سامسونگ

سامسونگ، پیشتاز بازار حافظه SSD

شرکت سامسونگ از بزرگترین و مشهورترین برندها در زمینه قطعات الکترونیک می باشد. این شرکت کره ای توانسته است بازار حافظه SSD را در دست بگیرد و پیشتاز در این عرصه باشد. در طول 3 ماهه سوم سال 2021 میلادی عرضه حافظه SSD به خاطر کمبود قطعات با 3 ماهه اول تفاوتی نداشت. اما سامسونگ توانست یک چهارم از سهم بازار SSD را از آن خود کند.

 

در 3 ماهه دوم سال 2021 یا به عبارتی در میانه اردیبهشت تا تیر ارائه حافظه SSD با 3 ماهه اول سال تغییری نداشته و تفاوتی را نمی توان در این بین لحاظ کرد که از علل این ثابت بودن رقم، کمبود تراشه های مربوطه در دنیا می باشد که این کمبود خود را به بازار حافظه SSD نیز نشان داد.

این روزها استفاده زیادی از این حافظه ها نسبت به هارد دیسک ها می شود و کاربران بیشتر به استقبال حافظه SSD می روند و این به منزله این است که متقاضیان سرعت را به ظرفیت حافظه ترجیح می دهند. این گونه است که سامسونگ توانسته در طول این مدت یک چهارم کل بازار حافظه SSD را در دست بگیرد، همانند تور ایروان لحظه آخر که این روزها توانسته در صدر تورهای پرمخاطب قرار گیرد.

 

طبق اعلام TRENDFOCUS در طی 3 ماهه دوم 2021، چیزی در حدود 5/99 میلیون واحد حافظه SSD به بازارهای سراسر جهان عرضه شده است که در قیاس با 3 ماهه اول سال که ظرفیت 4/99 میلیونی را وارد بازار کرده بود نتوانسته تغییر چندانی ایجاد کند.

در میان عرضه کنندگان حافظه SSD، سامسونگ با ارائه 4/24 میلیون یعنی یک چهارم کل بازار در جایگاه نخست عرضه قرار گرفته است. رتبه دوم و سوم نیز در دست وسترن دیجیتال و توشیبا می باشد که به ترتیب 8/18 میلیون و 6/12 میلیون واحد حافظه SSD را به سراسر جهان ارائه کرده اند.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

 

اینها را هم بخوانید