قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان

سامانه پیامکی هلدینگ ایرانیان؛ یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات

مقدمه

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چه چیزی باعث رونق کسب و کارهای اینترنتی می شود و چرا هنوز به موفقیت دست پیدا نکرده اید. این روزها کسب و کارهای مختلفی در فضای مجازی فعال اند که هر کدام خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می کنند. تنوع در خدمات و کسب و کارهای اینترنتی، باعث شده است که بسیاری از مردم به دنبال رقابت در این فضا باشند. کلید موفقیت در این رقابت، قطعا تبلیغات است که باید با روش موثر و اصولی انجام شود. 

 

تبلیغات؛ مهم ترین اصل در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی 

زمانی که قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در فضای مجازی و گوگل را دارید، باید اصول مختلفی را مد نظر قرار دهید. خوشبختانه یا متاسفانه، در سال های اخیر و با ورود بیماری کرونا، بسیاری از کسب و کارهای حضوری جای خود را به کسب و کارهای مجازی داده اند. این موضوع باعث شده تا راهکارهای جدیدی برای موفقیت در فضای مجازی به وجود بیایند.

تبلیغات، مهم ترین اصل برای موفقیت در فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی است. البته اگر با روش های اصولی انجام شود. خود تبلیغات از بخش های مختلفی تشکیل شده و کسب و کارها می توانند با انتخاب روش اصولی آن، از رقبای خودشان پیشی بگیرند. 

 

دیجیتال مارکتینگ و سامانه پیامکی

بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ، علمی است که با کمک آن می توان در میان کسب و کارهای اینترنتی، به موفقیت زیادی دست پیدا کرد. این روزها، شاهد روش های مختلفی برای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی هستیم که همگی به لطف دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده اند.

استفاده از پنل پیامک، یکی از روش های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ است که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. سامانه تبلیغاتی پیامکی، می تواند با ارسال SMS تبلیغاتی به افراد در گروه بندی های مختلف، باعث معرفی کسب و کارها به افراد مختلف شود.

مهم ترین اصل در موفقیت کسب و کارهای اینترنتی

 

مزایای استفاده از خدمات هلدینگ ایرانیان برای تبلیغات کسب و کارها

رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی کم ترین تعرفه بدون واسطه را به مردم عزیز ایران ارائه می کند. در سال های اخیر بسیاری از کسب و کارها شاهد افت بوده اند و دلیل این موضوع هم شرایط اقتصادی جامعه و شیوع کرونا در کشور ایران بوده است. اما با کمک خدمات ارائه شده در هلدینگ ایرانیان می توان تا حد زیادی نگرانی های کسب و کارهای مجازی را برطرف کرد.

مزیت های بسیار زیادی برای دریافت خدمات از هلدینگ ایرانیان وجود دارند که اگر آن ها را بدانید، سریع تر اقدام به دریافت خدمات از این هلدینگ خواهید کرد. برای اینکه بیشتر با خدمات و مزایای دریافت آن ها از هلدینگ آشنا شوید، به برخی از این مزایا اشاره می کنیم.

 

  • ارسال پیامک های تبلیغاتی انبوه. سامانه های پیامکی تبلیغاتی، از جمله سامانه های به روز و مهم برای کسب و کارهای اینترنتی به شمار می روند که وظیفه اطلاع رسانی به کاربران را برعهده دارند. اگرچه تمامی کسب و کارهای مجازی نیاز به یک سامانه پیامکی دارند؛ اما سامانه پیامکی تبلیغاتی، یک سامانه بسیار مهم برای کسب و کارهای در حال رشد است.
  • با کمک سامانه تبلیغاتی SMS هلدینگ ایرانیان، می توان پیامک های مربوط به برندهای مختلف را به صورت انبوه ارسال کرد. کمترین هزینه برای ارائه بهترین خدمات در زمینه ارسال این پیامک ها از مشتریان دریافت می شوند.
  • فراهم کردن امکان رشد کسب و کارهای اینترنتی. هر یک از کسب و کارهای اینترنتی، نیاز به رشد و موفقیت دارند. قطعا سیستم های مجازی مانند سامانه های پیامکی، می توانند تاثیر زیادی بر روی رشد کسب و کارهای اینترنتی داشته باشند. اما بسیار مهم است که از یک شرکت معتبر که قراردادهای خوبی را با ایرانسل، آرین تل و حتی همراه اول بسته است، کمک گرفت. هلدینگ ایرانیان با توجه به قراردادهای معتبر، امکان ارسال پیامک و SMS انبوه را برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است. بنابراین، می توان با کمک این سامانه پیامکی، در کسب و کارهای مختلف موفق شد.
  • امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی با گروه بندی های مختلف و بر اساس نظر مشتری. گروه بندی کردن مخاطبین هدف، تاثیر بسیار زیادی روی موفقیت در کسب و کارها دارد. ممکن است یک کسب و کار بیشتر با خانم های سن پایین سر و کار داشته باشد و یک کسب و کار دیگر به گروه های سنی بالاتر خدمات ارائه کند.
  • هلدینگ ایرانیان امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را بر اساس جنسیت، سن، کد پستی و منطقه فراهم کرده است. پس می توان با توجه به درخواست مشتری، یک گروه بندی مناسب را جهت ارسال پیامک تبلیغاتی در نظر گرفت

 

دریافت خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی

هلدینگ ایرانیان؛ ارائه دهنده خدمات ارسال sms تبلیغاتی

هلدینگ ایرانیان کار خود را با هدف کمک به کسب و کارهای مجازی و رونق آن ها شروع کرده است. تا به امروز هم با توجه به خط خدماتی ارائه شده توسط این هلدینگ، بسیاری از کسب و کارها توانسته اند به موفقیت خوبی دست پیدا کنند. ارسال پیامک لیست سیاه و ارسال به شماره های بلک لیست، از جمله خدمات مهم هلدینگ ایرانیان است که با همکاری اپراتور ارین تل انجام می شود.

دیتا جدید همراه اول و ایرانسل نیز با هلدینگ ایرانیان جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی همکاری دارند. سامانه تبلیغاتی هلدینگ ایرانیان، امکان ارسال انواع پیامک های حاوی متون و لینک های مختلف را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است. 

بنابراین، کسب و کارهایی که نیاز به دریافت سامانه پیامکی و خط خدماتی برای ارسال پیامک با یک شماره مشخص را دارند، می توانند از قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان کمک بگیرند. چرا که با توجه به همکاری این دو شرکت، می توان شاهد رشد کسب و کارها و موفقیت در حیطه های مختلف بود.  

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین روش تبلیغات، یعنی ارسال پیامک ها و SMSهای تبلیغاتی آشنا کنیم. هلدینگ ایرانیان با همکاری با اپراتور ارین تل، امکان ارسال انواع پیامک ها را به صورت انبوه برای شما کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است. فقط کافیست که جهت دریافت بهترین خدمات، از این مجموعه کمک بگیرید. 

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید