپا تلاش میکند به هدف، ارتقاء سطح کیفی و دانش علاقه مندان، پرورش دهندگان و فعالان این حوزه کمک حال باشد. و برای این امر از متخصصین این امور مشاوران مذهبی و دامپزشکان همیشه در حال کسب مشاوره و راهنمایی میباشد. چارپا در مرحله نخست برای ارتباط آنها و آسانتر کردن ارتباط بین آنها مسیری امن، رسمی و قانونی ایجاد کرده و تجارت را در صنعت حیوانات زنده دام و دامداری آسانتر نموده.

   

برنامه حیوانات باغ و مزرعه چارپا اولین بازار و مرکز آنلاین حیوانات، محصولات و خدمات باغ و مزرعه ایران هست که ثبت شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده. چارپا همچنین تمام هموطنان را از نقاط مختلف بهم وصل میکند تا بتوانند راحت تر و بیشتر خرید و تجارت کنند. در این مرحله آگهی شما از سراسر ایران توسط هموطنان مشاهده میشه، و شانس ارتقاء در فروش، خرید و یا عرضه و تقاضای برای شما و یا کسب و کارتان بسیار بالا هست، فرم های لازم را به دقت با رعایت شئونات اخلاقی پر و از عکس های مناسب استفاده نمایید.    

بخش های مختلف اپ چارپا

  • بخش حیوانات گمشده برای هموطنانی که ممکن است سرمایه مزرعه باغ خود را مانند سگ نگهبان یا اسب مزرعه و یا هر حیوان آنان گمشده یا ربوده شده باشد، شانس پیدا کردن آن را بالا می برد و بخش واگذاری حیوانات، که به آسانی در اختیار یابندگان و علاقه مندان از سراسر ایران قرارداده است میتوانند حیوانی که برای کسی ممکن است مورد نیار نباشد یا موقعیت نگهداری ندارد به دست فردی متعهد رایگان بسپارد.
  • همچنین چارپا بخش آموزشی سرگرمی نمایشی آنلاین دارد؛ از ویدیوهای آموزشی حیوانات و عکس حیوانات شما، باغ، گل، گیاه، مزرعه، هرچه جالب و بروز هست بخواهید با مضامین مرتبط از ایران عزیزمون. همراهان سایت میتوانند محصولات خود را در معرض دید دیگر هموطنان از سراسر ایران به نمایش بگذارند و همچنین با دیدن کلیپ های مفید و زیبا تجربه ای جدید هم کسب کرده باشند.
  • در قسمت خواندنی های چارپا می توانید مجله اینترنتی حیوانات مطالب آموزشی سرگرمی را مطالعه کنید. اطلاعیه های مهم و اخبار همچنین از نمایشگاه ها مطلع شوید.

 

دانلود برنامه حیوانات چارپا شما علاوه بر استفاده از مرورگر گوشی که حرفه ای و تخصصی برای استفاده هرچه بهتر و راحتر طراحی شده بر روی مرورگرهای موبایل، تبلت یا دستکتاپ میباشد، همچنین به صورت کاربران ویژه ما و بسیار مهم ما، اپلیکشن حیوانات و برنامه کاربردی چارپا را برای اندروید میتوانید اکنون دانلود کنید. توجه داشته باشید نسخه بتا میباشد و آزمایشی میباشد. ممکن است نقص و کاستی هایی در عملکرد برخی بخشها مشاهده شود، اما تدارکات لازم برای انتشار نسخه نهایی اپ در حال انجام میباشد. بزودی در اپ استورهای معتبر در ایران و جهان قابل دانلود خواهد بود. اکنون میتوانید بدون دغدغه از سایت چارپا این اپ را دانلود نمایید. مانند همیشه راحت، امن، سبک و سریع اپ چارپا.  

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید