سوالات متداول

در این صفحه سوال هایی که مشتریان بطور معمول در رابطه با نقد و بررسی ها می پرسند را گردآوری کرده ایم. برای مشاهده پاسخ هر سوال روی آن کلیک کنید.

اگر سوالتان را در بین این سوالات پیدا نکردید، با پشتیبانی تلگرام ما یا شماره تلفن ۳۶۶۳۹۳۲۲-۰۳۱ تماس بگیرید.

(1) نقد و بررسی با رپورتاژ آگهی چه تفاوتی دارد؟

رپورتاژ آگهی که متن آن توسط شما آماده و ارسال میشود، بیشتر برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد. در متن نقد و بررسی که توسط اپریویو تهیه میشود، کاربران با نحوه عملکرد، امکانات و مزیت های محصول شما آشنا شده و به دانلود یا خرید آن بیشتر اعتماد میکنند. مزیت دیگر نقد و بررسی این است که لینک آن در قسمت در رسانه های کافه بازار قرار میگیرد.

(2) بهترین طرح برای نقد و بررسی برنامه/بازی من کدام است؟

در این مورد شما باید ابتدا بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، تصمیم بگیرید. بعد از آن میتوانید با توجه به خدماتی که در هر کدام از طرح ها ارائه شده، طرح مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر نیاز دارید که اپلیکیشن یا بازی شما بیشتر دیده شود، طرح سبز برایتان مناسب خواهد بود.
اگر در این مورد به راهنمایی بیشتر احتیاج داشتید، میتوانید با پشتیبانی تلگرام ما تماس بگیرید. ما برای انتخاب بهترین طرح به شما مشاوره میدهیم.

(3) آیا متن نقد و بررسی بر اساس طرح انتخاب شده تغییر میکند؟

طرحی که برای نقد و بررسی انتخاب کردید، هیچ تاثیری در محتوای نوشته ندارد. ما در هر صورت، اپلیکیشن یا بازی شما را بطور کامل بررسی میکنیم.

(4) انجام نقد و بررسی چقدر زمان میبرد؟

در حال حاضر انجام هر نقد و بررسی به 1 روز کاری وقت نیاز دارد. این زمان بر اساس محتوا و نحوه عملکرد اپلیکیشن یا بازی ممکن است تا 2 روز هم افزایش پیدا کند که روزهای تعطیل شامل آن نمیشود. همچنین درخواست ها به نوبت و بر اساس تاریخ ثبت سفارش بررسی میگردند.

(5) آیا به غیر از لینک بازار امکان قراردادن لینک سایر مارکت ها یا لینک دانلود مستقیم هست؟

با توجه به مفاد همکاری ما با کافه بازار و قوانین بخش رسانه های این مارکت، امکان درج لینک دانلود از سایر مارکت ها وجود ندارد. البته درج لینک اپ استور برای دریافت نسخه iOS بلامانع است.

(6) لینک نقد و بررسی را چطور در کافه بازار قرار دهم؟

قرار دادن لینک نقد و بررسی در کافه بازار، توسط ما انجام میشود.

(7) لینک نقد و بررسی چه موقع در کافه بازار نشان داده میشود؟

لینک نقد و بررسی در کافه بازار، بعد از تایید تیم رسانه های این مارکت به نمایش درمی آید. مدت زمان تایید لینک ها 24 ساعت میباشد که در ایام تعطیل و آخر هفته تا 72 ساعت هم افزایش می یابد.

(8) چطور از انجام نقد و بررسی برنامه/ بازی خود باخبر شوم؟

با وارد کردن ایمیل و شماره تلفن همراه در موقع ثبت درخواست، انجام نقد و بررسی با ارسال ایمیل یا پیامک به اطلاع شما میرسد.

(9) آیا نقد و بررسی همیشه در سایت باقی می ماند؟

بله نقد و بررسی ها برای همیشه در آرشیو مطالب سایت باقی خواهد ماند.

(10) قسمت هزینه پرداخت درون برنامه ای در فرم پرداخت چیست؟

برای اینکه ما بتوانیم برنامه یا بازی شما را دقیقتر و با ذکر همه امکانات بررسی کنیم، میتوانید هزینه ارتقای برنامه به نسخه کامل یا خرید بسته های سکه در بازی را به مبلغ فاکتور اضافه کنید.

