اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان

به کمک نقشه و مسیریاب نشان، راهتان را در هر کجای کشور پیدا کنیدنسخه 4.1.2

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : سیر و سفر
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 22.4 مگابایت

پیدا کردن مسیر همیشه راحت نیست و بعضی مواقع به یک دستیار خوب نیاز داریم تا در میان راه های پر پیچ و خم، سردرگم نشویم. در ادامه قصد داریم اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن، مسیر خود را در هر کجای کشور به راحتی بیابید. با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این برنامه اندرویدی بپردازیم. ابزارهای مسیریابی با اجرای برنامه فوق در قدم اول باید مکانیاب گوشی را فعال نمایید تا مکان فعلی شما تشخیص داده شود. بعد از آن بهتر است با لمس دکمه منو در پایین و گوشه سمت چپ صفحه، به قسمت تنظیمات بروید و در نقشه و مسیریاب نشان ثبت نام کنید. این کار با وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید یا استفاده از حساب کاربری گوگل، قابل انجام میباشد. در ادامه دلیل ثبت نام در این اپلیکیشن اندرویدی را خواهید فهمید. نکته : نمای نقشه در اپلیکیشن فوق از نوع فتوگرامتری (نمایش راه ها و بناها) است.

برای مسیریابی راه های ایران میتوانید از امکانات مفید نقشه و مسیریاب نشان بهره ببرید.
آدرس یابی و مسیریابی دقیق آدرس یابی و مسیریابی دقیق برای یافتن آدرس با کمک نقشه و مسیریاب نشان میتوانید به سه روش زیر عمل کنید: انتخاب مقصد از روی نقشه : در این روش کافی است با حرکت کردن در نقشه، مکان موردنظر را بیابید. حالا با لمس صفحه نشانگر در همان نقطه ظاهر میشود و گزینه مسیریابی به نمایش درمی آید. جستجوی متنی و صوتی : در پایین صفحه یک ابزار جستجو با عبارت "کجا میخوای بری؟" به چشم میخورد. با اشاره بر روی این عبارت، میتوانید نام مقصد را به صورت متنی یا صوتی جستجو نمایید. در هنگام تایپ نیز موارد مشابه به شما پیشنهاد میشود تا با انتخاب نتیجه دلخواه، مسیریابی را شروع کنید. مکان های پر کاربرد : بعضی نقاط مثل جایگاه سوخت، خودپرداز بانک، رستوران و غیره هستند که زیاد به آنجا میرویم. در این برنامه بیش از 10 گروه از مکان های پر کاربرد دسته بندی شده اند و شما میتوانید با انتخاب هر کدام، لیستی از نقاط را به ترتیب کمترین تا بیشترین فاصله ببینید. حالا کافی است بر روی یکی از موارد اشاره نموده و مسیر رفتن به آنجا را بیابید. نکته : آخرین جستجوهای شما در همین صفحه ذخیره میشوند تا در دفعات بعدی از آنها استفاده نمایید.   مسیریابی راه های ایران از مبدا تا مقصد، همراه شما نقشه و مسیریاب نشان در واقع یک همراه خوب برای مسیریابی راه های ایران میباشد که از ابتدای مسیر تا انتهای آن، شما را تنها نمیگذارد. وقتی مقصد را انتخاب و دکمه مسیریابی را لمس کردید، فقط چند ثانیه طول میکشد تا نقشه به حالت مسیریابی برود. حالا میتوانید مسیر را با رنگ آبی ببینید اما ماجرا به همینجا ختم نمیشود! ابزارهای مسیریابی یکی از قابلیت های مفید برنامه که در پیدا کردن مسیر کمک زیادی میکند، مسیریاب صوتی آن است. در تمام طول راه هرجا که نیاز به گردش یا رفتن به سمت راست و چپ باشد، راهنمای صوتی شما را آگاه خواهد کرد. علاوه بر این، همه گردش ها و تغییر مسیرها همراه با مسافت هر کدام از بالای صفحه قابل مشاهده هستند. در پایین صفحه نیز امکانات زیر به چشم میخورد:
  • نمایش مسافت و مدت زمان رسیدن به مقصد
  • حالت روز و شب (روشن و تاریک)
  • سرعت حرکت (کیلومتر بر ساعت)
  • امکان تغییر گوینده به زن یا مرد و قطع صدا
  • گزارش مسیر (ترافیک، اشکالات نقشه، تصادف و دوربین)
همچنین میتوانید با بازکردن ناحیه پایین نقشه از قابلیت هایی مثل عدم مسیریابی در طرح زوج و فرد یا طرح ترافیک بهره ببرید. در اینجا دکمه ای برای استفاده از سایر مسیرها و خاتمه مسیریابی نیز وجود دارد. نکته : در هنگام طی کردن مسیر اگر به دوربین های کنترل سرعت نزدیک شوید، برنامه به شما هشدار میدهد. آدرس یابی و مسیریابی دقیق مکان های شخصی خود را ذخیره کنید در نقشه و مسیریاب نشان این امکان فراهم شده تا مکان های دلخواهتان را ذخیره نمایید. برای این کار کافی است منوی 3 نقطه را در حالت مسیریابی لمس نموده و گزینه افزودن به مکان های شخصی را انتخاب کنید. حالا پنجره ای باز میشود تا نام مکان را از شما بگیرد مثل منزل، محل کار و غیره. بد نیست بدانید که مکان های شخصی از قسمت تنظیمات، قابل مدیریت و حذف کردن هستند. نکته : شما میتوانید لینک آدرس را با لمس منوی 3 نقطه در حالت مسیریابی، با دیگران به اشتراک بگذارید. مسیریابی راه های ایران رابط کاربری برنامه و تجربه کار با آن باید گفت نقشه و مسیریاب نشان از ظاهر کاربرپسندی برخوردار میباشد که در طراحی آن، دقت و حسن سلیقه کافی به کار رفته است. علاوه بر این، منوها و سایر امکانات در جای مناسب قرار گرفته اند تا همه کاربران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند. از لحاظ ظاهری و تجربه کاربری، مشکل خاصی در برنامه فوق دیده نمیشود هرچند میتوانست حرفه ای تر باشد.
پیشنهاد میکنیم برای آدرس یابی و مسیریابی دقیق از نقشه و مسیریاب نشان کمک بگیرید تا هیچوقت در میان راه ها سردرگم نشوید. این برنامه اندرویدی به صورت کاملا رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.
نقشه گوگل فارسی برای اندروید
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • عملکرد صحیح و بدون خطا
  • امکانات مفید برای مسیریابی
  • راهنمای صوتی با زبان فارسی
  • آدرس مکان های پر کاربرد در شهرها
  • رابط کاربری زیبا و روان
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه هرچند کمبود خاصی در نقشه و مسیریاب نشان به چشم نمیخورد اما برای افزایش کارایی آن پیشنهاداتی داریم. برای مثال بهتر بود نماهای دیگری از نقشه در دسترس باشد یا کاربر بتواند شعاع دلخواه برای یافتن مکان در اطراف خود را تعیین کند. قابلیت دسته بندی آدرس های شخصی و افزودن مکان های بیشتر به این اپلیکیشن اندرویدی نیز میتواند باعث افزایش کارایی آن شود. ایده پردازی های بیشتر را به تولیدکنندگان اپلیکیشن فوق واگذار میکنیم و منتظر توسعه آن در نسخه های بعدی هستیم.

نقشه و مسیریاب نشان

به کمک نقشه و مسیریاب نشان، راهتان را در هر کجای کشور پیدا کنید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    فرزاد جوزی 5
    خیلی خوبه هستش به نظرمن نمیشه نظر بدم فقط میگم بی نظیر هستش این برنامه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    مجید 5
    چطوری میتونیم عکس بعدی جاهایی که نداره رو بگیریم و به نشان اضافه کنیم؟ مثلا خیابون و محله ی ما هیچ عکسی نداره

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    رضا ضرونی 5
    بسیارعالی و راضی هستم

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    نورعلی 5
    دست شما درد نکنه الهی روز بد نبینید عالی عالیه

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    فریدون 2
    خيلی راههای دورتر وپیچ واپیچ می‌بره درستش کنید

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    محمد 5
    عالی ترین اپلیکشن مسیریاب داخلی. پیشنهاد میکنم حتما نصب و استفاده کنید.

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    پیام 5
    والله چی بگم ؟؟؟؟ینی خودتون در جریان این برنامه نیستید مثل بازی یو .یو هستش خوب بد خوب بد

    به این نظر پاسخ دهید
  8. avatar
    سعید شریفی خوش 5
    صددرصد و بی نهایت عالی، باکمال تشکر از بذل عنایت شما.

    به این نظر پاسخ دهید
  9. avatar
    حسن 5
    عالیه به خدا

    به این نظر پاسخ دهید
  10. avatar
    حسین پوررجب 5
    سلام و خسته نباشید از برنامه ای مسیر یاب نشان که بنده بعنوان راننده اسنپ در اورمیه از مسیریاب نشان استفاده میکنم و خیلی راضی هستم.فقط گاهی وقتعا سرعت گیر و بقیه علامتهای روی نقشه نشان داده نمیشود وبرای اینکه بتوانم هر روز و هر لحظه از نشان استفاده کنم باید چکار بکنم ؟ ممنون از راهنمایی شما عزیزان خسته نباشید

    به این نظر پاسخ دهید
  11. avatar
    محمدرضا 5
    بسیار عالی و سپاس فراوان! 😍😍😍

    به این نظر پاسخ دهید
  12. avatar
    مسلم رمضان پور 4
    کیفیت صدا در این نرم افزار ضعیف می باشد لطفا رفع مشکل این مسئله را بیان کنید

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود اپلیکیشن اندرویدی نقشه و مسیریاب نشان