بازی شوفر برای اندروید

شوفر، یک بازی کامل برای علاقه‌مندان به ریسینگنسخه 0.9.76

امتیاز کاربران
4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی شوفر از بازار سازنده : ژوری مانگ

بازی های ماشین سواری ایرانی معمولا به دو دسته کلی تقسیم می شوند. درگ ریسینگ ها : درگ ریسینگ، سری مسابقاتی که بین دو وسیله نقلیه (ماشین، موتور و ...) برگزار میشود و برنده کسی است که زودتر از خط پایان عبور کند. ترافیک ریسرها : این دسته از بازی‌ها، در شرایط عادی جاده‌ها یعنی با حضور ماشین‌های غیر مسابقه ای برگزار میگردد و شاید بزرگ‌ترین چالش بازی نیز وجود همین ماشین‌های مزاحم باشد. اما در این بین تولیدکنندگانی هستند که سعی دارند با سنت‌شکنی و اضافه کردن خلاقیت‌هایی به بازی‌های ریسینگ از این چارچوب خارج شوند. گیم پلی بازی شوفر شوفر یکی از همین بازی‌ها است. در مقاله امروز قصد داریم به معرفی و بررسی بازی شوفر بپردازیم. بازی که با استفاده از عنوانین مختلف ریسینگ، حس متفاوتی را به شما هدیه میدهد. در این بازی با سه دسته‌بندی کلی رو به رو خواهید بود که هر یک می تواند تجربه منحصر به فردی را برای شما رقم بزند. مرحله ای : در این بخش با سه ماشین دیگر در شرایط مختلف به رقابت می پردازید و با کسب رتبه در این مراحل، امتیازاتی خواهید گرفت که رتبه کلی شما را در طی مسابقات مرحله‌ای، مشخص می کند. ماشین های متنوع در بازی شوفر مسابقات سفارشی : نقطه قوت و وجه تمایز بازی شوفر با سایر بازی‌های ریسینگ در این دسته بندی نمایان میشود، جایی که کاربر میتواند نوع مسابقه‌ای که علاقمند به شرکت در آن است را مشخص کند. سبک مسابقه هایی مثل :

  • دریفت
در این سبک، شما باید برای کسب مدال طلا به امتیاز مشخص برسید. توجه داشته باشید که زمان شما محدود است و نمیتوانید خیلی آزادانه دریفت بکشید.
  • مسابقاتی
در یک دور شما با 3 حریف دیگر خود رقابت می کنید و برای کسب امتیاز و جایزه باید سریع‌تر از رقبا، خط پایان را پست سر بگذارید.
  • درگ
در این سبک شما باید با تعویض به موقع دنده، مسیر مشخص شده را سریع تر از حریف خود تمام کنید. این مسیر معمولا مستقیم است و چالش اصلی، تعویض به موقع دنده میباشد.
  • زمان
با ورود به این بخش، زمانی در اختیار شما قرار میگیرد و شما باید در کمتر از آن زمان مسابقه را به اتمام رسانید. هرچه زمان بیشتری اضافه بیاورید، رتبه بهتری کسب خواهید نمود.
  • زمان رقابتی
در مسیر، کپسول‌های زمان وجود دارند که نه تنها فرصت مورد نیاز برای طی کردن مسیر مسابقه را تامین میکنند بلکه با در اختیار گرفتن هر چه بیشتر آنها، می توانید به زمان هدف مسابقه برسید و جایزه به دست آورید.
  • تعقیب و گریز
در مسیر 100 دوره بازی آزادانه بچرخید و علاوه بر فرار از دست ماشین های مزاحم به آنها ضربه بزنید. چند نفره : در این قسمت به صورت آنلاین با دوستان یا سایر بازیکنان بازی کنید و لذت ببرید. فورد موستانگ در شوفر کنترلر های این بازی از سه حالت کلی پیروی می کنند که باعث شده هر کاربری بتواند از این بازی لذت ببرد.
  • کنترل با فرمان
  • کنترل ژیروسکوپ
  • کنترل با نشانگرهای چپ و راست
همچنین قابلیت گاز اتوماتیک برای افرادی که نمی توانند علاوه بر کنترل ماشین و استفاده از ترمز و ترمز دستی، گاز دادن را نیز کنترل کنند، تعبیه شده است.
شما میتوانید مکان، شرایط هوایی و قوانین کلی مسابقه را قبل از شروع، انتخاب کنید.
حالت پلی بازی شوفر در این بازی از ماشین‌های مختلف داخلی و خارجی همچون پیکان، نیسان آبی، بوگاتی، لامبورگینی و... استفاده شده است. همچنین شما می توانید بسته به نیازتان، ماشین خود را در دو بخش ارتقا دهید. بخش فنی : در این بخش میتوانید قدرت موتور، نیتروژن و سایر قابلیت‌های ماشین خود را تقویت کنید. ارتقای ماشین در شوفر بخش ظاهری : با ورود به این قسمت امکان شخصی سازی رنگ بدنه، رنگ شیشه، طرح روی بدنه و سایر جزئیات ماشین وجود دارد. با ثبت نام در بازی میتوانید رتبه خود را در جدول کلی بهترین رانندگان دنبال کنید و در بین 10 راننده برتر بدرخشید.
در نهایت باید گفت، بازی شوفر با توجه به طراحی دوبعدی خوب و البته سه بعدی قابل قبول خود میتواند یکی از انتخاب‌های شما علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها باشد.
اسپورت کردن ماشین در شوفر
نقاط قوت برنامه
  • تنوع ماشین ها
  • سبک بازی‌های مختلف
نقاط ضعف برنامه
  • فیزیک ضعیف در گیم پلی
  • حجم بالای بازی
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه بازی شوفر با توجه به تنوع سبک‌های مسابقه‌ای که در خود جای داده است میتواند انتخاب خوبی برای بازیکنان علاقه‌مند به این سبک از بازی‌ها باشد. البته به شرط آن که مشکلات فعلی بازی برطرف گردند.
  • با توجه به تعداد زیاد ماشین ها و قابلیت‌های جانبی هر یک، طراحی ظاهری و فنی هر یک از آن ها توجه بیشتری را می طلبد.
  • هزینه خرید و ارتقای ماشین ها اصلا بالانس نیستند.
  • تقویت فیزیک ماشین‌ها و رفع ایرادات بازی (درگ بیشترین مشکل دیده شد) می تواند بر حس رضایت نهایی کاربرانتان تاثیر مثبتی بگذارد.

شوفر

شوفر، یک بازی کامل برای علاقه‌مندان به ریسینگ

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    علی 4
    بازیش بازی خوبیه، نسخه ی کامپیوترش که خیلی خفنه. ولی میتونست بازی بهتری باشه

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود شوفر از کافه بازار