برترین اپلیکیشن ها و بازی های روز

تاپ 10: کاربردی ترین اپلیکیشن ها + سرگرم کننده ترین بازی ها

در این تاپ 10 به معرفی چند اپلیکیشن کاربردی با موضوعاتی مانند دریافت پیشنهاد برای پخت غذا، تمرین های ریاضی، آشنایی کودک با صدای حیوانات و ... پرداخته ام. به کمک بازی های معرفی شده در این مطلب نیز میتوانید با اعداد بازی کنید و کلمه حدس بزنید.

 

فودآفر

بانوان خانه دار با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی میتوانند مواد اولیه در دسترس را انتخاب کرده و پیشنهادات غذایی دریافت کنند. دستورات غذایی شامل مواد اولیه، طرز تهیه و نکات پخت میباشد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

ریاضی دوم (فصل1)

این اپلیکیشن مخصوص دانش آموزان دوم دبستان است و منطبق بر محتوای کتاب ریاضی دوم دبستان ساخته شده است. سوالات چندگزینه ای، نموداری و کلیکی بخشی از تمرین های این برنامه برای تقویت ریاضی میباشد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

دَرسا:تدریس،آموزش، یادگیری برای همه

اگر میتوانید چیزی یاد بدهید یا میخواهید چیزهای جدید یاد بگیرید، در درسا ثبت نام کنید. این برنامه یک راه ارتباطی برای افراد ایجاد کرده و آموزش گیرندگان میتوانند پیشنهادات ارائه تدریس دریافت کنند، آموزش دهندگان نیز درخواست هایی دریافت میکنند و میتوانند از طریق برنامه با آموزش گیرندگان در ارتباط باشند.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

لیست خرید من

این اپلیکیشن به شما کمک میکند تا برای خریدهای روزانه خود لیست خرید بسازید. امکاناتی از قبیل تعریف دسته بندی، فروشگاه، اولویت بندی خریدها و ... نیز در اپلیکیشن وجود دارد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

پازل اعداد

اگر از طرفداران بازی با اعداد هستید، "پازل اعداد" گزینه خوبی برای اوقات فراغت شما میباشد. در این بازی باید اعداد را کنار هم جمع کنید و رکورد بزنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

سرزمین کلمات

در این بازی حدس کلمه با بیش از 700 مرحله چالش برانگیز میتوانید اطلاعات عمومی خود را مورد سنجش قرار دهید و دایره لغات خود را تقویت کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

بق بقو

به کمک این برنامه سرگرم کننده کودک شما با صدای انواع حیوانات آشنا میشود. بیش از 110 حیوان به صورت دسته بندی شده در این اپلیکیشن قرار گرفته اند.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

داروخانه

در این برنامه میتوانید اطلاعات دارویی خود را افزایش دهید. کافی است نام داروی موردنظر را جستجو کنید. داروها به صورت دسته بندی شده در اپلیکیشن قرار گرفته اند. آدرس بیمارستان ها و داروخانه های سراسر کشور نیز در دسترس شما قرار گرفته است.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

مبدل واحدها

توسط این اپلیکیشن میتوانید انواع محاسبات از حساب های مالی گرفته تا محاسبه حجم، جرم، توان، فشار، دما، زمان و ... را انجام دهید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

هگز حرفه ای

در این بازی دونفره، بازیکنان باید مهره های خود را به گونه ای در صفحه قرار دهند که دو ضلع متوازی الاضلاع به هم وصل شود. از طرفی باید مانع حریف خود شوند تا برنده بازی گردند.

 

دانلود از کافه بازار

 

اینها را هم بخوانید