بازی سرزمین رنگ ها

سرزمین رنگ ها، بازی مناسب برای آموزش رنگ ها به کودکاننسخه 1.0.0.0

5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزشی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 34.2 مگابایت
دریافت برنامه/بازی سرزمین رنگ ها از بازار سازنده : چوب شور

یکی از آموزش هایی که همه ما در دوران کودکی دیده ایم، آشنایی با رنگ های مختلف و اسم آنها بوده است. اکنون شما میتوانید در بازی سرزمین رنگ ها، همین آموزش را با شیوه ای جالب به فرزند خردسال خود بدهید و او را سرگرم کنید. در نقد و بررسی این بازی اندرویدی با ما همراه باشید. بازی های آموزشی برای کودکان  اولین نکته مهمی که باید درباره بازی فوق بگوییم، وجود 5 نوع سرگرمی مختلف در آن میباشد که هر کدام از آنها، جنبه آموزشی متفاوتی دارند. دیگر قابلیت مهم سرزمین رنگ ها، امکان استفاده از 6 زبان فارسی، آذری، انگلیس، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی میباشد. سرگرمی های موجود در این بازی اندرویدی را به ترتیب ساده تا پیشرفته، در ادامه نام برده ایم.   بادکنک های رنگی در این بازی ساده که انجام آن برای کودک بسیار راحت است، با لمس هر بادکنک، نام رنگ آن پخش میگردد. به این ترتیب فرزند شما ضمن لذت بردن از سرگرمی ترکاندن بادکنک ها، به خوبی با اسامی رنگ ها آشنا میشود.   رنگ آمیزی لذت بخش این قسمت از سرزمین رنگ ها برای کودک بسیار سرگرم کننده خواهد بود. کافی است یکی از 4 نقاشی متحرک را انتخاب نموده و سپس از میان کاراکترهای موجود، یک مورد را برای رنگ آمیزی لمس کنید. با این کار بوم نقاشی به نمایش درمی آید و کودک میتواند با اشاره بر روی قلم موهای رنگی، هم با نام آن رنگ آشنا شود و هم رنگ کاراکتر را تغییر دهد. قبل از شروع رنگ آمیزی نیز امکان پاک کردن رنگ های قبلی وجود دارد. نکته : بعد از تغییر رنگ ها، کاراکترها با رنگ جدید در نقاشی متحرک نشان داده میشوند و این موضوع میتواند برای کودک خردسال جذاب باشد.

با سرزمین رنگ ها، کودک دلبند خود را سرگرم کنید و آموزش دهید.
بازی آموزشی برای اندروید  تعامل با محیط در این بخش از بازی فوق، دو سرگرمی تعاملی برای فرزند شما تدارک دیده شده که مثل بخش های قبل، نام رنگ ها هم در آنها آموزش داده میشود. در یکی از این سرگرمی ها با لمس درخت، شاخ و برگ آن رشد میکند و پرنده های رنگی به نمایش درمی آیند. در سرگرمی دوم هم یک بالن وجود دارد که با اشاره بر روی آن، بادکنک های رنگی ظاهر میشوند. هر چه تعداد بادکنک ها بیشتر باشد، بالن با سرعت بیشتری به طرف بالا میرود.   آموزش رنگ ها به کودکان همراه با سرگرمی  پازل رنگ ها یکی از بخش های آموزنده و جذاب این بازی اندرویدی، پازل رنگ ها میباشد که در آن نام رنگ پخش میشود و کودک باید آن را از بین قطعه های پایین صفحه انتخاب کند. به این ترتیب پازل کامل میشود.   بازی حدسی برای تقویت ذهن آخرین سرگرمی موجود در سرزمین رنگ ها، یک بازی فکری است که در آن تعداد شکل با رنگ های مختلف نشان داده میشود. حال کودک باید جای این شکل ها را به ذهن خود بسپارد و اشکال دارای رنگ یکسان را از پشت خانه های مربعی تشخیص دهد. این بازی دارای سه درجه آسان، متوسط و سخت میباشد.   روش موثر یادگیری رنگ ها برای خردسالان  نکاتی درباره گرافیک و صدای بازی قالب گرافیکی بازی فوق با دقت نظر بالا و حسن سلیقه کافی طراحی شده و از جذابیت های لازم برای رده سنی خردسال برخوردار است. محیط تعاملی با انیمیشن های جذاب برای کودک، از دیگر ویژگی های سرزمین رنگ ها به شمار می آید. موزیک و صداهای استفاده شده در این بازی نیز با موضوع آن کاملا تناسب دارند و نقصی در آنها به چشم نمیخورد.   بازی آموزش رنگ ها به کودکان 
گروه "چوب شور" که قبل از این هم بازی های آموزشی دیگری را برای رده سنی کودکان تولید نموده، در ساخت سرزمین رنگ ها نیز به خوبی عمل کرده است. باید گفت که این بازی اندرویدی علاوه بر دارا بودن جنبه های سرگرمی، روش آموزش موثری برای یادگیری رنگ ها توسط کودک شما میباشد.
  نکته : بازی فوق به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت است اما برای استفاده نامحدود از همه قسمت ها و زبان ها، باید آن را با پرداخت هزینه ناچیز به نسخه کامل ارتقا دهید. بازی سرزمین رنگ ها 
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • وجود 5 نوع سرگرمی متفاوت و آموزنده
  • امکان یادگیری با 6 زبان مختلف
  • راحتی کار برای کودک
  • عملکرد صحیح و بدون نقص
  • گرافیک زیبا
نقاط ضعف بازی
  • تعداد کم سرگرمی ها
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی در بررسی هایی که انجام دادیم، نقص یا کمبود خاصی در سرزمین رنگ ها ندیدیم. البته ایده پردازی های بیشتر در این بازی اندرویدی، میتواند باعث افزایش کارایی آن از جنبه های سرگرمی و آموزشی شود. به عنوان مثال باید به صداگذاری برای تشویق کودک یا پیاده سازی هوشمندانه تر بعضی از سرگرمی ها اشاره کنیم. امیدواریم تولیدکنندگان بازی فوق، روند توسعه بازی های آموزشی برای کودکان را ادامه داده و در آینده عناوین فاخر دیگری را روانه بازار کنند.   نکته : از گروه "چوب شور" دو بازی دیگر به نام های سرزمین اعداد و سرزمین حیوانات در اپریویو نقد و بررسی شده است.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


سرزمین رنگ ها