جراحی پلاستیک

جراح سینه و چند نکته درباره جراحی های پلاستیک زیبایی

جراحی زیبایی سینه – که به آن ماموپلاستی تقویت کننده نیز گفته می شود – عملی است که به منظور افزایش سایز پستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این جراحی شامل قرار دادن ایمپلنت های پستان در زیر بافت پستان یا عضلات سینه است. برای برخی از خانم ها، جراحی زیبایی سینه راهی برای افزایش اعتماد به نفس است. برای برخی دیگر، این جراحی از بازسازی پستان برای شرایط مختلف از جمله بعد از برداشتن سینه است.

جراحی پستان با هدف درمان، ناهنجاری های مادرزادی را اصلاح می کند، علائم بیماری را بهبود می بخشد و تغییر شکل های ایجاد شده به سبب سرطان، سوختگی یا ضربه در سینه را برطرف می سازد. جراحی زیبایی پستان (ماموپلاستی)، به مجموعه روند های جراحی اشاره دارد که هدف آن، اصلاح یا تغییر شکل ظاهر، حالت و برجستگی سینه می باشد.

 

انواع جراحی پلاستیک سینه

ماموپلاستی افزایشی

ماموپلاستی افزایشی، با قرار دادن ایمپلنت هایی در زیر یا روی ماهیچه سینه انجام می گیرد. به طور کلی این نوع جراحی افزایشی سینه، تا حدودی یک روند تهاجمی تلقی می شود. جنس ایمپلنت سینه از یک ساختار سیلیکونی است، که با محلول نمکی یا ژل سلیکونی پر شده است. زنان با امتحان کردن ایمپلنت های آزمایشی مختلف، سایز دلخواه خود را تعیین می کنند.

چه افرادی ماموپلاستی افزایشی را انجام می دهند؟

هدف از انجام این جراحی، ارتقا دادن ظاهر، سایز و برجستگی سینه زنان است. دلایل متعددی برای انجام این نوع جراحی زیبایی وجود دارد. برخی از زنان احساس می کنند که سینه های بسیار کوچکی دارند. بعضی دیگر پس از تغییر شکل سینه در دوران بارداری و بعد از آن، تصمیم به انجام ماموپلاستی افزایشی می گیرند. زنان دیگر نیز تمایل دارند تا سایز و ظاهر سینه های خود را متقارن سازند.

مراقبت های مورد نیاز پس از ماموپلاستی افزایشی

  • مصرف غذاهای معمولی و بدون محدودیت
  • خوابیدن به روی کمر
  • در دو هفته ابتدایی، دست ها را تا حد شانه بالا بیاورید.
  • بهتر است به مدت دو هفته از حمل و جابجایی اجسام سنگین، خودداری کنید.
  • طبق راهنمایی و توصیه پزشک، سینه های خود را ماساژ دهید.

 

ماموپلاستی کاهشی

به گفته بهترین جراح پلاستیک تهران اغلب زنانی که دارای سینه و پستان های بزرگ و سنگین هستند و به سبب آن ها، از دردهایی مانند درد گردن و کمر رنج می برند، تمایل به انجام جراحی پلاستیک سینه از نوع کاهشی دارند. در طول روند جراحی، پوست، چربی و بافت های اضافی سینه برداشته می شوند. بسیاری از بیماران اظهار دارند که پس از انجام ماموپلاستی کاهشی، دردهای پیش از عمل آنان که از پستان های بزرگ و سنگین ناشی می شد، بهبود یافته اند.

 

مراقبت های پس از ماموپلاستی کاهشی

  1. مراقبت های بعد از ماموپلاستی کاهشی، عموماً مربوط به مراقبت از جراحت ها و زخم های ناشی از جراحی زیبایی سینه می باشد.
  2. فرد باید به صورت روزانه جراحت ها را چک کند و از سالم بودن آن ها مطمئن شود.
  3. نواحی جراحت و زخم ها همیشه باید خشک باشد و طبق دستورالعمل پزشک تمیز شود. بدین معنا که برای شستشو و تمیز کردن آن قسمت، نباید از ژل و کرم هایی که توسط پزشک مربوطه تجویز نشده اند، استفاده کرد.
  4. فرد پس از جراحی می تواند حمام کند؛ اما ناحیه زخم ها باید خشک باقی بماند.
  5. سه هفته پس از جراحی ، بهتر است از سوتین های نگهدارنده، یا سوتین های با کیفیت ورزشی استفاده کنید.

 

ماموپلاستی با لیپوساکشن متفاوت است

لیپوساکشن روشی جراحی است که از تکنیک ساکشن برای حذف و برداشتن چربی از قسمت‌های خاصی از بدن مانند شکم، پهلو ها، ران‌ها، باسن، بازو و گردن به کار می‌رود. لیپوساکشن همچنین به شکل دهی این قسمت‌ها کمک می‌کند. از دیگر نام‌های لیپوساکشن می‌توان به لیپوپلاستی و چربی کشی اشاره کرد. بهترین پزشک های لیپوساکشن تهران در اینجا نیز معرفی شده اند.

عمل لیپوساکشن به‌عنوان یک نوع جراحی کاهش وزن و یا جایگزینی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود. اگر اضافه وزن دارید، احتمالاً با استفاده از رژیم‌های غذایی و ورزش و یا جراحی‌های لاغری مانند اسلیو معده و بای پس می‌تواند وزن بیشتری کم کنید تا لیپوساکشن.

اگر دارای چربی اضافی زیاد در قسمت‌های خاصی از بدن هستید و در دیگر قسمت‌ها بدنتان فرم خوبی دارد می‌توانید از لیپوساکشن استفاده کنید.

 

پر طرفدارترین جراحی پلاستیک در دنیا

امروزه، اکثر زنان و مردان خواهان بینی صاف و جذاب هستند. متاسفانه، برخی مواقع فرد به طور مادرزادی دارای چربی‌های مزاحم بوده که نسبت به ورزش مقاوم هستند که نیاز به اصلاح فرم بینی دارند.

طی جراحی، پوست اضافی و چربی‌های مزاحم بینی برداشته شده و عضلات شکم مجددا سفت می‌شوند؛ لذا، جراحی پلاستیک و زیبایی بینی، یک عمل تهاجمی و خطرناک است که باید زیر نظر بهترین جراح زیبایی بینی انجام شود؛ فردی که از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار است.

جراح لیفت صورت و گردن هم مانند زیبایی سینه عمل می کند و باید زیر نظر جراح لیفت صورت و گردن به صورت ماهرانه انجام شود. حتی کاشت دندان و موارد زیبایی مربوط به آن که توسط دندانپزشکان خوب در تهران انجام می شوند جزو اعمال زیبایی ست اما نه پلاستیک!

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید