اپلیکیشن سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال: اپلیکیشنی برای دسترسی به امکانات کاربردی در حوزه ارز دیجیتالنسخه 1.2.9

4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : امور مالی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 11 مگابایت

سرمایه‌گذاری و فعالیت در حوزه ارز دیجیتال نیازمند دانش و تجربه است و باید از افراد متخصص و باتجربه کمک بگیری تا بتونی حداکثر سود و حداقل زیان رو داشته باشی.

اپلیکیشنی که در این مطلب به نقد و بررسی اون پرداخته شده، "سیگنال ارز دیجتال" نام داره و گزینه خوبی برای افراد مبتدی و همچنین باتجربه است و امکانات خوبی رو در اختیار هر دو گروه قرار میده.

پس اگه می‌خوای دانش خودت رو در زمینه ارز دیجیتال بالا ببری و سرمایه‌گذاری‌های حرفه‌ای‌تری انجام بدی، در ادامه با من همراه باش.

 

رابط و تجربه کاربری

در طراحی اپلیکیشن تلاش شده اصل سادگی تا حد امکان رعایت بشه. هر چند با اعمال برخی تغییرات جزئی در رابط کاربری میشه نظم بیشتری به عناصر داد و هماهنگی بیشتری بین قسمت‌های مختلف ایجاد کرد.

محتوای اپلیکیشن دسته‌بندی شده و کاربر می‌تونه بر اساس نیازمندی‌های خودش، به بخش موردنظر مراجعه کنه.

 

 

ثبت‌نام در اپلیکیشن

برای ثبت‌نام در اپلیکیشن "سیگنال ارز دیجیتال" کافیه یه فرم ساده که شامل اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی، موبایل، ایمیل و ... رو پر کنی. اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیارت قرار گرفته، اما برای دسترسی به تمامی امکانات اون باید پلن خودت رو ارتقا بدی. برای این کار کافیه به صفحه پروفایل رفته و "ارتقا پلن" رو بزنی.

 

سیگنال‌ها

سیگنال‌ها به ما کمک می‌کنن تا سوددهی سرمایه‌گذاری‌مون رو بیشتر کنیم. البته برای این کار باید تحلیل سیگنال‌ها یه به اصطلاح تحلیل تکنیکال رو بلد باشی. اپلیکیشن "سیگنال ارز دیجیتال" اطلاعات مفیدی در زمینه سیگنال‌ها در اختیارت قرار میده و شامل به بخش رایگان، اسپات و فیوچرز هست. اشتراک‌گذاری سیگنال‌ها هم امکان‌پذیره.

 

 

 

آموزش‌ها

اگه جز افراد مبتدی هستی و می‌خوای با ارزهای دیجیتال آشنایی پیدا کنی، بهتره به بخش "آموزش‌ عمومی ارزهای دیجیتال" سر بزنی. می‌تونی محتوا رو بر اساس سلیقه خودت شخصی‌سازی کرده و اونا با بقیه هم به اشتراک بذاری. پیشنهاد میشه تنوع مطالب آموزشی بیشتر بشه و قابلیت‌های مثل جستجو و نشان کردن هم بهشون اضافه بشه.

 

 

"راهنمای استفاده از اپلیکیشن" هم بهت کمک می‌کنه هرچه سریع‌تر نحوه کار با "سیگنال ارز دیجیتال" رو یاد بگیری. قاعدتاً چنین امکانی باعث بهبود تجربه کاربری اپلیکیشن هم میشه.

 

اخبار رمز ارزها

این بخش از اپلیکیشن شامل زیرمجموعه‌های متعددی از مقالات و گزارشات گرفته تا نقشه رمز ارزها و قیمت لحظه‌ای رمز ارزها میشه که بسیار مفید و کاربردی هستن.

 

 

 

تحلیل‌ها

همون‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، برای اینکه بتونی از سیگنال‌ها استفاده کنی، باید تحلیل تکنیکال اونا رو بلد باشی. در بخش تحلیل‌ها، برخی از تحلیل‌های تیم سازنده اپلیکیشن نمایش داده شده و می‌تونی از اونا اطلاعات مفیدی کسب کنی. البته این تحلیل‌ها ملاک سرمایه‌گذاری شما نیستن و خودت باید تصمیم‌گیری نهایی رو بر اساس دانش و تجربه خودت انجام بدی.

 

 

در بخش "نظرات شما" هم نظرات کاربران به اشتراک گذاشته شده و می‌تونی تو هم دیدگاه خودت رو ثبت کرده یا جواب سوالات بقیه رو بدی.

 

 

جستجو

بخش جستجو که از طریق منوی کناری اپلیکیشن در دسترسه، بهت کمک می‌کنه تا هرچه سریع‌تر موضوع موردنظرت رو پیدا کنی.

 

 

برای دانلود نسخه آی‌او‌اس اپلیکیشن روی لینک زیر کلیک کن:

https://sibapp.com/applications/signalcryptos

برای دانلود نسخه وب اپلیکیشن هم از لینک زیر استفاده کن:

https://app.puzzley.ir/mobile/4128-DG77-5O6X-0703#/nav/home-screen280

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن "سیگنال ارز دیجیتال"

 

سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال: اپلیکیشنی برای دسترسی به امکانات کاربردی در حوزه ارز دیجیتال

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری ساده
  • اجرای روان
  • محتوای دسته‌بندی‌شده
  • کمبود برخی امکانات

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • - بهبود رابط کاربری اپلیکیشن و ایجاد هماهنگی بیشتر بین عناصر مختلف
  • - افزودن محتوای بیشتر به بخش آموزش همراه با قابلیت جستجو، نشان کردن

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن سیگنال ارز دیجیتال از کافه بازار