سفر ارزان به مشهد

سفر ارزان به مشهد؛ راهنمای ارزان ترین راه سفر از اصفهان به مشهد

طی کردن فاصله مشهد و اصفهان برایتان کمی دشوار است و دوست دارید در کمترین زمان ممکن به مشهد برسید و سفری راحت و بی‌دغدغه داشته باشید، می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما اصفهان مشهد بلیط هواپیما اصفهان مشهد نمایید. اگرچه ممکن است هزینه سفر با هواپیما کمی زیاد باشد اما با خرید بلیط هواپیما چارتر لحظه آخری می توانید هزینه سفر هوایی را کمی کاهش دهید. در این مسیر پروازی، شرکت‌های هواپیمایی معراج، ایران ایرتور، آتا و... خدمت رسانی می کنند که می‌توانید بلیط هواپیما ارزان در میان آنها بیابید. فاصله هوایی بین مشهد تا اصفهان حدود 833 کیلومتر است که نزدیک به 90 دقیقه طول می‌کشد.

 

سفر ارزان اصفهان به مشهد با قطار

از روش‌های پرطرفدار سفر ارزان به مشهد از اصفهان، سفر با قطار است. معمولاً از روش‌های راحت سفر از اصفهان به مشهد به صورت زمینی که هزینه مناسب‌تری نیز دارد، خرید بلیط قطار اصفهان به مشهد طرفداران بیشتری دارد. اگر قصد سفر به مشهد از اصفهان را با قطار دارید بهتر است بدانید که فاصله خطوط ریلی از اصفهان تا مشهد حدود 1484 کیلومتر است که این مسیر را قطارهای عادی حدود 18 ساعت طی می‌کنند، البته این زمان برای قطارهای تندرو کمتر است. 

 

سفر ارزان به مشهد با اتوبوس از اصفهان

از دیگر روش‌های سفر ارزان به مشهد از اصفهان، خرید بلیط اتوبوس است. مسیر زمینی بین اصفهان تا مشهد از طریق اتوبوس حدود 1250 کیلومتر است که اتوبوس‌ها این مسیر را در چیزی حدود 14 تا 16 ساعت طی می‌کنند. البته این مدت بستگی به مسیری دارد که راننده انتخاب می‌کند؛ ممکن است در مسیر از شهرهایی مانند نطنز، کاشان، نیشابور و... عبور کند. اگرچه ممکن است خرید بلیط اتوبوس هزینه‌های شما را کاهش دهد، اما راحتی سفر را از شما خواهد گرفت. اگر از آن دسته افراد هستید که سفر با اتوبوس برایتان دشوار است، پیشنهاد می‌کنیم روش‌های دیگر سفر ارزان به مشهد را انتخاب کنید.

 

ارزان ‌ترین رستوران‌ های مشهد

برای سفر ارزان به مشهد بهتر است لیستی از رستوران‌های ارزان مشهد را در اختیار داشته باشید تا برای کاهش هزینه‌های مربوط به خورد و خوراک از آن‌ها بهره ببرید. برخی از رستوران‌های مشهد به دلیل فاصله زیاد از حرم و جاذبه‌های گردشگری قیمت ارزان‌تری برای غذاهای خود در نظر می‌گیرند. پسران کریم یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که علاوه بر سرویس دهی خوب قیمت‌های مناسبی را نیز در منوی خود جای داده است. غذای محبوب این رستوران چلو ماهیچه است که طرفداران زیادی دارد. شعبه مرکزی این رستوران در بلوار سجاد، خیابان فرهاد، فرهاد 22 واقع شده است.

 

 

اگر علاقه مند به غذاهای لبنانی هستید می‌توانید از رستوران نسیم لبنان استقبال کنید. این رستوران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده و غذاهای لبنانی خود را به سبک سنتی ارائه می‌دهد این رستوران در خیابان اسدالله زاده قرار دارد. اگر به دنبال فست فود خوب هستید، پیتزا شبدیز انتخاب مناسبی در جمع فست فود‌های مشهد خواهد بود. این فست فود در مشهد سه شعبه دارد و از بهترین رستوران‌های ارزان در مشهد به شمار می‌رود. این رستوران در بلوار هفت تیر بین هفت تیر 12 و 15 واقع شده است.

