خرید بازدید گوگل، یک مرحله مهم در برندینگ
اهمیت رتبه بندی سئو
رتبه بندی سئو در گوگل تعیین می کند در کجای لیست جستجو قرار بگیرید. این مکان بستگی به تعداد نظرات کاربران دارد و البته بخشی که تاثیر بیشتری دارد یعنی نظرات مثبت از طرف کاربران می باشد، در واقع گوگل راه ارتباطی میان کاربران و مشاغل است. امروزه گوگل خود سرویس های خرید بازدید گوگل را در قالب google addsense دارد، اما استفاده از این سرویس ها نیازمند صرف هزینه های بالا میباشد.
اگر در صفحه اول و یا حداقل در صفحه دوم قابل مشاهده نیستید، تجارت شما برای مشتریان قابل دسترس نیست. به عبارت بهتر میزان بازدیدکننده یک سایت نشان دهنده برند بودن آن سایت است و اینکه کاربران آن سایت را میشناسند، گوگل نیز به این معیار جهت بررسی رتبه بندی سایت و شاخص برندینگ آن اهمیت میدهد. بازدیدیار بهترین سیستم خرید بازدید گوگل در ایران جهت ایجاد شاخص های برندینگ میباشد، حال بیایید کمی بیشتر در مورد شاخص های برندینگ و نحوه تشکیل آنها صحبت کنیم.
نرخ بررسی در اینترنت
مطالعات در زمینه بررسی ها نشان داده که مشاغل خوب دارای تعداد بازدیدکننده بیشتر از دامنه و مصرف کنندگان بیشتر در جستجو اطلاعات شرکت و محصولات شما هستند. بهبود این امر رتبه بهتری در میان نتایج جستجو به شما میدهد. از این میان هر چقدر میزان زمانی که یک کاربر در سایت شما می گذراند بیشتر باشد، نشان میدهد بررسی های بیشتری صورت گرفته است. اگر مصرف کننده زمان بیشتری را بگذراند یعنی اطلاعات بیشتری می خواهد و این میزان زمان صرف شده در بهبود رتبه وب سایت در گوگل نقش تاثیر گذاری دارد. اگر میتوانید وقت مناسبی را برای وبسایت خود بگذارید شما را دعوت به مطالعه این مقاله برای بررسی چند روش موثر در جذب ترافیک از گوگل مینمایم.
با خرید بازدید گوگل می توانید کاربران را به ثبت نظرات راغب کنید.
مزیت داشتن بازدید گوگل در تجارت
اهمیت این موضوع کاملا روشن است، چرا که امروزه کاربران به نظرات یکدیگر بیشتر از صاحبان مشاغل اعتماد می کنند و میزان اهمیت مشاغل به کاربران نشان دهنده سه موضوع مهم است. از جمله، اعتماد کاربران به شما، آگاهی بخشیدن و سئو مبتنی بر ابزار گوگل مثل گوگل مپ و داشتن بازخورد مناسب. این موارد به شما کمک میکند زمینه مناسبی در تجارت داشته باشید. حالا مسئله مهم کاملا آشکار است. ولی سوال قابل بحث چگونگی داشتن این مزایا است. هر کدام از این مزایا راه های متفاوتی دارند که به آنها اشاره می کنیم.
جلب اعتماد در برندینگ
به راحتی با داشتن بازدید مناسب گوگل به این هدف مهم خواهید رسید. با بررسی هایی که در گوگل صورت میگیرد، نظرات کاربران قبلی کمک می کند تا مشتریان جدید نیز راغب به استفاده از خدمات شما بشوند. البته تعادل بین نظرات مثبت و نظران منفی نشان می دهد تا چه حد در کار خود جدی هستید و نوع رفتار شما با کاربر را نشان می دهد. شفافیت بیشتر شما با کاربر میزان اعتماد و رضایت آنها را جلب میکند. افراد از این طریق دوست دارند شما را به دیگران معرفی کنند. هر فردی تمایل دارد خریدی با اطمینان داشته باشد. ممکن است بودجه شما به تبلیغات گران قیمت کفایت ندهد. ولی بودجه شما برای خرید بازدید گوگل و رقابت میان رقبا کافی باشد. به این ترتیب افراد می توانند به این وسیله با جستجویی ساده با نحوه برخورد شما با مشتریان آشنا شوند. بازدید گوگل در تصمیم گیری آگاهانه و جلب رضایت مشتریان بسیار تاثیر گذار است.
با خرید بازدید گوگل احتمال دریافت امتیاز را بیشتر کنید.
دریافت بازخورد های مناسب
در میان بازخورد هایی که دریافت میکنید دو نوع بازخورد وجود دارد. بازخورد منفی و بازخورد مثبت که باید تعادلی میان این دو برقرار باشد. ولی هدف ما دریافت بیشتر بازخورد مثبت است. برای حل این موضوع استفاده از مشکل به وجود آمده به عنوان فرصت دو راهکار وجود دارد. برای اینکه تجربیات بد مشتریان را جبران کنید باید همیشه پاسخی مناسب در نظر بگیرید. به این صورت که با عذرخواهی و تلاش برای جبران اشتباه، نظر مشتری را به استفاده دوباره از خدمات شما جلب کنید. همچنین با این کار سبب جلب اعتماد مشتریان جدید می شوید. به این صورت تجربه های مثبت بیشتر تبدیل به بازخوردهای مثبت در گوگل می شوند و زمانی که میزان این بازخوردها بیشتر باشد، شما بیشتر دیده می شوید.
/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست