اپلیکیشن دکترآباد

دکترآباد: جامع‌ترین بستر آموزش و پرورش علوم پزشکینسخه 1.3.0

5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : پزشکی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 35 مگابایت
سازنده : دکترآباد

برای موفقیت در هر زمینه‌ای باید اطلاعات‌مون رو به روز نگه داریم و مرتباً در حال یادگیری و گسترش اطلاعات و دانش‌مون باشیم.

علم پزشکی یکی از رشته‌هاییه که مرتباً در حال پیشرفت و تغییره و اگه از دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان این رشته هستی، باید همگام با این تغییرات حرکت کنی.

در این مطلب قصد دارم شما رو با اپلیکیشنی به نام "دکترآباد" آشنا کنم که دستیار خوب و کاملی برای دسترسی به آخرین اطلاعات پزشکیه و بهتون کمک می‌کنه تا در کمترین زمان به اطلاعات و ابزارهای مختلفی دسترسی پیدا کنین. پس با من همراه بشین تا با امکانات مختلفی که این برنامه در اختیارتون قرار میده آشنایی پیدا کنین.

 

نسخه آی‌او‌اس این اپلیکیشن هم از طریق لینک زیر قابل دانلوده:

 

رابط و تجربه کاربری

اینکه کاربر از کار با اپلیکیشن لذت ببره، اهمیت زیادی داره و این ویژگی برای برنامه‌هایی که آموزشی هستن دوچندان مهمه. چون مدت زمان کار با این اپلیکیشن‌ها به دلیل محتوای آموزشی اونا طولانیه و باید بهترین تجربه کاربری رو در اختیار کاربر قرار بدیم.

خوشبختانه دکترآباد از این نظر عملکرد بسیار خوبی رو به نمایش گذاشته. تمامی جزئیات و استانداردها در طراحی برنامه مد نظر قرار گرفتن و لحن استفاده شده در بخش‌های مختلف هم باعث شدن که یه حس صمیمانه‌ای شکل بگیره و کار با برنامه رو برای کاربر لذت‌بخش‌تر کنه.

 

ورود در برنامه

ثبت‌نام و ورود در برنامه به کمک شماره موبایل و کد تاییدی که از طریق پیامک ارسال شده انجام میشه و با وارد کردن شماره موبایل در این برنامه اطلاعات به‌روز برات اس‌ام‌اس میشه. اگه اولین باره که وارد برنامه میشی، یه سری اطلاعات مثل نام و نام خانوادگی و رشته تحصیلی رو هم باید وارد کنی تا محتواها بر اساس رشته به نمایش در بیاد.

 

امکانات کاربردی

اپلیکیشن دکترآباد قابلیت‌های مختلفی رو در اختیار کاربران قرار میده. ابزارهای کاربردی، محتوای آموزشی، بانک آزمون و ... بخشی از امکانات کاربردی این برنامه به شمار میرن که در ادامه به شرح اونا خواهیم پرداخت.

به کمک اسکن بارکد هم می‌تونی به صورت صوتی و بصری به محتواها دسترسی پیدا کنی.

 

جعبه ابزار من

پزشکان با مراجعه به این قسمت می‌تونن انواع محاسبات پزشکی از GFR و BMI گرفته تا تخمین ریسک سکته مغزی و ... رو انجام بدن و به بروزترین پایگاه داده‌ها دسترسی داشته باشن.

فعال یا غیرفعال کردن هر کدوم از این بخش‌ها بر اساس تخصص فرد هم امکان‌پذیره.

 

کتابخانه من

خوندن کتاب و اطلاع از دانش روز دنیا برای رشته‌هایی مثل پزشکی اهمیت حیاتی داره. در بخش کتابخانه من، به کتاب‌های مختلفی دسترسی دارین، می‌تونین عنوان‌های موردنظرتون رو جستجو کرده و کتاب‌های موردعلاقه‌تون رو به لیست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنین.

دسته‌بندی‌های موجود هم کمکتون می‌کنه تا هرچه سریع‌تر کتاب دلخواه‌تون رو پیدا کنین.

 

داروخانه من

این بخش نه تنها برای پزشکان، بلکه برای عموم افراد هم کاربرد داره. داروها به تفکیک نوع‌شون در دسته‌بندی‌های مربوطه نمایش داده میشن و می‌تونین با جستجوی دارو، از موارد مصرف، دستور مصرف، منع مصرف و نکاتی که هنگام استفاده از دارو باید مد نظر داشته باشین، اطلاع پیدا کنین.

 

محتوای آموزشی غنی و جامع

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان انواع گرایش‌های پزشکی با مراجعه به بخش "مرکز آموزش" می‌تونن به دوره‌های آموزشی بسیار مفید و باکیفیت در انواع دسته‌بندی‌ها دسترسی داشته باشن.

به کمک فیلترها هم می‌تونین دوره‌ها رو بر اساس نیازمندی‌های خودتون شخصی‌سازی کنین.

برخی از دوره‌ها به صورت رایگان در اختیارتون قرار گرفتن، اما برای مشاهده بعضی از دوره‌ها هم باید هزینه بپردازین.

 

مرکز آزمون

این قسمت از اپلیکیشن که مناسب دانشجویان رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری و ...هست، شامل "بانک سوال"، "آزمون‌ساز" و "تک‌آزمون" میشه که فیلترهای مختلفی هم داره. این بانک سوالات بسیار کامل و جامعه و روزبه روز در حال بروزرسانی بوده و شامل بانک سوالات بین المللی هم میشه.

 

کلبه من

تمامی اطلاعات از علاقه‌مندی‌ها و سفارش‌ها گرفته تا طرح‌ها و ... در این بخش قابل نمایشه. با دعوت دوستان به برنامه هم می‌تونی به اونا هدیه (اعتبار) بدی و خودتم هدیه (اعتبار) بگیری.

تنظیمات اپلیکیشن هم امکانات جانبی خوبی رو در اختیارت میذاره. می‌تونی حالت شب رو فعال کنی تا هنگام مطالعه به چشم هات فشار وارد نشه. تعیین رمز عبور برای برنامه هم امکان‌پذیره.

حتی می‌تونی برای خودت آواتار انتخاب کنی. برای انجام این کار باید به بخش "اطلاعات من" بری.

دکترآباد

دکترآباد: جامع‌ترین بستر آموزش و پرورش علوم پزشکی

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری حرفه‌ای
  • تجربه کاربری مناسب
  • اجرای روان و بدون خطا
  • امکانات متعدد
  • محتوای غنی
  • مورد خاصی وجود ندارد

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • - نمایش محتوای کتاب‌ها به صورت نیتیو و درون اپلیکیشن
  • - امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات دارویی از طریق پیام‌رسان‌های نصب شده روی گوشی
  • - امکان یادداشت برداری از کتاب ها و دوره ها

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن دکترآباد از گوگل پلی