سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در زیباکنار

سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در زیباکنار

شهر زیباکنار در استان گیلان و در نزدیکی شهر رشت و بندر انزلی واقع شده است . هر ساله تعداد زیادی مسافر برای تفریح و استراحت به شهرهای شمالی کشور سفر می کنند و شهر زیباکنار نیز از این قاعده مستثنی نیست . البته دلایل زیادی برای انتخاب زیباکنار به عنوان محلی برای گذراندن تعطیلات وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساحل زیبا ، ویلاهای گوناگون و متنوع و طبیعت زیبای آن اشاره کرد . وجود ظرفیت‌های مختلف در حوزه گردشگری ، زیباکنار را به محل مناسبی برای سرمایه‌گذاری از نوع خرید ویلا تبدیل کرده است . در ادامه این مطلب به دلایل اهمیت سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در زیباکنار از سایت ایتاویلا خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

 

دلایل اهمیت سرمایه‌گذاری با خرید در زیباکنار :

1. موقعیت جغرافیایی زیباکنار

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد زیباکنار نسبت به سایر شهرهای استان گیلان موقعیت جغرافیای آن است . این شهر ساحلی به شهرهای چمخاله ، رشت ، لشت نشا و بندر انزلی نزدیک است ؛ بنابراین به طور قطع می‌توان گفت که از تمام بخش‌های استان گیلان راه‌های ارتباطی برای رسیدن به زیباکنار وجود دارد و گردشگران از این نظر هیچ مشکلی نخواهند داشت . همچنین قرار گرفتن این شهر در نزدیکی شهرهای توریستی دیگر گیلان ، باعث شده است که افراد زیادی حتی بدون برنامه‌ریزی قبلی تصمیمی بگیرند در مسیر رفتن به مقصدشان به شهر زیباکنار نیز سری بزنند و از جاذبه‌های گردشگری آن لذت ببرند . فرودگاه سردار جنگل شهر رشت فاصله‌ای سی کیلومتری با شهر زیباکنار دارد . فاصله کم یک شهر توریستی با فرودگاه یک ویژگی بسیار مهم برای گردشگران محسوب می‌شود ؛ زیرا با طی مسافتی اندک ، به راحتی به شهر ساحلی زیباکنار می‌رسند و می‌توانند در یکی از ویلاهای بی‌شماری که در این شهر برای جذب توریست و سرمایه‌گذاری در زیباکنار ساخته شده است اقامت کنند . همان‌طور که در بالا گفتیم از دلایل اهمیت سرمایه‌گذاری با خرید ویلا در زیباکنار ، دلیل نزدیکی آن به منطقه آزاد بندر انزلی است و همین نزدیکی به منطقه آزاد باعث رشد و پیشرفت این شهر در سال‌های اخیر شده است . در مناطق آزاد به دلیل قوانین خاصی که برای تجارت در نظر گرفته شده است ، سرمایه‌گذاران زیادی به سرمایه‌گذاری در این مناطق تشویق شده‌اند . رشد و پیشرفت منطقه بندر انزلی به توسعه شهر زیباکنار نیز کمک کرده است.

 

 

2. جاذبه‌های گردشگری زیباکنار

ساحل زیباکنار به تنهایی می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد برای کسانی که به گذراندن اوقات فراغت در آرامش و سکوت ساحل علاقه‌مند هستند . البته نمی‌توان نقش مراکز تجاری جذابی مانند مرکز تجاری کاسپین را در این شهر نادیده گرفت . از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر زیباکنار آکواریوم منطقه آزاد می‌توان به پل کیاشهر ، تالاب‌ها ، مرداب و رودخانه اوشمک اشاره کرد . روستاها و مناظر طبیعی اطراف شهر زیباکنار نیز از مکان‌های مورد علاقه دوستداران طبیعت می‌باشد. پارک ملی بوجاق در شهر زیباکنار نیز یکی دیگر از جاذبه‌های توریستی این شهر است . پرنده‌های بسیاری مانند قو ، طاووس ، کشیم ، خروس کولی ، فلامینگو ، پلیکان ، باکلان ، اکراس ، خوتکا و اردک سر حنایی در این پارک ملی زندگی می کنند . همچنین بیش از پنجاه گونه ماهی مانند اردک ‌ماهی ، کپور ، کاراس و سیم پرک نیز در پارک ملی اوجاق نگهداری می‌شوند . پارک ملی بوجاق به دلیل تنوع پرندگان و آبزیانی که در آن نگهداری و حفاظت می‌شوند به یکی از مهم‌ترین پارک‌های ملی کشور تبدیل شده است.

 

 

3. رونق خرید و فروش ویلا در زیباکنار

به دلیل این که زیباکنار یک شهر توریستی در استان گیلان محسوب می‌شود و مراکز خرید و مجموعه ویلاهای زیادی در آن ساخته شده ، این شهر از امنیت بالایی نیز برخوردار است. گشت ساحلی و نیروی انتظامی به صورت بیست و چهار ساعته و شبانه روزی در این شهر مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به اهالی و گردشگران زیباکنار هستند . همین موضوع توانسته است زیباکنار را به محلی امن برای خرید ویلا مبدل سازد زیرا شما می‌توانید بدون نگرانی و دغدغه خاصی هر زمان که علاقه داشتید از ویلایتان استفاده کنید و زمانی که آن را ترک می‌کنید از امنیت آن نیز مطمئن باشید . رشد و پیشرفت ویلاسازی در زیباکنار در طی سالیان گذشته بسیار محسوس بوده است . شما در اطراف ساحل و همچنین مناطق شهری ویلاهای متنوعی را می‌توانید مشاهده کنید ؛ بنابراین ساخت فروش و خرید ویلا در زیباکنار یکی از مهم‌ترین موارد سرمایه‌گذاری در این شهر است . همان‌طور که می‌دانید افراد زیادی تمایل دارند که برای دور شدن از آلودگی‌ هوا و زندگی شهری مدتی را در منطقه‌ای خوش آب وهوا سپری کنند . زیباکنار تمام ویژگی‌های یک مکان عالی برای گذراندن تعطیلات را دارا می‌باشد . برای همین افراد زیادی تمایل دارند که در این شهر ویلا خریداری کنند تا هر زمان که بخواهند بدون مشکل پیدا کردن محل اقامت برای خود و خانواده‌شان به این شهر سفر کنند . میزان تقاضای بالا برای خرید ویلا باعث شده است که ارزش ملک و زمین در این شهر به طور چشم‌گیری افزایش یابد و افراد زیادی به سرمایه‌گذاری و خرید و فروش ویلا در زیباکنار علاقه نشان بدهند.

 

 

4. نزدیکی زیباکنار به منطقه آزاد انزلی

به دلیل فاصله کمی که شهر زیباکنار با بندر انزلی دارد ، مردم به راحتی به بازار این منطقه دسترسی دارند . هر روزه در منطقه آزاد انزلی اجناس خارجی و باکیفیتی از طریق کشتی‌ها تخلیه می‌شوند و در بازارچه‌ها و مراکز تجاری این منطقه به فروش می‌رسند ؛ بنابراین زیباکنار را می‌توان علاوه بر مکانی برای استراحت و گردش ، شهری برای تجارت و سرمایه‌گذاری نیز در نظر گرفت . فاصله کمی که بندر انزلی و زیباکنار با تهران دارد نیز باعث توجه تاجران بزرگ پایتخت به تجارت در این شهر شده است. سخن پایانی با توجه به مواردی که در این مطلب بررسی شد، سرمایه‌گذاری در زیباکنار یک سرمایه‌گذاری مطمئن و پر سود خواهد بود . این سرمایه‌گذاری می‌تواند در بخش‌های مختلفی مانند مراکز اقامتی ، هتل‌ها و خرید و فروش ویلا یا تجارت و خرید و فروش کالاهای مختلف خارجی و حتی خرید خودرو خارجی با پلاک منطقه آزاد در منطقه آزاد انزلی باشد . در هر صورت اگر به سرمایه‌گذاری با خرید در زیباکنار علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌دهیم که با توجه به حوزه‌ای که برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید با مشاوران در در ایتاویلا در ارتباط باشید تا بتوانید راهی امن برای سرمایه‌گذاری مطمعن و پرسود را انتخاب کنید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید