بازی سیبیل خان

سیبیل خان، تست هوش در موزه سیبیلی هانسخه 1.3

4 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی سیبیل خان از بازار سازنده : PROPIXEL

خیلی از بازی هایی که انجام میدهیم، فقط جنبه سرگرمی ندارند و فواید دیگری نیز از آنها نصیب ما میشود. مثل تقویت ذهن، افزایش تمرکز، سرعت عمل و غیره. بازی سیبیل خان که در ادامه با آن آشنا خواهد شد، هوش شما را در حدس کلمه و مرتب کردن حروف در جای صحیح، تحت آزمایش قرار میدهد. اگر آماده رفتن به موزه سیبیلی ها و انجام یک سرگرمی مفید هستید، ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید. بازی کلمات برای اندرویدهوش و سرگرمیدر ابتدای بازی فوق باید یکی از شخصیت های سیبیلی را انتخاب و یک نام دلخواه برای خود وارد نمایید. البته در سیبیل خان، خبری از جدول رتبه بندی کاربران نیست و انتخاب نام و آواتار فقط برای ایجاد یک روند داستانی در آن میباشد. بیش از 10 کاراکتر در این بازی اندرویدی وجود دارند که هر کدام از آنها دارای شخصیت متفاوتی هستند. مثل اصغر خان بیکار، اکبر خان میوه فروش، جلال خان قصاب و... .   نکته : برای تنوع یکی از این کاراکترها، غیر سیبیلی و پیرزنی به نام ننه قمر است.

در سیبیل خان، هوش خود را با جابجایی حروف و پیدا کردن کلمات امتحان کنید.
بازی های فکری  ورود به موزه سیبیلی ها و بازکردن قفل تابلوها کار شما در سیبیل خان، مرتب کردن حروف کلمه میباشد بطوریکه یک لغت معنی دار ساخته شود و جواب مرحله بدست آید. بازی فوق از حدود 300 مرحله تشکیل شده که در 5 سطح قرار گرفته اند. ابتدا با کلمات سه حرفی شروع خواهید کرد اما در مراحل بالاتر، تعداد حروف به 10 عدد هم میرسد و پیدا کردن جواب دشوارتر میگردد. تاثیر افزایش تعداد حرف ها در سختی گیم پلی این است که میتوان کلمه های معنی دار متعددی ساخت اما فقط یکی از آنها جواب مرحله میباشد. در هر مرحله از بازی، یک کلمه که حروف آن به هم ریخته، نشان داده میشود. حالا باید با جابجا کردن این حروف، به جواب برسید. اگر در بعضی مراحل از یافتن کلمه ناامید شدید، میتوانید از دو قابلیت کمکی بهره بگیرید:
  • ارسال عکس مرحله برای دوستان
  • رد کردن مرحله و نمایش جواب
  کلمه پیدا کنید، سبیل جایزه بگیرید با رد کردن هر مرحله از سیبیل خان، امتیاز شما به صورت تعدادی جام و سبیل مشخص میشود. وقتی که جواب را پیدا کردید، سیستم امتیازدهی نشان میدهد که در چند ثانیه و با چند جابجایی، موفق به انجام این کار شده اید. البته این موارد تاثیری در امتیاز نهایی ندارند و در کل با پیدا کردن جواب، 40 عدد جام و 5 عدد سبیل بدست خواهید آورد. از سبیل ها برای بازکردن قفل سطح های بالاتر و همچنین استفاده از راهنمای کمکی استفاده میشود.   نکته : در بازی فوق میتوان از گردونه شانس یا با مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی، سبیل رایگان جمع کرد. اگر به تعداد بیشتری سبیل نیاز داشتید، میتوانید آنها را از قسمت فروشگاه بخرید.   بازی موبایل برای تقویت ذهنمرتب کردن حروف کلمه  گرافیک و صدای بازی چگونه است؟ هرچند تولیدکنندگان سیبیل خان سعی کرده اند که طراحی گرافیکی آن را با خلاقیت زیاد انجام دهند اما انتظار میرفت که در این کار، دقت نظر بیشتری صرف کنند. قالب منوها یا محیط اصلی بازی، میتوانست جذاب تر به نظر برسد و به نمونه های حرفه ای نزدیکتر باشد. در کنار طراحی نسبتا خوب کاراکترها، موزیک و دیالوگ های جالب هم وجود دارند که تا حدودی به جذابیت های این بازی افزوده اند. البته در این مورد هم بهتر بود که خلاقیت بیشتری صرف گردد. یکی از ویژگی های مثبت بازی فوق، جابجایی راحت و اصولی بین منوهای آن میباشد.  
سیبیل خان به عنوان یک بازی سرگرم کننده که برای تقویت ذهن نیز مفید است، میتواند جای خوبی در اوقات فراغت شما داشته باشد. این بازی اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.
حدس کلمه
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • تعداد مراحل زیاد
  • گیم پلی سرگرم کننده
  • اجرای روان با کمترین خطا
  • گرافیک خوب
نقاط ضعف بازی
  • سادگی بیش از حد در گیم پلی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی مهمترین پیشنهادی که برای بهبود سیبیل خان داریم، استفاده از ترفندهایی برای غیر یکنواخت کردن گیم پلی آن میباشد. برای مثال، وجود یک سیستم امتیازدهی پیشرفته تر، تنوع راهنماهای کمکی یا مرحله هایی با روش انجام متفاوت، میتواند یکنواختی این بازی اندرویدی را کاهش دهد. از طرف دیگر انتظار میرفت که روند سختی مراحل در بازی فوق، هوشمندانه تر پیش رود. امیدواریم که در نسخه های بعدی بازی، شاهد ایده پردازی های بیشتری از تولیدکنندگان آن باشیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود بازی اندرویدی سیبیل خان