اپلیکیشن تلگرام ایرانی

تلگرام ایرانی، پیام رسان پیشرفته برای ایرانیاننسخه 4.2.1.200302

امتیاز کاربران
4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی تلگرام ایرانی از بازار سازنده : نوین ایده

در بین ما ایرانیان وقتی صحبت از چت کردن و برنامه های پیام رسان میشود، نام تلگرام بیشتر از هر مسنجر دیگری به خاطرمان می آید. محبوبیت این پیام رسان در ایران باعث شده تا نسخه های غیر رسمی متعددی از آن تولید شود. اپلیکیشن تلگرام ایرانی یکی از نسخه های غیر رسمی و دارای مجوز تلگرام میباشد که امکانات پیشرفته ای دارد. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید. تلگرام با امکانات اضافهشما قبل از شروع کار با برنامه فوق، میتوانید زبان دلخواه (فارسی، انگلیسی و عربی) برای استفاده از آن را انتخاب کنید. البته تغییر زبان از منوی کناری تلگرام ایرانی و گزینه تنظیمات نیز قابل انجام است. نکته مهم دیگری که باید درباره این اپلیکیشن اندرویدی بدانید، امکان افزودن چند حساب کاربری با شماره تلفن های متفاوت در آن میباشد. شما میتوانید با استفاده از گزینه تغییر حساب کاربری به راحتی بین اکانت های خود جابجا شوید.   نکته : هر تنظیماتی که برای هر کدام از حساب های خود انجام داده باشید، برای آن ذخیره شده و باقی میماند.

تلگرام ایرانی یک پیام رسان پیشرفته با امکانات مفید است.
  گفتگوهای مرتب شده در صفحه اصلی تلگرام ایرانی، همه گفتگوهای شما در زبانه های مختلف قرار گرفته و به صورت زیر از هم تفکیک شده اند:
  • همه چت ها
  • اشخاص
  • گروه ها و سوپر گروه ها
  • کانال ها
  • ربات ها
  • خوانده نشده ها
  • برگزیده ها
مزیت تفکیک چت ها این است که شما به راحتی میتوانید گفتگوهای موردنظر خود را پیدا کنید. بد نیست بدانید که از منوی کناری اپلیکیشن فوق و گزینه تنظیمات پیشرفته، امکان فعال یا غیرفعال کردن نمایش هر کدام از این زبانه ها وجود دارد.   تلگرام پیشرفته  سفارشی کردن گفتگوها در تلگرام ایرانی با لمس طولانی هر یک از چت ها، منویی ظاهر میشود که گزینه های زیر در آن به چشم میخورد:
  • افزودن به برگزیده ها
  • مخفی کردن
  • خوانده شده
  • بیصدا کردن
  • سنجاق به بالای لیست
  • حذف تاریخچه پیام ها
  • حذف گفتگو
  استفاده از گزینه های نام برده بسیار راحت میباشد و تنها برای مخفی کردن گفتگوها باید کارهای بیشتری انجام دهید. وقتی یک یا چند گفتگو مخفی شد برای مشاهده آنها لازم است که دکمه ارسال پیام جدید را به صورت طولانی لمس کنید. حالا باید رمز را باید در ناحیه جستجو وارد نمایید تا برنامه یکبار باز و بسته شود و چت های مخفی به نمایش درآیند.   نکته : وقتی برای اولین بار میخواهید چت های مخفی را ببینید، یک رمز عبور از شما خواسته میشود. با لمس آیکن قفل در صفحه مخفی شده ها، میتوانید این رمز را تغییر دهید.   امکانات مفید و کاربردی برنامه خیلی از گزینه های موجود در منوی کناری تلگرام ایرانی، با نسخه اصلی تلگرام تفاوتی ندارند اما در بین آنها گزینه هایی هستند که امکانات مفیدی را در اختیارتان قرار میدهند. مهمترین این امکانات عبارتند از: مخاطبین آنلاین : اگر مخاطبین شما آخرین بازدید خود را غیرفعال نکرده باشند، در لیست این بخش به نمایش درمی آیند. تغییرات مخاطبین : وقتی دوستان شما عکس پروفایل یا نام خود را تغییر دهند، میتوانید در این بخش ببینید. حتی امکان فیلترکردن نوع تغییرات (عکس، شماره و آیدی) نیز پیش بینی شده است. مخاطبین خاص : با رفتن به صفحه چت هر مخاطب، میتوانید منوی سه نقطه را باز کنید و او را به قسمت مخاطبین خاص اضافه نمایید. با این کار هر موقع که تغییری در پروفایل او ایجاد شود، اه دریافت اعلان از آن مطلع خواهید شد. تغییر صدا : در اندروید نسخه 5 به بالا، شما میتوانید پیام های صوتی خود را با قرار دادن فیلترهای جالب بر روی آن ارسال کنید. آیدی یاب پیشرفته : این ابزار به شما کمک میکند تا با وارد کردن آیدی تلگرام افراد، آنها را به راحتی بیابید.   علاوه بر مواردی که نام بردیم، گزینه های دیگری مثل انتخاب قالب (بیش از 20 رنگبندی)، زیبانویسی (10 فونت فارسی)، جاروبرقی (خالی کردن فضای حافظه)، راهنما و ربات رفع ریپورت و مشاهده همه فایل های تصویری به صورت تفکیک شده (همه رسانه ها) از منوی کناری برنامه قابل دسترس هستند.   نکته : به دلیل محدودیت های جدید از طرف کمپانی تولیدکننده تلگرام، قابلیت روح و مخفی سازی حالت تایپ از نسخه های غیر رسمی آن حذف شده است.   تلگرام فارسی  قابلیت های ویژه پیام رسانی از آنجا که وظیفه اصلی تلگرام ایرانی ارسال و دریافت پیام میباشد، قابلیت های ویژه ای برای این کار در آن وجود دارد. در صفحه هر گفتگو شما میتوانید از طریق نوار دسترسی سریع، به آخرین چت های خود دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، امکانات دیگری هم برای پیام رسانی بهتر پیش بینی شده اند که عبارتند از:
  • پرش به اولین پیام (منوی سه نقطه)
  • فوروارد بدون نقل قول (نام فرستنده)
  • فوروارد همزمان پیام به چند گفتگو
  • فوروارد پیشرفته با امکان ویرایش متن قبل از ارسال
  نکته : در قسمت تنظیمات پیشرفته میتوانید نمایش نوار دسترسی سریع به چت های اخیر را غیر فعال کنید. همچنین امکان غیرفعال کردن تایید استیکر و صوت قبل از ارسال وجود دارد.   نگاهی بر رابط کاربری برنامه تلگرام ایرانی با استفاده از رابط برنامه نویسی (API) تلگرام تولید شده و از لحاظ ظاهری، شباهت های زیادی به نسخه اصلی این پیام رسان دارد. به همین دلیل نقص خاصی در رابط کاربری این اپلیکیشن دیده نمیشود و کار با آن راحت میباشد.  
بیش از 10000 بار نصب این برنامه اندرویدی و رضایت قابل توجه کاربران از آن، نشان میدهد که تلگرام ایرانی میتواند به عنوان یک پیام رسان با امکانات پیشرفته مورد استفاده قرار بگیرید. شما میتوانید برنامه فوق را از کافه بازار به صورت رایگان دریافت کنید.
ابزارهای پیام رسان
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • امکانات جانبی مفید و کاربردی
  • عملکرد صحیح با حداقل خطا
  • تجربه کاربری راحت
  • گرافیک زیبا
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه نمونه های بسیاری از نسخه های غیر رسمی تلگرام وجود دارند که در هر کدام از آنها، امکانات مختلفی را میبینیم. تلگرام ایرانی نیز هرچند وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد و قابلیت های لازم برای پیام رسانی حرفه ای را دارد اما میتوانست امکانات بیشتری هم داشته باشد. برای مثال باید به حذف تکی یا دسته جمعی پیام ها، منشی و غیره اشاره کنیم. امیدواریم که در نسخه های بعدی این اپلیکیشن اندرویدی، ایده پردازی های بیشتری انجام شود.  

تلگرام ایرانی

تلگرام ایرانی، پیام رسان پیشرفته برای ایرانیان

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    محسن 5
    واقعاعالیه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    محمدحسین 5
    من استفاده میکنم واقعا عالیه اصلا تبلیغات نداره

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود اپلیکیشن اندرویدی تلگرام ایرانی