اپلیکیشن جامیت

جامیت: هم سرگرم شو و هم کسب درآمد کن!نسخه 1.49

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی جامیت از بازار سازنده : جامیت

حضور در اجتماع یکی از نیازهای اساسی افراده و به لطف شبکه‌های اجتماعی مجازی، شرایطی مهیا شده که کاربران گوشی‌های هوشمند بتونن با افردی که علایق مشترکی دارن، ارتباط برقرار کنن و مطالب مفیدی رو به اشتراک بذارن.

تو این نقد و بررسی قصد دارم تو رو با اپلیکیشنی به نام "جامیت" آشنا کنم که یه شبکه اجتماعی با کلی امکانات کاربردی و در ازای امتیازاتی که برای فعالیت‌های مختلف در اپلیکیشن می‌گیری، می‌تونی درآمد هم کسب کنی!

 

رابط و تجربه کاربری

آنچه کار با اپلیکیشن رو برای کاربر خوشایند می‌کنه، ظاهر و رابط کاربری اپلیکیشنه. چیدمان عناصر در صفحه به خوبی انجام شده و کاربر به راحتی به کلیه امکاناتی که اپلیکیشن در اختیار قرار میده، دسترسی داره.

 

ثبت‌نام در اپلیکیشن

اکثر اپلیکیشن‌ها با استفاده از شماره موبایل، ثبت‌نام کاربر رو انجام میدن و جامیت هم از این قاعده مستثنی نیست و باید کدی رو از طریق پیامک برات ارسال شده وارد کنی. به این ترتیب به کلیه امکانات اپلیکیشن که به صورت رایگان هم در اختیارت قرار داده شده، دسترسی پیدا می‌کنی.

 

مشاهده آخرین پست‌ها

به احتمال زیاد با سایر شبکه‌های اجتماعی آشنایی داری و می‌دونی پست چیه؟ اپلیکیشن جامیت این امکان رو در اختیارت قرار داده که بتونی پست‌های تصویری، ویدیویی یا آلبومی بذاری و از قابلیت‌هایی مانند درج هشتگ و منشن کردن استفاده کنی.

اما چیزی که موجب تمایز جامیت از سایر شبکه‌های اجتماعی میشه اینه که تو به ازای هر فعالیتی در برنامه مثل لایک کردن، کامنت گذاشتن، بازنشر پست و ... امتیاز می‌گیری و می‌تونی این امتیازات رو به پول نقد تبدیل کنی. به این ترتیب هم سرگرم میشی و هم درآمد کسب می‌‌کنی.

با کلیک روی هشتگ‌ها هم می‌تونی تمامی پست‌هایی مشابه که اون هشتگ رو استفاده کردن، ببینی.

 

حتی می‌تونی از قابلیت جستجوی اپلیکیشن هم کمک بگیری و پست‌هایی که ارتباط بیشتری با سلیقه و علاقه‌مندی‌های تو داره رو پیدا کنی.

 

امکان فیلتر کردن پست‌ها هم وجود داره و می‌تونی اونارو بر اساس نوع‌شون هم فیلتر کنی. حتی میشه اونارو ذخیره کرد.

 

استوری‌های 24 ساعته

با استفاده از جامیت می‌تونی استوری متنی، تصویری یا ویدیویی یا حتی لایو بذاری. این استوری‌ها تنها به مدت 24 ساعت نمایش داده میشه و بعد به صورت خودکار حذف میشه و می‌تونی ببینی چه افرادی استوری‌هات رو دیدن.

 

مشاهده هشتگ‌های پرطرفدار

تو این بخش از اپلیکیشن کلیه هشتگ‌های پرطرفدار که پست‌های زیادی از اونا استفاده کردن، نمایش داده میشه و می‌تونی آخرین مطالب وبلاگ رو هم ببینی. امکان اشتراک‌گذاری این مطالب هم وجود داره.

 

پروفایل کاربری

با مراجعه به بخش پروفایل، می‌تونی اطلاعاتت رو مشاهده و ویرایش کنی. کل امتیاز، افزادی که دنبال می‌کنی و همینطور افرادی که تو رو دنبال می‌کنن هم نمایش داده میشه و می‌تونی پست‌های خودت رو هم ببینی.

 

امکانات متنوع

ارسال پیام و برقراری تماس صوتی و ویدیویی یکی از امکانات کاربردی جامیت هست. اگه اهل پیدا کردن دوستان جدید هستی، می‌تونی به جامیت امکان دسترسی به GPS گوشیت رو بدی تا افرادی که در اطرافت هستن رو بهت نمایش بده. فیلتر کردن نتایج بر اساس پارامترهای مختلف هم امکان‌پذیره.

 

تنظیمات کاربردی

حریم خصوصی کاربر اهمیت زیادی در کلیه اپلیکیشن‌ها و مخصوصاٌ شبکه‌های اجتماعی داره. جامیت هم در قسمت تنظیمات امکانات متعددی رو در اختیارت قرار داده تا بتونی همه جزئیات رو مطابق با نیازت شخصی‌سازی کنی.

امکان تغییر پس‌‌زمینه و قالب برنامه هم وجود داره و می‌تونی تعیین کنی که چه کسی می‌تونه تو رو دنبال کنه، بهت پیام بده، شماره موبایلت رو ببینه و ...

 

درآمدزایی یا جامیت

همون‌طور که در ابتدای متن هم اشاره شد، جامیت یه اپلیکیشن برای کسب درآمد هم هست. هرچه امتیاز بیشتری کسب کنی، درآمدت هم بیشتره و هر وقت خواستی اونو نقد کنی.

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن جامیت

 

جامیت

جامیت: هم سرگرم شو و هم کسب درآمد کن!

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری ساده
  • قابلیت‌های متعدد
  • اجرای روان و بدون خطا
  • امکانات جانبی
  • امکان تماس صوتی و ویدیویی
  • برخی مشکلات جزئی

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن جامیت از کافه بازار