لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

بهترین پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر در ایران

رادینو پلاس به عنوان یکی از بزرگترین واردکننده لوازم جانبی موبایل، مجموعه ای در پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و همچنین انواع حافظه با تجربه بیش از پنج سال در سطح اول بازار عمده فروشان کشور می باشد. این مجموعه علاوه بر واردات لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر از چین و امارات، نماینده برندهای معتبر در این زمینه است. هدف رادینو پلاس خریدی آسان و با کیفیت و همچنین با ارزان ترین و بهترین قیمت حتی نسبت به بازار لوازم جانبی چارسو، پاساژ علاالدین و سایر بازارهای کشور مثل بانه یا گناوه می باشد. این مجموعه در زمینه های فروش عمده انواع لوازم جانبی از قبیل موارد زیر می تواند بهترین گزینه در خرید لوازم جانبی برای همه همکاران عمده فروش و مغازه داران و همچنین تمامی مردم ایران عزیز باشد:

 

خرید عمده ماوس با تنوع بالا همچنین قیمت مناسب / خرید عمده کیبورد و صفحه کلید در برندهای مختلف با قیمت عالی / خرید عمده انواع اسپیکر بلوتوثی و شارژی و همچنین اسپیکر های رومیزی و برقی در برندهای مختلف / خرید عمده لوازم لپ تاب از قبل خنک کننده ها، تبدیل ها ، محافظ ها با بهترین قیمت و تنوع بالا / خرید عمده انواع کابل های موبایل اورجینال و قیمت مناسب از قبیل کابل شارژ میکرو و اندرویدی، کابل شارژ تایپ سی ، کابل شارژ انواع مدل های آیفون با تنوع مختلف / خرید عمده انواع شارژر در پورت های مختلف : Micro (v8) – type-c – lightning / خرید عمده انواع حافظه؛ پخش رم و فلش و‌ انواع حافظه ماننده هارد اکسترنال و هارد SSD / انواع کالاهای برق مورد نیاز موبایل و کامپیوتر؛ مثل انواع محافظ برق و سه راهی برق، تبدیل برق انواع شارژر و آداپتور / خرید عمده انواع گارد و گلس برای محافظت از انواع گوشی های شیائومی، سامسونگ ، آیفون، هواوی و …

 

علاوه بر این موارد، رادینو پلاس دارای خدمات ارسال سریع و همچنین خدمات پس از فروش منحصر به فرد می باشد. شاخه اصلی این بازرگانی در پخش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر بوده و سالیانی با قیمت رقابتی، تنوع محصولات، ضمانت بازگشت، ارسال سریع و دقیق در خدمت مشتریان و همکاران محترم بوده و هست. بازرگانی رادینو پلاس مجموعه با سابقه درخشان و ارزنده در واردات لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و همچنین توزیع عمده به همکاران و مشتریان محترم در این چندسال بوده و مشتری مداری، نظم و تعهد در تمام مراحل یک بیزینس و فروش را سر لوحه کار خویش قرار داده و می دهد.

 

این مجموعه مفتخر است علاوه بر فروش حضوری سابق، در کنار شما عزیزان همکار و مغازه داران در زمینه بازار موبایل و کامپیوتر و همچنین مشتریان محترم، تجربه یک خرید آسان ، پر سود و متفاوت را در حوزه دنیای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر برای شما به ارمغان بیاورد.

 

محصولات این بازرگانی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت و در تنوع بالا و هچنین دارای ضمانت و مهلت تست می باشد. لیست قیمت عمده لوازم جانبی شامل محصولات زیر است:

 

قیمت عمده انواع هندزفری / قیمت عمده انواع ایرپاد و هندزفری بلوتوث / قیمت عمده انواع کابل شارژ موبایل / قیمت عمده انواع شارژر موبایل / قیمت عمده انواع هدفون سیمی و بلوتوث / قیمت عمده انواع پاوربانک در ظرفیت های مختلف / قیمت عمده انواع مونوپاد و رینگ لایت / قیمت عمده هولدر و نگهدارنده موبایل / قیمت عمده تبدیل های موبایل و OTG / قیمت عمده قاب و گارد موبایل / قیمت عمده سایر ملزومات موبایل / قیمت عمده انواع ماوس و پد ماوس / قیمت عمده انواع کیبورد و صفحه کلید / قیمت عمده انواع اسپیکر شارژی و رومیزی / قیمت عمده انواع کابل های کامپیوتر / قیمت عمده انواع دسته بازی و گیم پد / قیمت عمده اوناع کولپد و خنک کننده / قیمت عمده انواع لوازم الکتریکی مثل سیم رابط / محافظ برق / تبدیل های برقی / قیمت عمده انواع باتری ها قلم و نیم قلم در مدلهای شارژی و کربنی و آلکالاین/ قیمت عمده انواع ابزارآلات / قیمت عمده انواع حافظه / قیمت عمده فلش مموری در ظرفیت های 8گیگ تا 256 گیگ / قیمت عمده انواع مموری کارت و رم میکرو در ظرفیت های 8گیگ تا 256 گیگ / قیمت عمده انواع هارد اکسترنال / قیمت عمده انواع هارد SSD

 

نمایی از اپلیکیشن رادینو که قابلیت دانلود از کافه بازار و مایکت با عنوان پخش عمده رادینو را دارد

 

 

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

فروش عمده انواع لوازم جانبی موبایل و تبلت. مثل فروش عمده هندزفری و اسپیکر و کابل شارژ و شارژر و غیره از سایر لوازم جانبی موبایل در فروشگاه اینترنتی رادینو پلاس با بهترین قیمت و تنوع بالا.

 

خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر

کامیپوتر برای کارایی خود نیاز به تجهیزاتی دارد که برخی از این تجهیزات ضروری بوده و برخی باعث بهتر شدن کارایی آن می شود.

برخی از تجهیزاتی که داشتن آنها برای استفاده از کامپیوتر ضروری می باشد:

 

انواع کابل ها: کابل برق کیس و مانیتور / کابل تصویر که خود معوملا یکی از کابل های HDMI یا VGA یا DVI میباشد / کابل صدا

ماوس و کیبورد: این دو جز ضروری ترین ورودی های سیستم های کامپیوتری می باشند.

اسپیکر: برای خروجی صدا گرفتن از سیستم باید یک بلندگو یا اسپیکر را از طریق یک کابل AUX با جک صدا 3.5 میلی متری به پشت سیستم وصل کنید.

 

برخی تجهیزات تکمیلی در لوازم جانبی کامپیوتر:

هدفون: برخی موارد نیاز است که صدا را دقیق تر یا محرمانه تر گوش کنید؛ برای این کار باید از هدفون ها کمک بگیرید که صدای خروجی سیستم را از داخل بلندگوهای خود پخش میکنند.

دسته بازی: برای راحتی در بازی کردن، معمولا به جای استفاده از ماوس و کیبورد از دسته های بازی یا گیم پد استفاده می شود.

مودم: برای وب گردی نیاز است که شما به اینترنت متصل باشید و لازمه این اتصال وسیله ای است به نام مودم.

 

گارانتی لوازم جانبی کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر ارائه شده در بزرگترین پخش عمده لوازم جانبی رادینوپلاس، با گارانتی حداکثر یکسال و همچنین ضمانت بازگشت 7 روزه می باشد.

شما همکاران عزیز و مشتری محترم، می توانید انواع لوازم جانبی کامپیوتر خود را با ضمانت بازگشت 7 روزه و قیمتی بسیار رقابتی و مناسب از رادینوپلاس تهیه کنید.

 

خرید لوازم جانبی کامپیوتر، لیست قیمت لوازم جانبی کامپیوتر، لیست قیمت عمده لوازم جانبی کامپیوتر، خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم جانبی کامپیوتر ارزان، لوازم جانبی کامپیوتر ارزان قیمت

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در مورد خرید انواع لوازم جانبی کامپیوتر از طریق گفتگوی آنلاین سایت در خدمت شما هستیم.

 

 

لازم به ذکر است تمامی محصولات دارای مهلت تست میباشند. همچنین با توجه به عمده بودن قیمت ها، حداقل سفارش ۱ میلیون تومان میباشد و سفارشات بالای ۵۰ میلیون برای خرید عمده فروشان دارای تخفیف و همچنین شرایط پرداخت مناسب میباشد. این مجموعه تمامی سفارشات را به دلخواه شما از طریق پست پیشتاز / تیپاکس / باربری در سریع ترین زمان ممکن برای شما همکاران و عمده فروشان لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ارسال خواهد کرد.

 

برای خرید و مشاهده قیمتهای این مجموعه به عنوان یکی از بهترین عمده فروشان لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و همچنین بزرگترین واردکننده های لوازم جانبی موبایل از چین میتوانید از سایتشان بازدید کنید و مغازه یا پخش عمده خودتان را به بهترین لوازم جانبی با بهترین قیمت تجهیز کنید: آدرس فروشگاه این بازرگانی https://radinoplus.com می باشد یا در گوگل رادینو پلاس را سرچ کنید و از خریدی عالی لذت ببرید.

 

/پایان رپرتاژ اگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید