اپلیکیشن فیت اپ

فیت اپ، اپلیکیشنی کامل برای جامعه بدنسازی کشورنسخه 2.7

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ورزشی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 14.81 مگابایت

جامعه ورزشکاران رشته بدنسازی و فیتنس در کشور ما بسیار بزرگ است و باشگاه های ورزشی زیادی نیز برای فعالیت آنها وجود دارد. اگر شما هم به بدنسازی علاقه مند هستید و در این رشته فعالیت میکنید، از فیت اپ به عنوان یک اپلیکیشن بسیار مفید برای ارتباط موثر با جامعه بدنسازان بهره ببرید. در ادامه با نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید. اپلیکیشن هایی برای تندرستیبرای استفاده از برنامه فوق، ابتدا باید در آن ثبت نام کنید. این کار به 3 طریق انجام میشود و درواقع، فیت اپ دارای سه نوع حساب کاربری میباشد. بعضی از امکانات این اپلیکیشن اندرویدی در همه انواع حساب های کاربری آن مشترک هستند اما برخی دیگر از قابلیت های آن تفاوت دارند. به همین دلیل، معرفی اپلیکیشن فوق را در ادامه به سه بخش تقسیم کرده ایم.   نکته : استفاده از امکانات این برنامه کاملا رایگان است و فقط برای خرید برنامه های بدنسازی از مربیان باید هزینه بپردازید.   الف ) حساب کاربری شاگرد برای ایجاد این نوع حساب در فیت اپ، باید اطلاعاتی از قبیل جنسیت، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، سن و گروه خونی خود را وارد کنید. بعد از این کار به صفحه ورود برمیگردید که با وارد کردن شماره و دریافت کد تایید، میتوانید از امکانات برنامه استفاده نمایید. اطلاعات حساب کاربری شما از طریق صفحه پروفایل قابل ویرایش هستند.   نکته : در قسمت پروفایل گزینه ای برای معرفی برنامه به دوستان (ورزشکار، مربی یا باشگاه) وجود دارد. با ثبت نام هر کاربری که از طرف شما دعوت شده باشد، هدیه ای به عنوان اعتبار دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که خرید برنامه های بدنسازی با همین اعتبار انجام میشود.

با فیت اپ، بدنسازی را به صورت حرفه ای و با همراهی بهترین مربیان ادامه دهید.
فیتنس و بدنسازی  آنچه در صفحه اصلی خواهید دید محتوای صفحه اصلی فیت اپ در همه انواع حساب های کاربری آن یکسان است. در بالای این صفحه، میتوانید آخرین اخبار حوزه بدنسازی و فیتنس را ببینید و آنها را ورق بزنید. لیست مربیان و باشگاه های برتر، از دیگر محتویات این صفحه میباشد. در انتها نیز گزیده ای از مقالات مرتبط به این رشته ورزشی، سلامت و غیره به نمایش درمی آید. با لمس دکمه همه در کنار هر کدام از موارد نام برده، به همان بخش منتقل میشوید و میتوانید محتوای بیشتری را ببینید.   نکته : با هر بار ورود به صفحه اصلی، محتویات آن در هر بخش بطور تصادفی تغییر میکند.   با مربی دلخواه خود تمرین کنید یکی از قابلیت های مفید فیت اپ، امکان دریافت تمرینات بدنسازی از بهترین مربیان کشور میباشد. با لمس گزینه مربی در منوی پایین صفحه، فهرست همه مربیان با اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، سابقه، مدرک، تعداد شاگردان، شهر و قیمت برنامه های مختلف همان مربی نشان داده میشود. بد نیست بدانید که یک ابزار جستجوی حرفه ای نیز برای پیدا کردن مربیان دلخواه در اختیارتان قرار میگیرد. این ابزار بر اساس نام مربی، جنسیت، حداقل سابقه و درجه مربیگری (مدرک)، استان و شهر و همچنین محدوده قیمت خدمات مربی عمل میکند. بعد از نمایش نتایج جستجو، برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برنامه از هر مربی نیز کافی است بر روی عکس پروفایل او اشاره کنید تا موارد زیر را ببینید:
  • درصد میزان مهارت در زمینه های فیتنس، پرورش اندام و بادی کلاسیک
  • بیوگرافی مربی
  • باشگاه های محل فعالیت مربی
  • اطلاعات کامل (تصویر مدرک مربیگری، شعار و آدرس)
  • تصاویر
  • نظرات کاربران و امتیاز
البته باید به این نکته توجه کنید که اطلاعات هر مربی توسط شخص او وارد شده اند و شاید برخی از آنها (مثل تصویر مدرک و ...) وجود نداشته باشد. بهترین راه برای شناسایی مربیان خوب در این اپلیکیشن، خواندن نظرات کاربران و شاگردان آنها است. بعد از انتخاب مربی دلخواه، میتوانید او را به لیست علاقه مندی های خود اضافه نمایید. برای دریافت برنامه تمرینی هم باید به بخش قیمت بروید و با لمس دکمه درخواست برنامه به صورت زیر عمل کنید: 1 – موافقت با قوانین استفاده از اپلیکیشن و خرید برنامه های تمرینی از مربیان 2 – انتخاب نوع برنامه که شامل مشخص کردن زمینه فعالیت (فیتنس، پرورش اندام، بادی کلاسیک و تشخیص مربی)، تعیین محل تمرین (باشگاه یا خانه) و انتخاب پکیج های تمرینی (آنالیز، برنامه تمرین، برنامه غذایی و تجویز مکمل) میشود. 3 – مشاهده فاکتور و تایید آن برای پرداخت هزینه حالا مربی درخواست شما را بررسی نموده و در کمترین زمان ممکن، برنامه تمرینی را برایتان ارسال خواهد کرد.   نکته : همانطور که گفتیم، پرداخت هزینه برنامه های تمرینی از طریق اعتبار شما انجام میشود. برای افزایش اعتبار خود با مبلغ دلخواه، باید به صفحه پروفایل بروید. امکان مشاهده تراکنش های مالی نیز در این بخش وجود دارد.   ورزش و سلامت  بهترین باشگاه ها را در شهر خود بیابید هرچند میتوان تمرین های بدنسازی را در خانه نیز انجام داد اما بهتر است برای نتیجه گیری بهتر به باشگاه بروید. در فیت اپ لیستی از باشگاه های بدنسازی در تمام شهرهای کشور به چشم میخورد که با اشاره بر روی هر مورد، میتوانید اطلاعات زیر را درباره آن بدست آورید:
  • تعداد کاربران، زمینه فعالیت و لیست مربیان
  • اطلاعات کامل (نام مدیریت، شماره تماس، سایت، ایمیل، آدرس، شبکه های اجتماعی)
  • آدرس شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، توییتر و ...)
  • ساعت های کاری به تفکیک آقایان و بانوان
  • امکانات موجود در باشگاه
  • تصاویر
  • نظرات و امتیاز کاربران
با افزودن باشگاه های دلخواه به علاقه مندی ها هم میتوانید از طریق بخش پروفایل، دسترسی سریعتری به آنها داشته باشید. در این قسمت باشگاه نیز یک ابزار جستجو وجود دارد که بر اساس نام، جنسیت، استان، شهر و امکانات موجود (بوفه، دوش، پارکینگ و ...) عمل میکند.   نکته : اطلاعات شهریه هر باشگاه، در نسخه های بعدی به برنامه اضافه خواهد شد.   دریافت تمرینات بدنسازی از بهترین مربیان  مدیریت و پیگیری برنامه های تمرینی در فیت اپ بخشی تحت عنوان برنامه ها پیش بینی شده است که برنامه های تمرینی شما در آن به نمایش درمی آید. این برنامه ها به دو قسمت مربی و شخصی تقسیم شده اند بطوریکه میتوانید برنامه تمرینی دلخواه خود را از قسمت شخصی اضافه کنید. با لمس دکمه + در سربرگ این صفحه، باید مراحل زیر را برای ثبت برنامه انجام دهید: 1 – انتخاب نوع برنامه تمرینی (باشگاه، خانه، غذایی یا مکمل) 2 – وارد کردن عنوان دلخواه، تعیین مدت زمان برنامه (روز) و مشخص نمودن روزهای هفته برای انجام آن 3 – ثبت نهایی و اضافه کردن تمرین های موردنظر در هر روز به برنامه   نکته : برای مواقعی که تعداد تمرین های ثبت شده زیاد است، میتوانید از ابزار فیلترسازی بر اساس نوع برنامه استفاده کنید.   ثبت باشگاه بدنسازی  حرکات بدنسازی را اصولی یاد بگیرید حالا که با بخش های مختلف فیت اپ آشنا شدید، وقت تمرین رسیده و باید حرکات بدنسازی را طبق اصول و استانداردهای هر کدام انجام دهید. با رفتن به قسمت تمرین که از دو بخش باشگاه و خانه تشکیل شده، ابتدا باید یکی از عضله های بدن را انتخاب کنید تا لیست حرکات مربوط به آن نشان داده شود. همچنین میتوانید از ابزار جستجو برای یافتن حرکت موردنظر استفاده نمایید که بر اساس عضله، تجهیزات لازم، نوع (باشگاه، خانه یا هر دو) و ویدیو عمل میکند. برای یاد گرفتن نحوه انجام هر حرکت، کافی است بر روی آن اشاره نموده تا تصویر متحرک (Gif)، فیلم، توضیحات و دستور همان تمرین را ببینید. امکان افزودن تمرین به علاقه مندی ها نیز پیش بینی شده است. حتی میتوانید با لمس دکمه + در سربرگ صفحه تمرین، حرکات های دلخواه خود را به لیست تمرین ها اضافه کنید. برای این کار، باید اطلاعات زیر وارد شود:
  • انتخاب دسته بندی (عضله)
  • عنوان و توضیحات
  • نوع تمرین (خانه یا باشگاه)
  • افزودن سه تصویر برای ساخت عکس متحرک
  • اضافه کردن ویدیو
  نکته : حرکت های دلخواه اضافه شده به هر کدام از بخش های خانه یا باشگاه، از همان قسمت قابل دسترسی هستند.   فروش تمرین های تناسب اندام,  نگاهی بر بخش های محتوایی برنامه علاوه بر امکاناتی که تا اینجا برای فیت اپ نام بردیم، این اپلیکیشن دارای قسمت هایی با محتوای مربوط به حوزه بدنسازی و فیتنس نیز هست. بخشی از این محتوا در رابطه با اخبار جامعه بدنسازی کشور میباشد. با اشاره بر روی هر مورد، میتوانید شرح کامل خبر را بخوانید که امکان افزودن آن به علاقه مندی ها نیز وجود دارد. دومین بخش محتوای این برنامه را مقالات مرتبط با ورزش، تغذیه، سلامت و پزشکی تشکیل میدهد. با لمس دکمه همه در کنار آخرین مقالات صفحه اصلی، میتوانید این دسته بندی ها را ببینید. علاوه بر این، مقاله ها بر اساس جدیدترین، پربازدیدترین و نوشته های تصادفی تفکیک شده اند. لازم به ذکر است که هر گروه از مقالات نیز دارای دسته بندی مربوط به خودشان هستند. مثل آناتومی، بیماری ها، آسیب های ورزشی، چاقی یا لاغری، گیاهخواری، آمادگی جسمانی، سبک درست زندگی و غیره.   نکته : نمایش تعداد بازدید و لایک، چکیده مقاله و افزودن به علاقه مندی ها، از جمله امکانات بخش محتوایی برنامه هستند.   تناسب اندام خود را بسنجید در منوی کناری فیت اپ، گزینه ای به نام محاسبه شاخص ها قرار گرفته که با لمس آن میتوانید BMI (شاخص توده بدنی) و BMR (متابولیسم پایه) بدن خود را محاسبه کنید. برای این کار کافی است اطلاعاتی از قبیل جنسیت، قد، وزن، سن و میزان فعالیت روزانه خود را وارد نمایید. بعد از لمس دکمه محاسبه، مقدار هر کدام از شاخص ها به همراه توضیحات لازم نشان داده میشود.   نکته : برای محاسبه مجدد شاخص ها، باید جنسیت و سایر مقادیر را دوباره وارد کنید.   ب ) حساب کاربری مربی ثبت نام در فیت اپ با این نوع حساب، در 3 مرحله انجام میشود و باید اطلاعات زیر را تکمیل نمایید:
  • جنسیت
  • نام و نام خانوادگی
  • تلفن همراه
  • کد ملی
  • سابقه فعالیت در رشته بدنسازی (سال)
  • استان و شهر
  • درجه مدرک مربیگری
  • میزان گرایش در فیتنس، پرورش اندام و بادی کلاسیک
در پایان نیز باید به عنوان یک مربی، با تعهدنامه مربوط به همکاری با شرکت "تکین سامانه رایکا" موافقت کنید. برای ورود به برنامه، باید شماره تلفن همراه خود را وارد و کد تایید را دریافت نمایید.   فیتنس و بدنسازی  تعیین قیمت پکیج ها و مدیریت شاگردان اولین کاری که باید به عنوان یک مربی در فیت اپ انجام دهید، تکمیل اطلاعات حساب کاربری و همچنین تعیین قیمت پکیج ها میباشد. هرچقدر که اطلاعات دقیقتر و قیمت های عاقلانه تر وارد کنید، بدون تردید شاگردان بیشتری نیز جذب خواهید کرد. برای مدیریت درخواست ها و شاگردان، دو بخش با همین نام ها در اختیارتان قرار خواهد گرفت. وقتی یکی از کاربران شاگرد درخواست برنامه تمرینی از شما دارد، میتوانید آن را در قسمت درخواست ها ببینید. حالا باید در صورت تمایل، درخواست را بپذیرید تا شخص مذکور به عنوان شاگرد شما ثبت شود. برای مدیریت شاگردان و ثبت برنامه تمرینی برای هر کدام نیز باید به قسمت شاگردان بروید. در پاراگراف های قبلی، نحوه ثبت برنامه تمرینی و افزود حرکات بدنسازی به آن را توضیح دادیم.   نکته : برای تسویه حساب و دریافت دستمزد برنامه های تمرینی، باید از طریق قسمت پروفایل و گزینه مربوط به این کار اقدام کنید.   ج ) حساب کاربری باشگاه دار اگر شما صاحب یک باشگاه بدنسازی هستید، برای ثبت آن در فیت اپ باید از این نوع حساب کاربری استفاده نمایید. نام و نام خانوادگی، نام باشگاه، تلفن همراه، استان و شهر، کد ملی، تلفن ثابت و زمینه فعالیت از جمله اطلاعات لازم برای ثبت نام به عنوان شخص صاحب باشگاه هستند. ورود به برنامه نیز با وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید انجام میشود.   ورزش و سلامت  باشگاه خود را بطور رایگان ثبت کنید بعد از ورود به فیت اپ به عنوان باشگاه دار، بهتر است که اطلاعات باشگاه خود را تکمیل کنید تا مربیان و شاگردان، بیشتر با آن آشنا شوند. آدرس دقیق و ثبت آن بر روی نقشه، علامت زدن امکانات موجود (دوش، بوفه، پارکینگ و ...)، مشخص کردن ساعت های کاری و قرار دادن تصاویر مناسب، از جمله اطلاعات لازم و ضروری برای باشگاه هستند. وقتی کار ثبت باشگاه به پایان رسید، مربی ها و شاگردها میتوانند آن را در برنامه ببینند و به عنوان باشگاه محل فعالیت خود ثبت کنند. حالا این امکان برای شما به وجود می آید که فهرست مربیان و کاربران را در بخش هایی به همین نام مشاهده و مدیریت نمایید.   نکته : در نسخه های بعدی برنامه، امکان پرداخت آنلاین شهریه باشگاه نیز فراهم میشود که میتوانید برای تسویه حساب و دریافت آن، به صفحه پروفایل بروید.   بخش پروفایل و گزینه های آن برای 3 نوع کاربری همانطور که گفتیم، امکان ویرایش اطلاعات حساب کاربری شما در فیت اپ از طریق صفحه پروفایل امکان پذیر است. همچنین گزینه های دیگری نیز در این بخش به چشم میخورند که بین هر 3 نوع حساب کاربری مشترک هستند و عبارتند از:
  • لیست علاقه مندی ها (تمرینات، مربیان و باشگاه ها)
  • باشگاه های من
  • افزایش اعتبار به میزان دلخواه (تومان)
  • مشاهده زمان های ورود به برنامه
علاوه بر موارد بالا، گزینه های دیگری نیز برای نوع کاربری مربی و باشگاه دار وجود دارد که آنها را در زیر نام برده ایم:
  • تسویه حساب
  • مدیریت گالری و تصاویر
  • مدیریت پکیج ها
  • ساعات کاری
  • شبکه های اجتماعی
  • و...
  نکاتی درباره رابط کاربری برنامه و تجربه استفاده از آن همانطور که ملاحظه کردید، فیت اپ دارای بخش های متعددی است که بطور طبیعی باعث ایجاد پیچیدگی در استفاده از آن شده اند. با این حال، پیاده سازی رابط کاربری برنامه فوق با رعایت استانداردهای لازم انجام گرفته تا شاهد کمترین میزان پیچیدگی باشیم. البته در این میان، نواقصی هم در جابجایی بین صفحات و عملکرد دکمه های ناوبری وجود دارد. طراحی قالب گرافیکی این اپلیکیشن با استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ در کنار آیکن های یکدست و زیبا، باعث شده تا جذابیت های کافی را در آن ببینیم. هرچند انتظار میرفت از این لحاظ، دقت نظر بیشتری صرف گردد اما در همین حد نیز قابل قبول است.  
باید گفت که فیت اپ یک اپلیکیشن کامل در حوزه بدنسازی و تناسب اندام میباشد که امکانات کاربردی و مفیدی در آن گنجانده شده است. شما میتوانید این برنامه اندرویدی را بطور کاملا رایگان از کافه بازار دریافت کنید.
دریافت تمرینات بدنسازی از بهترین مربیان
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای غنی و قابل اعتماد
  • ایجاد ارتباط موثر بین اعضای جامعه بدنسازی
  • عملکرد صحیح با حداقل خطا
  • تهیه آسان و سریع برنامه تمرینی با فرآیند از پیش طراحی شده
  • امکان درآمدزایی برای مربیان بدنسازی
  • دسترسی ساکنین مناطق دور افتاده به استانداردهای بدنسازی
  • گرافیک زیبا
  • امکانات جانبی مفید
نقاط ضعف برنامه
  • کند بودن و وجود خطاهای جزئی
  • پیچیدگی تجربه کاربری
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه در بررسی های که انجام دادیم، چند خطای جزئی را در عملکرد فیت اپ مشاهده کردیم. بعضی از این خطاها مربوط به نسخه های پایین تر اندروید میشوند و برخی دیگر در نسخه های بالاتر هم به چشم میخورند. انتظار داریم ضمن رفع خطاهای مذکور، سرعت بیشتری در بارگذاری محتوای این اپلیکیشن اندرویدی ببینیم. همچنین بهتر است که پیاده سازی رابط کاربری برنامه با دقت نظر بیشتری انجام شود تا تجربه استفاده از آن آسانتر گردد.
  • علاوه بر موارد بالا، پیشنهادهای دیگری هم برای اپلیکیشن فوق داریم که عبارتند از:
  • امکان پیام رسانی بین شاگرد و مربی
  • اشتراک گذاری محتوا یا اطلاعات مربی و باشگاه ها
  • پیگیری برنامه های تمرینی و روند اجرای آن
  • و...
البته در پایان باید به سازندگان این برنامه، "خسته نباشید" بگوییم چون مشخص است که برای تولید آن زحمت فراوانی کشیده اند. امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت و توسعه این اپلیکیشن باشیم.

فیت اپ

فیت اپ، اپلیکیشنی کامل برای جامعه بدنسازی کشور

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اندرویدی فیت اپ