سرمایه گذاری آسان با بامبو

سرمایه‌گذاری ساده و آسان با بامبو

شاید تا امروز با شنیدن نام سرمایه‌گذاری، یاد نمودارهای بورسی، اصطلاحات مالی و یا پیچیدگی‌های بازارهای سرمایه‌گذاری می‌افتادیم؛ ولی درحال حاضر فناوری‌های جدیدی مثل اینوست‌تکها (Invest Tech) سرمایه‌گذاری را ساده کرده‌اند.

پیچیدگی و تخصصی بودن دانش سرمایه‌گذاری، تجربه و تخصصی که جز با صرف وقت و زمان زیاد حاصل نمی‌شود و تدوام و همیشگی بودن سرمایه‌گذاری، چالش‌هایی است که هر کسی برای شروع سرمایه‌گذاری با آن مواجه است.

 

فناوری‌های جدید و اپلیکیشن‌هایی که با ورود به زندگی ما بسیاری از کارها را ساده کرده‌اند در این زمینه نیز راهکارهایی ارائه داده‌اند.

جدیدترین و به نوعی می‌توان گفت اولین محصول اینوست‌تک کشور، محصولی است به نام بامبو. بامبو که توسط هلدینگ مالی مفید طراحی و عرضه شده است برنامه‌ای است که نقش مربی مالی را برای کاربران خود ایفا خواهد کرد.

 

هدف‌گذاری آسان

اولین مواجه شما با بامبو و اولین قدم شما در استفاده از این اپلیکیشن، هدف‌گذاری است. هدف مهم‌ترین عامل موفقیت شما در تمام مراحل زندگی بخصوص در حوزه مالی است.

شما بجای تمرکز بر یادگیری روش‌های سرمایه‌گذاری، مقایسه بین بازارهای مختلف و محاسبه میزان سود و زیان خود، کافی است هدف و زمان مد نظرتان، میزان سرمایه اولیه و توان پرداخت منظم خود را مشخص کنید و بقیه کار را به بامبو بسپارید.

 

خرید یا سرمایه‌گذاری؟

سرمایه‌گذاری خرید مسکن یا ازدواج شاید رایج‌تر از دیگر انواع سرمایه‌گذاری باشند، ولی در بامبو شما برای تمام اهداف بزرگ و کوچک خود می‌توانید هدف‌گذاری کنید.

از خرید گوشی موبایل و ساعت هوشمند گرفته تا خرید خانه و سرمایه‌گذاری بازنشستگی و... همگی در بامبو به سادگی تحقق‌پذیرند.

 

نظم مالی، راه رسیدن به موفقیت

برای موفقیت مالی راهی جز نظم مالی وجود ندارد. داشتن هدف درست و برنامه‌ریزی، بدون نظم مالی نتیجه نخواهد داشت. مربی مالی نظم مالی و پیگیری اهداف را به شما آموزش خواهد داد تا بتوانید به واسطه آن‌ها به اهداف مورد نظرتان برسید.

 

حرفه‌ای مثل یک سرمایه‌گذار با تجربه

در کنار هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی و پیگیری اهداف می‌توانید با بروزترین و کارآمدترین روش‌هایی که بامبو در در اختیار شما قرار می‌دهد، مانند یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای رفتار کنید.

شناخت عادت‌هایی که موجب موفقیت می‌شوند، نحوه اجرا و تبدیل آن‌ها به عادات موفقیت، دیگر مزیتی است که استفاده از اپلیکیشن بامبو دارد.

 

لذت برنامه‌ریزی و رسیدن به اهداف

مسیر موفقیت شما برای رسیدن به اهدافتان بخصوص در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری، مسیر منحصر‌به‌فردی است. ارائه یک راهکار یا برنامه ثابت برای تمام افراد، مسیری است که به سختی به موفقیت منجر خواهد شد. اولین اپلیکیشن مربی مالی، راهکار و برنامه‌ای شخصی‌سازی شده برای شما در نظر دارد. برنامه‌ای که براساس علاقه‌مندی‌ها، نیازها، میزان ریسک‌پذیری و توان پرداختی شما شخصی‌سازی شده است. علاوه بر این، در اختیار داشتن مشاور مالی همیشگی و رایگان، مزیتی است که بامبو برای شما ایجاد خواهد کرد.

 

برای لذت بردن از سرمایه‌گذاری و تجربه حس خوب هدف‌گذاری و رسیدن به اهداف مالی، کافی است کمی صبر و حوصله کنید. این محصول جدید بزودی منتشر خواهد شد و می‌توانید تجربه جدیدی از سرمایه‌گذاری را تجربه کنید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید