اپلیکیشن تلگرام فارسی پرتغال گرام

تلگرام فارسی پرتغال گرام، پیام رسانی با امکانات حرفه اینسخه 4.2.1.18

امتیاز کاربران
4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

بدون تردید، تلگرام محبوبترین پیام رسان در بین ما ایرانیان است و همین محبوبیت باعث شده تا نسخه های فارسی آن نیز با امکانات پیشرفته تر تولید گردد. اپلیکیشن تلگرام فارسی پرتغال گرام یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام میباشد که با نصب آن میتوانید از امکانات مفیدی برای پیام رسانی بهره مند شوید. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید. تلگرام فارسیهرچند برنامه فوق یک نسخه غیر رسمی از تلگرام است اما به دلیل استفاده از رابط برنامه نویسی (API) این اپلیکیشن، مجوزهای لازم و امنیت کافی را دارد. در واقع، ثبت شماره تلفن همراه در تلگرام فارسی پرتغال گرام با ارسال کد تایید از طرف سرورهای تلگرام انجام میگیرد. شما میتوانید در این اپلیکیشن اندرویدی، چند حساب کاربری با شماره های مختلف ایجاد کنید و به راحتی بین آنها جابجا شوید.   نکته : با جابجایی بین حساب های کاربری در اپلیکیشن فوق، تنظیمات مربوط به هر حساب ذخیره باقی خواهد ماند.

امکانات پیشرفته تلگرام فارسی پرتغال گرام، در خیلی مواقع برایتان مفید خواهد بود.
  نظم و ترتیب در مدیریت گفتگوها یکی از مهمترین ویژگی های تلگرام فارسی پرتغال گرام این است که چت های شما در صفحه اصلی آن تفکیک شده و در زبانه های مختلف قرار میگیرند. این بخش بندی به صورت زیر میباشد:
  • همه گفتگوها
  • چت های شخصی (مخاطبین)
  • گروه ها و سوپرگروه ها
  • کانال ها
  • ربات ها
  • خوانده نشده ها
  • برگزیده ها
  نکته : برای اضافه کردن گفتگوی دلخواه به قسمت برگزیده ها، باید بر روی گفتگو اشاره طولانی کنید و از منوی ظاهر شده، گزینه افزودن به برگزیده ها را انتخاب نمایید.   تلگرام با امکانات اضافه  امکاناتی که پیام رسانی را حرفه ای میکنند هرچند نسخه اصلی تلگرام دارای قابلیت های کافی برای پیام رسانی میباشد اما با این حال، امکانات دیگری نیز مورد نیاز هستند. در تلگرام فارسی پرتغال گرام شما میتوانید از امکانات زیر در صفحه گفتگوها بهره مند شوید:
  • نوار دسترسی سریع به چت های اخیر
  • تغییر صدا با فیلترهای جالب
  • فوروارد پیام بدون نقل قول (نام فرستنده)
  • فوروارد همزمان پیام به چند گفتگو (چندگانه)
  • فوروارد پیشرفته با امکان ویرایش متن قبل از ارسال
  نکته : برای تغییر صدا باید به منوی کناری برنامه بروید و با لمس گزینه مدیریت صدا، فیلتر دلخواه را انتخاب کنید.   ابزارهای پیام رسان  قابلیت هایی برای مواقع خاص تلگرام فارسی پرتغال گرام دارای قابلیت های ویژه ای میباشد که در مواقع خاص برای شما کاربرد خواهند داشت. این قابلیت های عبارتند از: مخفی کردن چت : با لمس طولانی گفتگوی موردنظر خود و انتخاب گزینه مخفی کردن از منوی ظاهر شده، میتوانید آن را از لیست چت ها پنهان کنید. برای این کار، باید یک رمز عبور برای مشاهده گفتگوهای مخفی وارد نمایید. حالا اگر انگشت خود را چند ثانیه بر روی دکمه نوشتن پیام جدید نگه دارید و رمز عبور را وارد کنید، چت های مخفی شده به نمایش درمی آیند. دسترسی به گفتگوهای مخفی از منوی کناری و گزینه ای با همین نام نیز امکان پذیر است. افزودن و تغییر حساب کاربری : همانطور که گفتیم در این تلگرام فارسی، امکان افزودن چند حساب کاربری و جابجایی راحت بین آنها وجود دارد. تنظیمات هر حساب نیز موقع جابجایی ذخیره خواهند ماند. مدیریت فایل : برای دسترسی راحت به فایل های خود بر اساس تاریخ و نوع فایل، میتوانید از این بخش استفاده کنید. زیباسازی متن : اگر میخواهید پیام های شما با فونت متفاوت و زیبا برای دیگران ارسال شود، باید نوع فونت را از این قسمت انتخاب نمایید. مخاطبین آنلاین : در این صفحه افرادی که آنلاین هستند، نشان داده میشوند به شرط آنکه آخرین بازدید آنها مشخص باشد. تغییرات مخاطبین : هر تغییری که دوستان شما در آیدی، شماره یا عکس پروفایل خود بدهند، در این بخش قابل مشاهده خواهد بود. امکان فیلترکردن لیست تغییرات بر اساس نوع آن نیز پیش بینی شده است. آیدی یاب پیشرفته : با کمک این ابزار میتوانید افراد دیگر را با جستجوی نام کاربری آنها در تلگرام پیدا کنید. مخاطبین خاص : برای اطلاع از تغییر پروفایل مخاطبین خاص و دریافت اعلان آن، باید آنها را به این بخش اضافه نمایید. این کار با لمس گزینه افزودن به مخاطبین خاص در منوی سه نقطه گفتگوی شخصی انجام میشود. حذف مخاطبین : در این بخش میتوانید مخاطبین را به صورت دسته جمعی، انتخاب و حذف کنید. تنظیمات پوسته : اگر قصد تغییر رنگ پوسته برنامه را دارید، در این قسمت امکان ساخت قالب شخصی با رنگبندی دلخواه برای هر بخش وجود دارد. تبلیغ شکن : با فعال کردن این گزینه، درخواست های ناخواسته برای عضویت در کانال دریافت نخواهید کرد. تنظیمات ویژه پرتغال گرام : در این صفحه، گزینه های زیر به چشن میخورند: زیباسازی متن (انتخاب فونت دلخواه) نمایش وضعیت آنلاین بودن کاربران نمایش زبانه های تفکیک چت در بالای صفحه تایید صدا و استیکر قبل از ارسال حذف زبانه های دلخواه از نوار تفکیک گفتگوها   نکته : راهنمای رفع ریپورت و جاروبرقی برای حذف راحت فایل های اضافه، از دیگر گزینه های منوی کناری هستند.   تلگرام پیشرفته  نکاتی درباره رابط کاربری محیط تلگرام فارسی پرتغال گرام، شباهت زیادی به نسخه اصلی این پیام رسان دارد چون همانطور که گفتیم، در تولید آن از رابط برنامه نویسی تلگرام استفاده شده است. تغییراتی مثل افزوده شدن زبانه های تفکیک چت و سایر امکانات نیز به خوبی پیاده سازی شده اند. در کل از لحاظ ظاهری و تجربه کار با برنامه فوق، مشکل خاصی به چشم نمیخورد هرچند بهتر بود رنگ پیش فرض قالب، بهتر باشد.  
برای اینکه از پیام رسانی لذت بیشتری ببرید و امکانات پیشرفته ای در اختیار داشته باشید، میتوانید از تلگرام فارسی پرتغال گرام استفاده کنید. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
تلگرام با امکانات اضافه
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • راحتی استفاده برای همه
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • امکانات جانبی مفید
  • گرافیک زیبا و رابط کاربری استاندارد
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه نمونه های مشابه تلگرام فارسی پرتغال گرام به اندازه ای هستند که برای افزودن قابلیت های بیشتر، نیاز به پیشنهاد ما نیست. امیدواریم در نسخه های بعدی این اپلیکیشن اندرویدی، شاهد وجود امکانات زیر باشیم:
  • منشی برای پاسخگویی خودکار
  • امکان حذف سریع و دسته جمعی پیام ها
  • ترک گروه با امکان بازگشت
  • تنظیمات شخصی حرفه ای تر
  • و...
با اضافه شدن امکانات نام برده به اپلیکیشن فوق، بدون تردید رضایت کاربران آن نیز افزایش خواهد یافت.  

