اپلیکیشن امروز حالت چطوره

به کمک "امروز حالت چطوره" از وضعیت سلامت خود مطلع شویدنسخه 58

امتیاز کاربران
4.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی امروز حالت چطوره از بازار سازنده : پرشیا شبکه

امروزه با پیشرفت های صورت گرفته در حوزه پزشکی و تکنولوژی، بهتر از قبل میتوان انواع بیماری ها را کنترل و حتی درمان کرد.

اپلیکیشن های موبایل یکی از ابزارهای کاربردی و مفیدی محسوب میشوند که به بیماران کمک میکنند تا به صورت مستمر وضعیت سلامت خود را تحت نظر داشته و در روند درمان خود سهیم باشند.

در این مطلب به نقد و بررسی یک اپلیکیشن اندرویدی به نام "امروز حالت چطوره" پرداخته ایم که دستیار خوبی برای بیماران مبتلا به قند خون، فشار خون، اضافه وزن و ... میباشد.

 

از طریق صفحه اصلی و همچنین منوی کناری اپلیکیشن به تمامی بخش ها و امکانات آن دسترسی دارید. هرچند بهتر بود برخی از آیتم ها به صفحه اختصاصی آن بخش منتقل شوند تا این دو بخش ساده تر و خلوت تر شوند.

 

اول از همه اطلاعات پروفایلت را تکمیل کن!

ثبت نام و ورود در برنامه از طریق شماره موبایل و وارد کردن کد تایید انجام میشود. پس از آن باید اطلاعات پروفایل خود را کامل کنید.

در قسمت مشخصات فردی از شما خواسته میشود تا اطلاعاتی مانند قد و گروهی خونی خود را وارد کنید.

 

 

میتوانید بیماری هایی را که به آنها مبتلا هستید در بخش "بیماری های من" وارد کرده و در صورتی که از دیابت رنج میبرید، اطلاعات بخش "اهداف قند خون" را نیز پر کنید.

 

 

کنترل وضعیت قند خون، وزن، فشار خون و حملات میگرنی

اپلیکیشن "امروز حالت چطوره" به شما امکان کنترل وضعت چهار بیماری زیر را میدهد:

  • قند خون
  • اضافه وزن
  • فشار خون
  • حملات میگرنی

 

حال به شرح نحوه عملکرد هریک از این بخش ها میپردازیم.

 

قند خون

با مراجعه به بخش قند خون، چندین امکان کاربردی در اختیارتان قرار میگیرد. اول از همه باید قند خون خود را اندازه گرفته و با زدن دکمه "افزودن قند خون جدید"، آن را وارد نمایید.

تاریخ و وضعیت تست را به صورت دقیق وارد کنید. تمامی اطلاعات مربوط به قند خون در قسمت "قند خون من" نمایش داده میشود.

 

 

دفترچه قند خون روزانه خود را با پزشک خود به اشتراک بگذار

تمامی اطلاعات قند خونی که در اپلیکیشن وارد کرده اید، در دفترچه روزانه شما ثبت میشود. پس از انتخاب بازه زمانی موردنظر و زدن دکمه "مشاهده دفترچه"، دفترچه قند خون نماش داده میشود و میتوانید آن را با سایرین نیز به اشتراک بگذارید.

 

 

با مراجعه به بخش نمودارها و نمودارهای CGM، انواع نمودارها از ستونی و میله ای گرفته تا سطحی و خطی به شما نمایش داده میشوند و میتوانید این نمودارها را نیز به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده میانگین و وضعیت قند خون خود به بخش مربوطه بروید. اطلاعات این قسمت وضعیت کلی بیماری شما را به خوبی به تصویر میکشد.

 

وزن

اضافه وزن منشا بسیاری از بیماری هاست. "امروز حالت چطوره" به شما این امکان را میدهد تا وزن خود را وارد کرده و نمودار تغییرات وزنی تان در یک بازه زمانی را مشاهده کنید.

با وارد کردن وزن، شاخص توده بدنی یا همان BMI محاسبه و در صفحه اصلی اپلیکیشن نمایش داده میشود.

 

 

فشار خون

فشار خون به کنترل بسیار زیادی نیاز دارد. برای بررسی میزان تاثیرگذاری داروهای تجویز شده لازم است فشار خون خود را به طور مرتب اندازه گیری کنید. هرگونه نوسان در فشار خون ممکن است خطرناک باشد و نمودارهای فشار خون این نوسانات را به خوبی به نمایش میگذارند.

 

 

حملات میگرنی

در این بخش میتوانید کلیه حملات میگرنی خود را ثبت کنید و هنگام مراجعه به پزشک، این اطلاعات را به همراه داشته باشید تا داروی مناسبی برای شما تجویز شود.

 

 

تجهیزات پزشکی موردنیازت را به صورت آنلاین سفارش بده

اپلیکیشن "امروز حالت چطوره" این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید تجهیزات پزشکی موردنیاز خود مانند نوار تست قند خون، دستگاه اندازه گیری قند خون و ... را به صورت آنلاین سفارش دهید.

حتی میتوانید از قابلیت جستجوی برنامه برای پیدا کردن محصول دلخواه تان استفاده کنید.

از بخش "آدرس های من" در صفحه اصلی آدرس موردنظر برای دریافت سفارش را وارد نمایید.

از بخش "سوابق سفارش" نیز میتوانید برای پیگیری سفارشات و مشاهده سفارش های قبلی خود استفاده کنید.

 

 

تجهیزات پزشکی مورداستفاده تان را ثبت کنید

در بخش "تجهیزات پزشکی من" دستگاه هایی را که برای اندازه گیری قند خون، فشار خون و وزن مورد استفاده قرار میدهید وارد کنید.

به این ترتیب هنگام وارد کردن اطلاعات میتوانید دستگاه اندازه گیری استفاده شده را انتخاب کنید.

 

 

اطلاعات عمومی خود در حوزه سلامت را افزایش بده

مقالات مفید اپلیکیشن، اطلاعات کاربردی بسیار زیادی را در خصوص سلامت، بیماری ها،  توصیه های غذایی و ... در اختیارتان قرار میدهد.

حتی میتوانید از قابلیت جستجو برای یافتن موضوع دلخواه تان استفاده کنید.

 

 

یادآورهای امروز حالت چطوره: دستیار کمکی شما در روند درمان

به کمک این برنامه میتوانید یادآورهای مختلفی تنظیم کنید. کافی است عنوان، نوع و زمان یادآور را مشخص کرده و مابقی کار را به برنامه بسپارید.

 

 

برای مشاهده بررسی ویدیویی اپلیکیشن "امروز حالت چطوره" کلیک کنید.

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن "امروز حالت چطوره"

 

امروز حالت چطوره

به کمک "امروز حالت چطوره" از وضعیت سلامت خود مطلع شوید

نقاط قوت و ضعف

  • اجرای روان و بدون خطا
  • امکانات متعدد
  • فروشگاه
  • نمودارهای کاربردی
  • امکان اشتراک گذاری نمودارها
  • امکان تنظیم یادآور
  • مورد خاصی وجود ندارد

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • - بهبود تجربه کاربری اپلیکیشن
  • - افزودن مقالات بیشتر با دسته بندی های متنوع
  • - ساده سازی صفحات و منوی کناری

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    Parham fattahi 4
    متاسفانه برای سیستم عامل های ios انتشار دهنده مناسبی پیش بینی نشده ای کاش برای این منظور از اناردونی استفاده کنید و لینک دانلود بدید . چون سیب اپ دسترسیش فقط برای کاربران ویژه هست و عملا پول زور میگیره . ای کاش سیستم دیتا بیس و سابقه بیمار به طور یکپارچه بین تمام نسخه ها قابل لینک شدن و دسترسی بود . و ای کاش قسمت ذخیره عکس برگه آزمایش هم داشت که بیمار برگه های آزمایش خودشم همراه داشته باشه . مثل یک پرونده پزشکی همراه .

    به این نظر پاسخ دهید
    1. avatar
      حسین ملایی 5
      جناب آقای فتاحی عزیز، از توجه شما و زمانی که صرف ارسال نظر ارزشمندتون کردید بسیار ممنونیم. نسخه iOS اپلیکیشن از طریق اناردونی در نشانی زیر در دسترس قرار گرفته: https://anardoni.com/ios/app/Y60m1Qwv5 اطلاعات ثبت شده در سیستم برای هر کاربر در تمامی پلتفرم ها و نسخه وب در دسترس هست و به طور متناوب از روی اپلیکیشن ها همسان سازی می شه. امکان ثبت تصویر برگه آزمایش در حال حاضر در سیستم فراهم نیست اما بر اساس پیشنهاد شما در ویژگی های آینده اپلیکیشن ثبت شد و توسط همکاران ما بررسی شده و اولویت بندی می شود. با احترام، ملایی

      به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    علی رضایی 5
    اپلیکیشن بسیار خوبیه، جای چنین اپلیکیشنی توی کافه بازار واقعا خالی بود البته توی کافه بازار نسخه های جدیدتر از اپلیکیشن منتشر شده، لطفا این نسخه ی جدید تر این اپلیکیشن رو نیز مورد بررسی قرار بدید واقعا دم دولوپرهای ایرانی گرم، کارشون درسته

    به این نظر پاسخ دهید
    1. avatar
      حسین ملایی 5
      جناب آقای علی رضایی عزیز، سلام، وقت به خیر. از اظهار نظر و حسن توجه شما در خصوص این اپلیکیشن بسیار متشکرم. ممنون می شوم لطف بفرمایید در خصوص بهتر شدن اپلیکیشن نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. با احترام ملایی

      به این نظر پاسخ دهید
دانلود اپلیکیشن امروز حالت چطوره