بهترین اپلیکیشن های روز

فهرستی از 10 اپلیکیشن برتر روز

در این فهرست از بهترین اپلیکیشن های روز، به معرفی 10 اپلیکیشن برتر در زمینه موسیقی، تناسب اندام، حل جدول، اطلاعات دارویی، سفارش گل و ... پرداخته ام، با من همراه شوید.

 

آوادیو

اگر از طرفداران موسیقی هستید، این اپلیکیشن گزینه خوبی برای جستجوی آهنگ در دسته بندی های مختلف و ساخت پلی لیست شخصی خواهد بود. حتی میتوانید به صورت آفلاین به آهنگ ها گوش دهید و از امکانات کاربردی اپلیکیشن بهره مند شوید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

پایه - رژیم لاغری و چاقی

اگر از افرادی هستید که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت میدهkد، از رژیم های اختصاصی این برنامه که توسط متخصصین ارائه میشود بهره مند شوید و به وزن ایده آل خود برسید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

جدول‌یاب

این اپلیکیشن با یک پایگاه داده شامل بیش از 137000 واژه، به شما در حل جدول کلمات متقاطع کمک میکند و به مرور اطلاعات عمومی تان را نیز افزایش میدهد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

داروی - اطلاعات داروها

برای اطلاع از انواع داروها، موارد مصرف و عوارض آنها میتوانید از این اپلیکیشن استفاده کنید و در قسمت پرسش و پاسخ آن، سوالات خود را مطرح نمایید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

۵۰۴ واژه ضروری انگلیسی (essential)

یک همراه خوب برای یادگیری زبان انگلیسی!

این اپلیکیشن به شما این امکان را میدهد تا در مدت 42 هفته، 504 واژه ضروری انگلیسی را یاد گرفته و دوره کنید.

توضیحات و مثال ها به شما کمک میکنند تا تمامی واژگان را به حافظه بلندمدت خود بسپارید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

مزاج ایکس

به کمک این اپلیکیشن اطلاعات مفیدی در خصوص مواد غذایی مصرفی بدست می آورید و میتوانید سبک زندگی و تغذیه سالم تری را تجربه کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

مادرفلاور

توسط این اپلیکیشن به صورت آنلاین سفارش گل دهید و به بهترین گل فروشی های محله تان دسترسی داشته باشید. فیلترهای جستجوی پیشرفته، این اپلیکیشن را به گزینه خوبی برای یافتن گل های دلخواه تبدیل کرده اند و میتوانید در زمان خود صرفه جویی کرده و دسته گل را درب منزل تحویل بگیرید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

نارتون (تماشای بی نهایت کارتون)

این اپلیکیشن گزینه خوبی برای سرگرم کردن کودکان است و کودکتان میتواند کارتون ها و انیمیشن های مختلف در دسته بندی های گوناگون را تماشا کند.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

داک اپ

با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی میتوانید از خدماتی مانند معرفی، جستجو و رزرو نوبت برای پزشکان و مراکز درمانی بهره مند شوید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

حرفاتو زیبا کن 

    

به کمک عکس های آماده و مناسبتی این اپلیکیشن، عکس نوشته های زیبایی با استفاده از متن های دلخواه خود بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

اینها را هم بخوانید