برترین اپلیکیشن ها و بازی های روز

تاپ 10 متنوعی از اپلیکیشن ها و بازی های برتر

اگر از طرفداران موسیقی، بازی های حدس کلمه، تخته نرد یا غزلیات حافظ هستید، در این مطلب با من همراه شده و با 10 اپلیکیشن و بازی برتر در زمینه های مختلف آشنا شوید.

 

موزرا - شبکه اجتماعی موسیقی

یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای طرفداران موسیقی!

آهنگ های موردعلاقه تان را جستجو و دانلود کنید، کاربران هم سلیقه تان را پیدا کنید و پلی لیستی از آهنگ های دلخواه تان بسازید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

ویکی ( بازی کلمات و حدس کلمه)

در اوقات فراغت خود با انجام این بازی و حدس کلمات آن سرگرم شوید. این بازی در افزایش هوش و تقویت حافظه به شما کمک میکند.

 

دانلود از کافه بازار

 

حاجی بادوم

در چالش های این بازی شرکت کنید و هوش و حافظه خود را تقویت نمایید. بازی دارای صدها مرحله مختلف است و به کمک آن قادر به تقویت دایره لغات خود نیز خواهید بود.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

شاهکارت

با شخصیت های اسطوره ای ایران همراه شده و در این بازی کارتی برنده شوید. کارت های متنوع، مبارزه رودرو، تماشای بازی های برتر به صورت زنده، گفتگو با حریف و ... برخی از امکانات این بازی جذاب و سرگرم کننده میباشند.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

سرای حافظ

توسط این اپلیکیشن به غزلیات، قطعات و رباعیات حافظ دسترسی خواهید داشت. فال حافظ، آرشیو کامل غزلیات همراه با تفسیر و ترجمه و بازخوانی صوتی و ... از طریق این اپلیکیشن در دسترستان قرار میگیرد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

جیره

به سوالات چهارگزینه ای این بازی پاسخ دهید و برنده وجه نقد شوید. سوالات در دسته بندی مختلفی وجود دارند و کافی است زمینه تخصص خود را انتخاب کرده و معلومات خود را به چالش بکشید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

تخته باز (تخته نرد آنلاین)

افراد مبتدی و تخته نردبازان حرفه ای با استفاده از این برنامه میتوانند تخته نرد بازی کنند و سرگرم شوند. بازی به صورت آنلاین انجام میشود و قوانین بازی نیز به صورت تعاملی به شما آموزش داده میشود.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

مسیرا

برای یافتن بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد موردنظرتان میتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. کافی است موقعیت فعلی خود را مشخص کرده و مسیریابی را شروع کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

جویا کتاب | سفارش آنلاین کتاب

توسط این برنامه میتوانید به جستجوی انواع کتاب پرداخته و آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید. مشاهده کتاب های تخفیف دار، افزودن کتاب به لیست علاقه مندی ها، اشتراک گذاری لینک خرید و ... از جمله امکانات جویا کتاب هستند.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

نت نوبت ، نوبت دهی آنلاین درمانی

با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید از پزشکان و مراکز درمانی نوبت دریافت کنید. امکان مشاهده و جستجوی پزشکان و مراکز درمانی و جستجو بر اساس فیلترها بخشی از قابلیت های این برنامه اندرویدی میباشد.

 

دانلود از کافه بازار

 

اینها را هم بخوانید