 

هتل های ارزان مشهد، بهترین روش سفر ارزان به مشهد

پس از رسیدن به شهر مشهد از مقصد اصفهان اولین اقدامی که باید انجام دهید انتخاب اقامتگاه مناسب با قیمت به صرفه است. بهتر است قبل از رسیدن به این شهر و قبل از آغاز سفر خود برای سفر ارزان، هتل های مشهد را بشناسید. البته ممکن است برخی هتل های مشهد که قیمت پایینی دارند خدمات خوبی را در اختیارتان نگذارند. از هتل های ارزان مشهد هتل فرهنگ و هنر است. این هتل سه ستاره در نزدیکی حرم امام رضا و مجتمع زیست خاور واقع شده و واحدهای اقامتی شیک و تمیز را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل دیپلمات مشهد نیز یکی دیگر از این هتل های ارزان است که در حوالی میدان راه آهن مشهد قرار دارد. این هتل از حرم مطهر حدود 5 دقیقه فاصله دارد. هتل سه ستاره دیپلمات امکانات رفاهی خوبی مانند استخر، سونا، جکوزی و انواع ماساژ را برای میهمانان خود در نظر گرفته است. هتل دیپلمات در بلوار شهید کامیاب، نبش کامیاب 32 قرار دارد.

 

 

هتل سیمرغ فیروزه مشهد نیز از حرم حدود 10 دقیقه فاصله دارد این هتل خدمات خوب و ارزان قیمتی را در اختیار میهمانان خود خواهد گذاشت. سه وعده غذایی خود یعنی صبحانه، ناهار و شام را می‌توانید در رستوران این هتل با قیمت مناسب میل کنید و از امکانات خوب آن مانند کافی شاپ و فروشگاه استفاده کنید.

هتل خورشید تابان با چهار ستاره خود از بهترین هتل‌های ارزان مشهد به شمار می‌رود که خدمات خوبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در این هتل نوساز 75 واحد اقامتی تمیز و شیک وجود دارد. ظاهر شیک و تخت خواب‌های استاندارد آن بهترین ویژگی برای انتخاب این هتل است. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به تفریحات آبی مانند استخر، سونا، ماساژ با آب و... اشاره کرد. این هتل در خیابان پاسداران، جنب فرمانداری واقع شده است.

 

ارزان ترین زمان سفر به مشهد

شهر مشهد یکی از شهرهای ایران است که در تابستان آن دمای هوا به حدود 32 درجه خواهد رسید. اگر میانه خوبی با گرمای هوا ندارید بهتر است در تابستان به مشهد سفر نکنید. در پاییز این شهر آنقدر هوا گرم نیست، باز هم سرمای هوا وجود دارد اما از سرمای زمستان کمتر خواهد بود. پاییز بهترین فصل برای سفر افرادی است که از گرمای هوا فرار می‌کنند و البته در پی کاهش هزینه های خود هستند.

 

 

دمای هوا در زمستان شهر مشهد بسیار کاهش پیدا می‌کند. اگر قصد بازدید از مناطق ییلاقی مانند شاندیز و طرقبه را دارید بهتر است در زمستان به این شهر سفر نکنید. اما اگر به دنبال کاهش قیمت‌ها و سفر ارزان هستید می‌توانید زمستان را در برنامه‌ریزی سفر ارزان به مشهد قرار دهید.

 

در انتها

در این مطلب با روش‌های سفر ارزان به مشهد همراه شما بودیم. برای سفر راحت به شهر مشهد مقدس می‌توانید از بلیط‌های لحظه آخری و چارتر که قیمت مناسب‌تری دارند استفاده کنید. برای اقامت در هتل‌های ارزان نیز حتماً درباره آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و رزرو هتل می‌توانید به وب‌سایت گردشگری یوتراوز مراجعه کنید.

 

/پایان رپرتاژ اگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید