اپلیکیشن برنامه هفتگی

برنامه هفتگی، طرح های جذاب برای ساخت برنامه های کلاسینسخه 1.1

3.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کاربردی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 3.5 مگابایت
دریافت برنامه/بازی برنامه کلاسی ساز از بازار سازنده : Mghsoft

همه ما در دوران تحصیل و سال های ابتدایی آن، برنامه کلاسی خود را بر روی جدول هایی با طرح های زیبا مینوشتیم و به دیوار میزدیم. این روزها دانش آموزان میتوانند برنامه هفتگی کلاس های خود را در تلفن همراه ثبت کنند. برنامه هفتگی یکی از برنامه های موبایل است که امکان ثبت روز و ساعت کلاس های درسی در آن وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن اندرویدی، در نقد و بررسی آن با ما همراه شوید. برنامه هفتگی مدرسهصفحه اصلی اپلیکیشن فوق از دو قسمت تشکیل شده که اولین بخش آن، مربوط به افزودن برنامه جدید میشود. در این بخش از برنامه هفتگی میتوانید بیش از 40 قالب متنوع را برای ساخت برنامه هفتگی مدرسه، مورد استفاده قرار دهید. این قالب ها در 4 دسته رنگی، سیاه و سفید، کارتون و کلاسیک قابل دسترسی هستند.   نکته : برای استفاده نامحدود از همه قالب های موجود در این برنامه اندرویدی، باید آن را به نسخه کامل ارتقا دهید. هزینه این کار بسیار ناچیز است.

با استفاده از برنامه هفتگی، برای دانش آموزان برنامه های کلاسی زیبا بسازید.
برنامه هفتگی ابتدایی  به سلیقه خودتان برنامه هفتگی بسازید با لمس هر کدام از طرح های موجود در برنامه هفتگی، جدول روزها و ساعت های کلاسی (4 زنگ) به نمایش درمی آید. حالا باید یک عنوان برای برنامه کلاسی وارد کنید که میتواند نام دانش آموز باشد. بعد از این کار باید خانه های جدول را کامل کرده و در پایان آن را ذخیره نمایید. برای شخصی سازی ظاهر این برنامه کلاسی نیز سه دکمه در پایین صفحه به چشم میخورد که عبارتند از:
  • حاشیه برای انتخاب قالب های دیگر
  • پس زمینه برای تغییر رنگ
  • گالری برای قراردادن عکس دلخواه به عنوان بک گراند
  مدیریت برنامه های کلاسی بعد از ساخت و ذخیره برنامه کلاسی در برنامه هفتگی، برای ویرایش آن میتوانید به قسمت لیست برنامه ها بروید. در اینجا همه برنامه های هفتگی قابل دسترس هستند که امکان حذف آنها نیز پیش بینی شده است. برای ویرایش هر برنامه باید بر روی آن اشاره نمایید.   نکته : شما میتوانید در برنامه فوق، به تعداد نامحدود برنامه های کلاسی ایجاد و ذخیره کنید.   برنامه کلاسی  نکاتی درباره رابط کاربری برنامه هرچند قالب گرافیکی برنامه هفتگی یکپارچه به نظر میرسد اما انتظار میرفت که در طراحی آن، دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری صرف گردد. استفاده از رنگ های زنده با رعایت اصول متریال دیزاین، میتوانست ظاهر جذابتری به این اپلیکیشن ببخشد. علاوه بر این، در پیاده سازی رابط کاربری برنامه نیز مشکلاتی مثل عدم بسته شدن صفحات را دیدیم بطوریکه با لمس دکمه سخت افزاری بازگشت، همه صفحات باید یک به یک بسته شوند. البته در کل، جابجایی بین بخش های مختلف اپلیکیشن فوق راحت میباشد.  
اگر دانش آموزانی در منزل دارید که نیاز به یک برنامه کلاسی با طرح های جذاب دارند، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی استفاده کنید. برنامه هفتگی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.
ابزارهای مدیریتی
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • طرح های متنوع و زیبا برای ساخت برنامه کلاسی
  • استفاده راحت برای دانش آموز
  • عملکرد صحیح با حداقل خطا
  • امکانات شخصی سازی مفید
نقاط ضعف برنامه
  • وجود خطاهای جزئی
  • سازماندهی غیر اصولی امکانات
  • کمبود برخی از امکانات جانبی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه تولیدکنندگان برنامه هفتگی قبل از هر چیز باید همه خطاهای موجود در آن مثل بسته شدن اجباری در صفحه لیست برنامه ها یا بسته شدن صفحات فعال (اکتیویتی ها) را رفع کنند. در قدم دوم انتظار میرود که امکاناتی مانند انتخاب رنگ پس زمینه، ویرایش و غیره، هوشمندانه تر پیاده سازی شوند. علاوه بر این، وجود قابلیت هایی مثل اشتراک گذاری، ثبت یادداشت، تغییر رنگ نوشته و مواردی از این قبیل، میتواند به افزایش کارایی این برنامه اندرویدی کمک کند. امیدواریم در نسخه های بعدی برنامه فوق، ایده پردازی های بیشتری را ببینیم.  

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود برنامه اندرویدی برنامه هفتگی