(11) آیا به غیر از پرداخت مبلغ خرید درون برنامه ای، راه دیگری برای معرفی امکانات پیشرفته برنامه یا مرحله های بالاتر بازی هست؟

بله راه های مختلفی مثل ایجاد کد هدیه، دادن مجوز به حساب کاربری برای استفاده از امکانات پیشرفته یا افزایش تعداد سکه در بازی های آنلاین وجود دارد. اگر بازی شما آفلاین است میتوانید نسخه مود شده آن را برای ما ارسال کنید.
برای راهنمایی بیشتر در این مورد با پشتیبانی تلگرام ما تماس بگیرید.

(12) چه اسکرین شات هایی با فرم درخواست بررسی ارسال کنم که برای نقد و بررسی مناسب باشند؟

بهتر است که از مهمترین بخش های برنامه خود یا مرحله های بالاتر بازی اسکرین شات بگیرید تا همه امکانات و قابلیت ها به خوبی نشان داده شوند. اسکرین شات ها میتوانند شامل صحنه هایی از بازی، منوها، امکانات برنامه و غیره باشند. همچنین تصاویر ارسالی باید بدون هرگونه ویرایش با فتوشاپ باشند.

(13) برای نقد و بررسی برنامه/بازی خود درخواست بروزرسانی داده ام. آیا متن نقد و بررسی بطور کلی تغییر میکند؟

در صورت درخواست بروزرسانی از طرف شما، متن نقد و بررسی تغییر نمیکند اما تغییرات انجام شده به انتهای متن اضافه میشود. همچنین امتیازها در صورت نیاز تغییر خواهند کرد.

(14) بعد از بروزرسانی نقد و بررسی نیاز به تغییر لینک در کافه بازار هست؟

خیر نیاز نیست و از همان لینک قبلی استفاده میشود.

(15) آیا با درخواست بروزرسانی، ویدیوشات کوتاه هم تغییر میکند؟

در حال حاضر بعد از انجام بروزرسانی، ویدیوشات ها تغییر نمیکنند.

(16) چطور میتوانم موقعیت های تبلیغاتی ذکر شده در طرح های نقد و بررسی را ببینم؟

موقعیت های تبلیغاتی که میتوانید با سفارش نقد و بررسی از آنها بهره مند شوید عبارتند از E، C، G(ویترین) و A1.
برای اطلاع از محل قرار گرفتن این موقعیت های تبلیغاتی، میتوانید به صفحه تبلیغات مراجعه کنید.

(17) آیا برای استفاده از موقعیت های تبلیغاتی باید خودم بنر طراحی کنم؟

به غیر از مواردی که از آیکن برنامه یا بازی استفاده میشود، طراحی بنر (برای موقعیت A1) به عهده شما میباشد.

(18) در طرح سبز از طرح های نقد و بررسی، ویدیوشات کوتاه چیست؟

این ویدیو از عملکرد برنامه شما در قسمت های مختلف یا صحنه هایی از بازی تهیه میگردد و در آن، امکانات و ویژگی های مهم به کاربر نشان داده میشود.

(19) درج لینک در کافه بازار یعنی چه؟

بعد از انجام هر نقد و بررسی، لینک مطلب در پایین صفحه اپلیکیشن یا بازی شما در کافه بازار (قسمت در رسانه ها) قرار میگیرد.

(20) بررسی ویدیویی هم در کافه بازار قرار میگیرد؟

شما میتوانید از پنل حساب کاربری خود در کافه بازار، بررسی های ویدیویی را به صفحه برنامه یا بازی خود در این مارکت اضافه کنید. این کار به راحتی و با درج لینک ویدیو که ما قبلا آن را در سایت آپارات قرار داده ایم، انجام میشود.

(21) من برای برنامه/بازی خود درخواست بررسی ویدیویی داده ام. آیا امکان دارد نکات موردنظر من در ویدیو نشان داده شوند؟

در این مورد سعی خواهیم کرد که نکات مدنظر شما را تا حد امکان در ویدیو پیاده سازی کنیم. شما میتوانید این نکات را از طریق پشتیبانی تلگرام به ما اعلام کنید تا بررسی شوند.

آخرین بروزرسانی در 15 مرداد 1396