طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن رستوران با مجموعه دات وب

مجموعه دات وب یکی از قدرتمندترین مجموعه هایی است که به طراحی انواع اپلیکیشن در کم ترین زمان ممکن و با منصفانه ترین قیمت می پردازد. به هر حال، امروزه با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی است که از خدمات آنلاین چشم پوشی کند و به دلیل استقبال مردم از گوشی های تلفن همراه هوشمند، اپلیکیشن های گوناگون بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند؛ به همین دلیل، در ادامه شما را با برخی از خدمات مجموعه دات وب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی

آنچنان که فکر می کنید طراحی اپلیکیشن ثبت آگهی نمی تواند کار آسانی باشد؛ چرا که به هر حال این چنین اپلیکیشن هایی می توانند برای رشد بسیاری از کسب و کارها مفید واقع شوند و صد درصد ویژگی هایی را به خود اختصاص می دهند.

 

می توان برای اپلیکیشن های درج آگهی ویژگی هایی نظیر طراحی یک پنل اختصاصی برای مشتریان و کاربران را یادآور شد. اگر شما به تیم ماهر مجموعه دات وب مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که این ویژگی را در رأس طراحی خود قرار می دهند.

 

همچنین باید فیلترینگی وجود داشته باشد تا محدوده قیمت مورد نظر را آگهی دهنده و مشتری شناسایی کرده و بر اساس آن مشتریان از خدمات بتوانند استفاده کنند. پنلی برای گفتگو جهت ارتباط مشتری و فردی که آگهی خود را درج می کند، هم از جمله ویژگی های اختصاصی دیگری است که می توان نام برد.

 

بر اساس کلید واژه های شبیه به یکدیگر باید امکان جستجوی آگهی را فراهم کرد و همچنین با توجه به منطقه یا هر شهر مورد نظرهم جستجوی آگهی را در محدوده های مختلف باید در طراحی اپلیکیشن در نظر گرفت. نوع پرداخت و تعیین روش پرداخت هم یکی دیگر از ویژگی هایی است که طراحی نباید آن را نادیده بگیرد. البته در طراحی چنین اپلیکیشنی طراح باید بداند که برای انقضای آگهی باید اطلاع رسانی کامل را به آگهی دهنده و کاربران ابلاغ کند که این چنین می توان یک اپلیکیشن برنامه ریزی شده و کاملاً بروز را مدیریت کرد.

 

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که بسیاری از کسب و کارها به این نتیجه رسیده اند، اگر فعالیت خود را در بستر وب ارائه دهند، قطعاً با بازدهی بهتر و کسب سود بالاتر روبرو خواهند شد. برای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی طراح باید امکاناتی را در نظر بگیردکه در ادامه به بررسی برخی از این امکانات خواهیم پرداخت.

 

از جمله امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی باید دارا باشد، قابلیت چت آنلاین است؛ چون که این چنین خریدار در هر زمان و ساعتی این اختیار را دارد تا سؤال خود را از مشاورین فروشگاه پرسیده و سپس خریدی بدون دغدغه را تجربه کند. حقیقتاً در خرید اینترنتی کاربران همیشه دچار شک و تردید هستند و زمانی که نسبت به فروشگاه مورد نظر اطمینان کامل و کافی پیدا کنند، به عنوان یک مشتری ثابت از خدمات فروشگاه استفاده خواهند کرد.

 

پشتیبانی مشتری هم یکی دیگر از امکاناتی است که برای جذب کاربران طراح باید در طراحی خود جای دهد؛ همچنین در نظر گرفتن لیستی به نام لیست علاقمندی ها باعث می شود تا مشتری محصولات مورد علاقه خود را در یک لیست دسته بندی کرده تا بتواند به صورت آسان تر به خرید آنلاین خود بپردازد. سبد خرید هم بدون شک جزء امکانات اصولی و اصلی به شمار می آید که باید یک طراحی گرافیکی ساده و در عین حال جذاب داشته باشد و خدماتی مانند محاسبه قیمت نهایی و مبلغ قابل پرداخت را هم درون خود جای دهد.

 

طراحی اپلیکیشن خبری

برای طراحی اپلیکیشن خبری باید به گونه ای باشد که کاربران اخبار بروز و مورد علاقه خود را در حوزه های مختلف در آن به راحتی بتوانند بیابند. این چنین اپلیکیشنی باید طراحی گرافیکی منحصر به فرد و ترغیب کننده ای داشته باشد و این اولین نکته ای است که طراح در طراحی خود باید مدنظر قرار دهد.