تلگرام فارسی پرتغال گرام

تلگرام فارسی پرتغال گرام، پیام رسانی با امکانات حرفه ای

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    آنوشا 5
    بنظرم برنامه عالیه حتی با وجود اینکه نصبش نکردم اما مطمئنم که برانامه ی خوبیه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    a 1
    ببخشید ولی پی ام حذف شده رو نشون تنیده اگه آنلاین نباشیم😒تازه فیلترم هس

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    اشکان 5
    بهترین تلگرام موجود از هر لحاظ فقط متاسفانه از دیشب تا الان قطع شده و چند وقت هست اپدیت نشده دوباره وصل میشه یا ن؟؟

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    مرتض 5
    عالی خوب خوب

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    امیر 5
    سلام ممنون خیلی عالییییییه

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    negin
    لطفا حالت روح اضافه کنید

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    آرمین 1
    خب اینا همش تکراری بود همه تلگرام های غیر رسمی دارن میشن یکی ! به نظر بیشتر جنبه تبلیغاتی داره نقد و بررسیتون ! هیچ چیزی بهتر و متفاوت تر از موبوگرام داره که بشه بهش اتکا کرد ؟ اصن چیزی داره ؟

    به این نظر پاسخ دهید
    1. سیامک سرشوق
      سیامک سرشوق
      بله حرف شما درسته دوست عزیز البته نقد و بررسی های ما جنبه تبلیغاتی ندارن. اگر به متن بیشتر دقت کنید، متوجه میشید که تلگرام های غیر رسمی از لحاظ امکانات کمی با هم فرق دارن و دلیل اختلاف امتیازشون همین هست. به هر حال قضاوت نهایی با کاربر هست که کدوم رو انتخاب کنه.

      به این نظر پاسخ دهید
دانلود اپلیکیشن اندرویدی تلگرام فارسی پرتغال گرام