 

دسته بندی خبرها باعث خواهد شد که کاربر به راحتی و بدون اتلاف وقت قادر باشد، خبرهای مورد علاقه خود را یافته و مورد بررسی قرار دهد. نحوه نمایش خبر بسیار موضوع مهمی است؛ زیرا کاربر زمانی که بتواند پس زمینه و فونت مورد علاقه خود را انتخاب کند، از این طریق تعامل خوبی با اپلیکیشن برقرار می کند.

 

دسترسی آفلاین را هم دست کم نگیرید. به هر حال در زمان اتصال به اینترنتی کاربر می تواند کلیه خبرهای مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره کرده تا به صورت آفلاین به خبرها دسترسی داشته باشد. یکی از روش های تبلیغ اپلیکیشن می تواند به اشتراک گذاشتن اخبار باشد و این نکته را به هیچ عنوان یک طراح با سابقه و حرفه ای نباید از یاد ببرد.

 

دات وب

 

طراحی اپلیکیشن رستوران

به نظر شما چرا طراحی اپلیکیشن رستوران این چنین پرطرفدار است؟ طبیعتاً رزرو آنلاین اولین مزیتی است که از یک اپلیکیشن رستوران می توان انتظار داشت. این چنین مشتریان بدون دغدغه در هر ساعت و مکانی می توانند از طریق اپلیکیشن مورد نظر به رزرو آنلاین میز بپردازند و یک مکان دنج را برای خود انتخاب کنند.

 

مشاهده منوی غذایی هم یکی دیگر از مزایایی است که در این نوع طراحی به چشم می آید، این چنین است که مشتری می تواند با توجه به منوی غذایی مورد نظر برنامه ریزی خود را حتی بابت برگزاری یک برنامه و مراسم خاص مدیریت کند. لیست قیمت هم قطعاً در اپلیکیشن رستوران به چشم می آید تا مشتری با برآورد بودجه خود بتواند انتخابی هوشمندانه را تجربه کند.

 

از جمله امکانات در طراحی اپلیکیشن رستوران می توان به قابلیت هایی همچون ایجاد مسیریابی و استفاده از GPS، امکان چت آنلاین، پرداخت درون برنامه ای، شبکه های اجتماعی- امتیاز دهی و نظر دهی و… اشاره کرد.

 

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

برای طراحی اپلیکیشن اختصاصی، طراح به صورت اختصاصی از ایده شما استفاده می کند و ضمن بررسی آن به صورت برنامه ریزی شده به پیاده سازی آن می پردازد. طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی اپلیکیشن iOS را با زبان برنامه نویسی خاصی می توان در نظر گرفت.

 

برای طراحی اپلیکیشن اندروید از زبان های Java، Pyton، Basic، Corona، Kotlin و PhoneGap طراح می تواند استفاده کند. طراحی اپلیکیشن iOS هم با زبان های Swift، C#، PHP،C++، HTML5 و Java Script امکان پذیر است.

 

اپلیکیشن های سمت وب، اپلیکیشن های بومی و اپلیکیشن های هیبریدی همگی انواع اپلیکیشن های موبایل را از نظر ساختار و ظاهر فنی مورد بررسی قرار می دهند. این که شما چه نوع کسب و کاری دارید و از اپلیکیشن مورد نظر چه انتظاری دارید، باعث می شود که بدانید کدام یک می تواند نیاز شما را برطرف کند. در این شرایط توصیه ما به شما این است که با مشاورین ما در مجموعه دات وب در ارتباط باشید. این چنین با توجه به مشاوره ای که دریافت می کنید، می توانید بودجه خود را برآورد کرده و با یک طراحی اختصاصی و ایده آل روبرو شوید.

 

دات وب بهترین مجموعه برای طراحی انواع اپلیکیشن

به بررسی از خدمات مجموعه باسابقه دات وب پرداخته ایم. می توان گفت اپلیکیشن ها با توجه به تنوعی که دارند، امروزه توانسته اند نیاز مردم را در حوزه های گوناگون برطرف کنند و در این میان، اپلیکیشن هر چقدر گرافیک جذاب تری، کاربری راحت تر و امکانات بیش تری داشته باشد، قطعاً بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت و سود خوبی را در بر خواهد داشت. مشاورین این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید